Husk meg
Brukernavn
Passord

Drakter fremvisning i Torvbyen

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03

Lagt til:

hvis ikke jeg tar helt feil så blir det gullskrift på hjemmedraktene også :-)

bortedraktene kommer også for salg, men de er ikke ferdig i trykken ennå, kommer om 2-3 uker vil jeg tro...

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til:
draktene koster 490 for voksne og 390 for barn.

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Jaran Berg

bortedraktene kommer også for salg, men de er ikke ferdig i trykken ennå, kommer om 2-3 uker vil jeg tro...

hei, bare lurte på om du vet om det blir noen flere sponsorer på draktene en dem som ble vist i torvbyen? syns det blir så billig med for mange sponsorer

CUPVINNER 06

Juniorspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av jashin

499,-
399,-

er de riktige prisene...

Jaran Berg

Juniorspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av TothNR1

hei, bare lurte på om du vet om det blir noen flere sponsorer på draktene en dem som ble vist i torvbyen? syns det blir så billig med for mange sponsorer

Det spm må du nesten stille administrasjon i klubben om... men regner med at draktene er "ferdige" side de nå er lagt ut for salg.

Jaran Berg

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til:
Hvorfor ikke kjøre gulldrakter hjemme?

Kapitalismen lenge leve!

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av jashin

499,-
399,-

er de riktige prisene...

takk skal du ha !!!

Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Endret:

Slik ser drakten ut fbimg.no.publicus.com/apps/pbcsi.dll/bilde.

Er overrasket over at det var så lite reklame på drakten,rart at de ikke har fått plass til mer reklame

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten

Er overrasket over at det var så lite reklame på drakten,rart at de ikke har fått plass til mer reklame

Det er jo bare bra at det er lite reklame, de store klubene har som regel bare en hovedsponsor. Se på  Engelske klubber, de har jo bare en sponsor. Jo flere sponsorer det er på draktene jo mindre aktraktive er dem..

CUPVINNER 06

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Åååååh, hadde det ikke vært for Europris-reklamen så hadde dem vært bæltøffe! Fikk dog litt Brann-følelse av draktene, har de noe av de samme? Hvit Carnegie-logo på svart bakgrunn så overhodet ikke så gæærnt ut, og tipper de også er glad, større kontraster skal du lete lenge etter. Bra eksponering for Carnegie, og bra for oss for at drakta ikke ser ut som et sukkertøy.

Etter at noen ble kjempeskuffa over at Umbro ble draktsponsor, må jeg si at jeg ble positivt overrasket over den drakta der. Faktisk så tror jeg det blir et aldri så lite kjøp av den!

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av FFK1903

Åååååh, hadde det ikke vært for Europris-reklamen så hadde dem vært bæltøffe! Fikk dog litt Brann-følelse av draktene, har de noe av de samme? Hvit Carnegie-logo på svart bakgrunn så overhodet ikke så gæærnt ut, og tipper de også er glad, større kontraster skal du lete lenge etter. Bra eksponering for Carnegie, og bra for oss for at drakta ikke ser ut som et sukkertøy.

Etter at noen ble kjempeskuffa over at Umbro ble draktsponsor, må jeg si at jeg ble positivt overrasket over den drakta der. Faktisk så tror jeg det blir et aldri så lite kjøp av den!

Enig med deg. Europris-reklamen passet ikke helt på drakten. Ellers en kjempefin drakt

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Er det ingen som har noen bilder fra Torvbyen da? Som var der og tok bilder selv mener jeg. Vil gjerne se den hvite hjemmedrakta, den så flott ut på videoen.

Kult med gullnummer bak på drakta også.

Juniorspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av FFK1903

Enig med deg. Europris-reklamen passet ikke helt på drakten. Ellers en kjempefin drakt

Europris logoen på de hvite draktene ser jo helt ålreite ut, men er på de svarