Husk meg
Brukernavn
Passord

Veien videre for FFK etter KTE. Har Eggen fått den anerkjennelsen han fortjener?

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Ikke lett å være Eggen heller! I sommer fikk han kritikk fordi han ikke brukte Heavy og Stadheim fordi dem ikke var "hans" kjøp. Nå som det viser seg at dem kanskje ikke er gode nok til å forsvare en plass på laget får han pepper for at dem var dårlig kjøp.....

Man kan diskutere fram og tilbake hans svake og sterke sider og det ene med det andre. Det som står igjen og som er fasiten.     

Sesong 1. Opprykk

sesong 2. Opprykk

sesong 3. 10 plass

sesong 4.   8 plass og cupmester

Ganske enestående, og jeg tror det tar lang tid til vi får en like annerkjent og god trener hit til klubben......

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Sesong 1. Opprykk

sesong 2. Opprykk

sesong 3. 10 plass

Ganske enestående, og jeg tror det tar lang tid til vi får en like annerkjent og god trener hit til klubben......

Det er vel egentlig slik :

Sesong 1. Opprykk

sesong 2. Opprykk

sesong 3. 10 plass

SESONG 4: 11 PLASS

sesong 5.   8 plass og cupmester

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Landslagsspiller

Lagt til:
Sesong 4 var Drillo hovedtrener.....

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Sesong 4 var Drillo hovedtrener.....

Ja, du har forsåvidt rett i det ;-) Allikevel bidro Eggen også den sesongen sterkt til at vi ikke rykket ned.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 feb 07

Lagt til:
[quote=Bedreviteren]

Ikke lett å være Eggen heller! I sommer fikk han kritikk fordi han ikke brukte Heavy og Stadheim fordi dem ikke var "hans" kjøp. Nå som det viser seg at dem kanskje ikke er gode nok til å forsvare en plass på laget får han pepper for at dem var dårlig kjøp.....

Man kan diskutere fram og tilbake hans svake og sterke sider og det ene med det andre. Det som står igjen og som er fasiten.     

Sesong 1. Opprykk

sesong 2. Opprykk

sesong 3. 10 plass

Bra svar.Akkurat det jeg prøvde å få frem i innlegget mitt. Jeg er ikke automatisk en pro Eggen person, men resultatene på bakgrunn av hvor FFK var når han kom hit, taler for seg selv. Rom ble ikke bygd på en dag, selv om noen fredrikstad supportere måtte mene noe annet. Igjen vil jeg påpeke det jeg sa i innlegget mitt. G Johanson, H.Vourinen, og A.Stadheim, er ikke spillere Eggen valgte ut, men som han fikk til rådighet, og måtte forholde seg til.M Multi...( ja en fryktelig dårlig spiller), ble kjøpt da det ikke var penger å kjøpe for. At Eggen ikke kunne kjøpe bra spillere? Hvor historieløst er det? I vår vandring oppover i divisjonene, og etter det,så har vi hatt spillere som har vært utrolig viktige, og avgjørende der og da..kan jeg nevne: R.Risholt,R.Dadason, S.Brenne, T.Trondsen,B.West, M.Ringberg, B.Zivkovic, T.E Berthelsen, J.A Bjørkøy, R.Piroja.Etc.Av juniorspillere, så er det vel bare Tarik, som har blitt en klassespiller, men det alene har ikke vært Eggens feil..Det å ta steget fra junior til senior, er vanskelig, og mange lovende har falt igjennom. Feks. J.Magnusen, J.Pettersen etc. Men det gjøres en god jobb i FFK på dette planet nå, også gjennom byprosjektet, og de har pr dags dato flere talenter som er virkelig lovende, enn på mange år

Bedriftsspiller

Lagt til:
Alle lag har feilkjøp. Eller spillere som ikke lykkes i sine klubber.Hvor mange feilkjøp kjøpte ikke N.A Eggen i sin tid som Rosenborg trener, Rekdal som VIF trener, eller se Viking ifjor. Listen er lang. Er ikke bare CV eller fortid som teller når man kjøper inn en ny spiller, men også om spilleren trives, passer inn i miljøet, lagets spillestil etc. 

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til:
Det virker som om det er to påstander som fremdeles ikke er verken bekrefta eller avkrefta: Det ene er at KTE gikk sjøl, etter eget valg. Det andre er at han ble bevisst pressa ut av styret etter måneder med planlegging.

Jeg vil tro, som den realisten jeg er, at sannheten ligger et sted mellom disse to påstandene:

KTE er en mann med høye tanker om seg sjøl, om fotball, og hans rolle i en klubb. Det er noe av grunnen til at han faktisk har fungert utrolig godt i FFK. Samtidig må en kunne si at mannen reflektert, og har rett horisont mht fotball. Men i denne saken tror jeg nok at han følte at hans integritet ble trua av organisasjonsendringer, og KTE er ikke en mann som tåler at hans integritet blir kompromittert, han er vel ikke engang lydhør overfor de som truer hans integritet.

På den annen side visste styret at dette kom til å bli et problem med KTE, og de visste også at han er en mann som setter foten ned hvis hans integritet blir svekka eller kompromittert gjennom ny org.modell.

Da koker det hele ned til at KTE har sin del av ansvaret for at samarbeidsforholdet ble avslutta, gjennom sin personlighet og karakter, og at styret har sin del av ansvaret for at han gikk, fordi de ikke var instilte på å imøtekomme KTE sine krav.

Jeg synes det er forferdelig at folk i styre og stell har personlige målsetning om å få bort en trener som man er fornøyd med, og jeg tenker tilbake med gru på Tony Knapp-saken for hundre år siden; FFK har lang tradisjon i å ha folk i styre og stell som har trodd at de har peiling på fotball, og vil ha bort en velfungerende trener. Og jeg synes også det ser ut som om dagens styre har hatt en plan som ikke har inkludert KTE, for hvis de hadde hatt det ville reelle forhandlinger funnet sted, noe det ikke gjorde i praksis, fordi det hele var over på noen ganske få dager.

KTE har gjort en kjempejobb i FFK, og er en trener prega av høye idealer og tanker om fotball som gjorde at han passa hånd i hanske med FFKs historiske fotballfilosofi. Jeg tør også å påstå at det er veldig vanskelig å argumentere mot akkurat dette vha fornuftige argumenter i motsetning til hypotetiske oppstillinger og idiotiske personanalyser.

Men dette er desverre historie, vi har fått en ny trener, og det skal bli frøktelig spennende å se hva det blir til. Vi har også mista Simen, som når han er på topp er en fantastisk spiller som bidrar direkte til utfall av matcher, men på det jevne bare har vært en av de 11. Det som er minst like spennende er om dagens ledelse utviser den intelligens og forståelse som trengs for å forvalte et topp-idrettsmiljø. Jeg er usikker, og vil gjerne at dagens ledelse overbeviser meg, aller helst i riktig retning, hehe.

FFKs resultater og spill (skjønt det blir stadig flere som ikke er stand til å se "gjennom" resultatene) i kommende sesong vil bidra til å bekrefte/avkrefte styrets avgjørelser. Problemet er vel kanskje at bakgrunnen for de sportslige resultatene  er mye, mye større enn styrets avgjørelser mht org.endring og ansettelse av trener. Sånn sett hadde det vært deilig med en ledelse som for en gangs skyld er istand til å ta sjølkritikk, og som kan innrømme det offentlig. Det er nå det vi lærer av, for å si det på den måten...

Bedriftsspiller

Lagt til:
Et bra og reflektert svar Asgeir. I forhold til sterke personligheter, så er vel ikke akkurat U.Rösler, T.Nordlie, H.Berg.K Rekdal noen nikkedukker overfor styre/sportsjef i de klubbene de har vært i. Tror vel de til tider er tøffere/vanskeligere å ha med å gjøre,  enn det Eggen noen gang har vært.For å få en stor administrasjon med sportsjef/styre/trener til å fungere, så må treneren føle at han blir lyttet til, og at styret legger ting til rette for treneren, såfremt da en trener har tillitt. Selvfølgelig må en trener rette seg etter et styre, og det gjorde KTE hele tiden, problemet ble når man så hentet inn M.Andersen, og Eggen måtte rapportere direkte til M.Andersen, ved dette så brøt FFK det som var skrevet i kontrakten med Eggen,og med det igjen innskrenket hans posisjon/makt som trener. Men hovedproblemet mellom M.Andersen og KTE, er spillerne som ble hentet inn til klubben, uten Eggens påvirkning. En uholdbar situasjon for enhver trener. Har en trener full tillit, så løser man opp i dette på en tidligere stadium, og blir enige rundt rollefordelingen i klubben.     

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Lars B
Et bra og reflektert svar Asgeir. I forhold til sterke personligheter, så er vel ikke akkurat U.Rösler, T.Nordlie, H.Berg.K Rekdal noen nikkedukker overfor styre/sportsjef i de klubbene de har vært i. Tror vel de til tider er tøffere/vanskeligere å ha med å gjøre,  enn det Eggen noen gang har vært.For å få en stor administrasjon med sportsjef/styre/trener til å fungere, så må treneren føle at han blir lyttet til, og at styret legger ting til rette for treneren, såfremt da en trener har tillitt. Selvfølgelig må en trener rette seg etter et styre, og det gjorde KTE hele tiden, problemet ble når man så hentet inn M.Andersen, og Eggen måtte rapportere direkte til M.Andersen, ved dette så brøt FFK det som var skrevet i kontrakten med Eggen,og med det igjen innskrenket hans posisjon/makt som trener. Men hovedproblemet mellom M.Andersen og KTE, er spillerne som ble hentet inn til klubben, uten Eggens påvirkning. En uholdbar situasjon for enhver trener. Har en trener full tillit, så løser man opp i dette på en tidligere stadium, og blir enige rundt rollefordelingen i klubben.     
Er jo helt feil det du sier,greit hvis du setter deg inn i saken før du skriver ting som ikke har noe med virkeligheten å gjøre.

Landslagsspiller

Lagt til:
Og du sitter med virkeligheten, Paco? Ser jo ting fra begge sider du.............

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av paco
Er jo helt feil det du sier,greit hvis du setter deg inn i saken før du skriver ting som ikke har noe med virkeligheten å gjøre.

Du får komme med sannheten du som vet da paco. Går jo ut fra at du har fasit siden du så skråsikkert sier at Asgeir/Lars B tar feil. Venter i spenning.......

RednWhite

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av paco

Du får komme med sannheten du som vet da paco. Går jo ut fra at du har fasit siden du så skråsikkert sier at Asgeir/Lars B tar feil. Venter i spenning.......

Vet at Eggen vurderte gardar på trening i en uke da han bestemte seg for at han var god nok til kontrakt.Vourinen ble fulgt på video og Eggen vurderte han som en forsterkning.Eggen har aldrig fått beskjed om og rapportere direkte til Morgan men styret slik det hele tiden har hvert.Men Eggen var vel ikke så flink til å rapportere til styret før heller,bestemte vel det meste selv.Eggen ville ikke godta samme rollefordeling samtlige tippeliga klubber i dag bruker.Hvem spiller har kommet til klubben uten Eggen sin godkjennelse? Eggen hadde nok tenkt til å si opp sin stilling lenge før Morgan kom,men det var jo greit og legge skylden på andre da.hvorfor tror dere Brenne gikk? kansje han følte at han hadde stagnert under Eggen og følte behov for en ny trener.

Bedriftsspiller

Lagt til:
Jeg skal holde meg for god for å slenge masse dritt mot deg paco, da jeg ikke kjenner deg..selv om du er flink til det motsatte mot mennesker du ikke kjenner. Som jeg tidligere har skrevet, så har jeg faglig belegg for det jeg skriver, kanskje du bør undersøke dine kilder. Ja det stemmer at G.johanson ble vurdert av Eggen, etter at han hadde ankommet. Men det er heller ikke det jeg har skrevet..Det jeg skrev er at disse spillerne ble hentet gjennom M.Andersen sine kontakter. Men gidder ikke å ta dette noe videre nå, enn det jeg har skrevet.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:

Hvorfor dukker denne tråden plutselig opp nå? har vært diskutert opp og ned i mente, nok er nok, eggen har forlatt FFK, av egen fri vilje.

Han tok tak der det trengtes, i styre og stell, fikk klubben til TL på rekord tid, men det stopper der (bortsett fra cupgullet så klart) han har ikke evnen til å lede en klubb i toppen av TL, han er rett og slett ike god nok, hadde han vært det så hadde FFK ligget høyere. Han har reddet plassen i TL i nest siste og siste serie runde hvert eneste år i TL med FFK. Han har hentet inn et uttal bomkjøp. Han nektet å samarbeide med styret for at de IKKE ville gjøre som eggen  selv ville.

Han har fått ros og annerkjennelse for jobben han har gjort, men ingen er større en klubben. Punktum finale fra min side i denne diskusjonen.

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!

Bedriftsspiller

Lagt til:

Helt greit det Fredrikstadpatriot, det er din mening, og det må du få lov til å mene. I forhold til tidsperspektiv, hvor lang tid det tar for en trener å skape et topp tippeligalag, og ressurser som har blitt frigitt til spillerkjøp i perioden, så synes jeg det er en kjempeprestasjon at FFK fortsatt er et tippeligalag. Alle andre i fotball Norge mener det, uten vi fra Fredrikstad, av en eller annen grunn. Vi glemmer tydligvis veldig fort, eller så er optimismen for stor i forhold til realismen.Les det jeg skriver på side en, og de temaene jeg tar opp der.. Jeg må si at jeg er veldig bekymret for sesongen som kommer. Med ny spillestil, og en ny trener jeg stiller store spørsmålstegn ved. Smart av Grönhagen, å gå ut å mene at stallen er for dårlig, slik at presset går bort ifra han. Det er den samme stallen som M.Andersen går ut å sier skal bli topp 4?? Hvis Grönis var et førstevalg, hvordan kan de da ha så forskjellige oppfatninger av laget?Skal en proff administrasjon gå ut å si målsetninger før en ny trener har sett laget, og innført sin spillestil?. Men ja KTE er historie, Men Eggen gikk ikke sånn uten videre ut porten fra klubbhuset. Det var en grunn til det. En ting til, ikke si at KTE ikke fulgte styrets retningslinjer, og var nærmest en diktator i klubben, det medfører ikke riktighet, og er så feil som det går ann å få blitt. Men ja alle må ha rett til å ha en mening, og respekterer din ytring i saken 

Landslagsspiller

Lagt til:

okay, en post om dette til da...

respekterer andres mening, men skjønner ikke at folk ikke ser at hva eggen har fått til i f.eks moss og ffk, akkurat det samme, men her i FFK skulle han fåt til mer, pga at ffk har mer midler en moss hadde

Jørn Moum

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

respekterer andres mening, men skjønner ikke at folk ikke ser at hva eggen har fått til i f.eks moss og ffk, akkurat det samme, men her i FFK skulle han fåt til mer, pga at ffk har mer midler en moss hadde

Det blir for meg en merkelig sammenligning. Moss var en etablert klubb i norsk toppfotball da Knut Torbjørn Eggen overtok klubben. I FFK kom han til en amatørklubb på alle mulige måter som lå milevis unna hvordan en toppklubb drives. På rekordrask tid klarte han å føre laget tilbake til toppfotballen, og det var etter mitt syn en kjempeprestasjon å holde FFK oppe i Tippeligaen de første årene med tanke på hvor nytt dette var for klubben både sportslig og administrativt. Det tar normalt tid å bygge opp en toppidrettskultur i en klubb, men Eggen kompenserte for dette med sine treneregenskaper og holdt FFK oppe i det gode selskapet selv om vi var forhåndsdømt av alle utenfor vår egen by. Hva han kunne fått til med FFK på lengre sikt, etter at klubben nå er i ferd med å etablere seg på dette nivået, får vi dessverre aldri svaret på.

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg skriver da også det costanza, at eggen gjorde en knall jobb og fikk klubben opp i Tl på rekord tid, men når det var gjort, har han brukt tre år, på å hente stall fyll til klubben, (noen gode også såklart men ikke nok i forhold til antallet) han har brukt tre år på å holde klubben oppe i TL med ett nødskrik berget plassen. Og han har tvi holdt på at eggen familiens styring av klubben er riktig, når de fleste andre klubber går motsatt vei.

selvfølgeli skal eggen ha ros for joben han gjorde, men nok er nok, og på tide med nye impulser (og allerede nå hører vi spillerne sier at det er ett hard kjør nå i forhold til når eggen var der, og når man ser formen til ffk de tre siste åra, har ikke den vært god, det har jeg ett håp om at den blir nå.

Jørn Moum

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Costanza

Det blir for meg en merkelig sammenligning. Moss var en etablert klubb i norsk toppfotball da Knut Torbjørn Eggen overtok klubben. I FFK kom han til en amatørklubb på alle mulige måter som lå milevis unna hvordan en toppklubb drives. På rekordrask tid klarte han å føre laget tilbake til toppfotballen, og det var etter mitt syn en kjempeprestasjon å holde FFK oppe i Tippeligaen de første årene med tanke på hvor nytt dette var for klubben både sportslig og administrativt. Det tar normalt tid å bygge opp en toppidrettskultur i en klubb, men Eggen kompenserte for dette med sine treneregenskaper og holdt FFK oppe i det gode selskapet selv om vi var forhåndsdømt av alle utenfor vår egen by. Hva han kunne fått til med FFK på lengre sikt, etter at klubben nå er i ferd med å etablere seg på dette nivået, får vi dessverre aldri svaret på.

Godt skrevet Costanza.

Det skal bli interessant å se hva Grønhagen får ut av mannskapet han har til disposisjon. Det er vel ikke dårligere stellt i stallen i år enn i de tre forgående sesongene.....? Som før sagt, det er godt de som klager på Eggen har salget av Brenne å skylde på om alt går til h....te.

At samme Grønhagen går ut å klager på spillermatriellet er jo nok en bekreftelse på at Eggen "lagde vin av vann" i de åra han holdt oss oppe i Tippeligaen. Lurt(?) av Grønhagen å gå tidlig ut å klage, da kan han jo etterpå si: "Hva var det jeg sa?" Feigt syns nå jeg. Jeg tror dessverre at Grønhagen ikke rekker Eggen til knea når det gjelder det å få maks ut av de spillerne han har til disposisjon. Vi får håpe at de nye (Stadheim, Vourinen,Gardar,Prydz,VM og Ivory Boys) slår til. Det kan redde skinnet til Grønhagen...

Kommer uansett til å savne Eggen mye mer enn jeg vil savne Brenne.......

RednWhite

Landslagsspiller

Lagt til:
Om du tror at hardkjør på treningen er det samme som at vi får et godt lag fredrikstadpatriot??? I såfall så er du skikkelig ute å kjøre!

RednWhite

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Costanza
...selv om vi var forhåndsdømt av alle utenfor vår egen by

Det var vel en og annen lokal, kronisk pessimist som tippet de rett ned også? Vi kan tillgi, men aldri glemme

Bjørkøy som Statsminister!

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Helt greit det Fredrikstadpatriot, det er din mening, og det må du få lov til å mene. I forhold til tidsperspektiv, hvor lang tid det tar for en trener å skape et topp tippeligalag, og ressurser som har blitt frigitt til spillerkjøp i perioden, så synes jeg det er en kjempeprestasjon at FFK fortsatt er et tippeligalag. Alle andre i fotball Norge mener det, uten vi fra Fredrikstad, av en eller annen grunn. Vi glemmer tydligvis veldig fort, eller så er optimismen for stor i forhold til realismen.Les det jeg skriver på side en, og de temaene jeg tar opp der.. Jeg må si at jeg er veldig bekymret for sesongen som kommer. Med ny spillestil, og en ny trener jeg stiller store spørsmålstegn ved. Smart av Grönhagen, å gå ut å mene at stallen er for dårlig, slik at presset går bort ifra han. Det er den samme stallen som M.Andersen går ut å sier skal bli topp 4?? Hvis Grönis var et førstevalg, hvordan kan de da ha så forskjellige oppfatninger av laget?Skal en proff administrasjon gå ut å si målsetninger før en ny trener har sett laget, og innført sin spillestil?. Men ja KTE er historie, Men Eggen gikk ikke sånn uten videre ut porten fra klubbhuset. Det var en grunn til det. En ting til, ikke si at KTE ikke fulgte styrets retningslinjer, og var nærmest en diktator i klubben, det medfører ikke riktighet, og er så feil som det går ann å få blitt. Men ja alle må ha rett til å ha en mening, og respekterer din ytring i saken 

Jeg synes Grønhagen er bare ærlig,når han går ut og sier,at stallen er for dårlig. En trener vil alltid ha bedre spillere. Han har rett i,at dagens tropp ikke vil kjempe i toppen i Tippeligaen i år. Vi har for dårlige spillere offensivt. West er ute med skade. Usikkert,om han kommer tilbake i toppform denne sesongen. Ivorianerene vet vi enda ikke hva de står for i kampsituasjon for FFK. Vi har hentet to spisser,som har floppet i FFK.(Gardar,Heavy) Grønhagen burde ha hadt minst 3 gode spisser i sitt 4-4-2 system,som holdt god tippeliganivå. I dagens situasjon,så har vi Toth,som kanskje fyller en av disse plassene. Kanskje Fofana vil fylle en slik plass, og kanskje West kommer tilbake kjempeform på rekordtid. Vi har mistet Brenne,som er en av de beste offensiv midtbanespiller i Tippeligaen. Han burde også erstattes,med en god offensiv midtbanespiller. Kanskje Kouadio vil kunne klare det.Her blir det mye "hvis og kanskje". Derfor har Grønhagen rett til å være bekymret. Han bare bekrefter det alle har sett i de treningskampene FFK har hadt til nå.Dette har ikke noe å gjøre med spillerstil!  Det offensive spillermatrialet til treneren, er pr. dags dato for dårlig!

FFK er en av de 7 største klubbene i Norge,publikummessig og økonomisk.Jeg tror FFK også har vært blandt de 7 beste ,når det gjelder midler til spillerkjøp også. Derfor burde laget klatret opp på den øvre halvdel av Tippeligaen i løpet av 3 år. Uansett,hva andre i Norges land måtte mene. Vi kan ikke ha så lave målsetninger som: " FFK ønsker å komme på øverste halvdel av tabellen i løpet av 4-5 år" eller "Vi er fornøyd med å holde plassen i Tippeligaen". Målsettingene burde settes høyt,så alle i klubben skjønner,at klubben er ambesiøs. Klubben ønsker å drive med toppfotball,og ikke breddefotball.Serien er det viktigeste for et fotballag i Tippeligaen,og det viktigeste instrument for å måle en Tippeligatrener. Eggen(Drillo) har prøvd¨å nå målstningen øvre halvdel av tabellen i 2-3 år. Dette har ikke lykkes. Helt greit at FFK da velger å bytte trener. Mulig,at ikke Eggen er blandt de beste trenerene i Norge. Kjære Eggen.Takk for at du fikk oss fra breddefotballen til toppfotballen, men nå burde Grønhagen få sjansen å ta oss videre opp mot toppen av Tippeligaen.

Tilslutt...Det er lov å være bekymret som fotballsupporter og Tippeligatrener. Vi vil jo alle ha et best mulig lag når denne Tippeligasesongen.Og til Morgan(og Høyli): Ikke vent og se, kjøp en klassespiss før sesongstart, så kan kanskje FFK klare en topp 4. plassering.

Ambesiøse målsetninger er et "must" i toppidretten. FFK ønsker å bli blandt de 4 beste i Tippeligaen,mens Rosenborg ønsker å bli blandt de 30 beste klubbene i Europa. Jeg er glad Morgan Andersen styrer skuta mot toppen!

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Landslagsspiller

Lagt til:

Om du tror at hardkjør på treningen er det samme som at vi får et godt lag fredrikstadpatriot??? I såfall så er du skikkelig ute å kjøre!

har aldri sagt det, sier jeg håper at det blir bedre! les før du svarer!

når tero koskela gikk til hønefoss, uttalte han til f-b en stund etterpå at han fikk mye hardere og bedre trening eter overgangen, det samme sa ringberg, og nå sier alle i FFK at eter at grønnis tok over har det blit ett helt annet tempo og trøkk på treningene,,,, jeg vet ikke med dere andre, men jeg synes det høres positivt ut!

Jørn Moum

Landslagsspiller

Lagt til:

har aldri sagt det, sier jeg håper at det blir bedre! les før du svarer!

når tero koskela gikk til hønefoss, uttalte han til f-b en stund etterpå at han fikk mye hardere og bedre trening eter overgangen, det samme sa ringberg, og nå sier alle i FFK at eter at grønnis tok over har det blit ett helt annet tempo og trøkk på treningene,,,, jeg vet ikke med dere andre, men jeg synes det høres positivt ut!

Ja, og både Hønefoss og HamKam er jo topplag...... Også jeg har hørt NOEN i FFK sier at treningen er tøffere nå og at Grønhagen er "en trener av den gamle skolen". Da gjenstår det å se om det bringer FFK opp på toppnivå. Håper jo selvfølgelig men...

RednWhite

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av benksliter`n

Vi har hentet to spisser,som har floppet i FFK.(Gardar,Heavy)

Nuvel. Vi har hentet to spisser som omtrent ikke har spilt. Ikke slakt noen før de har fått sjansen, da....

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25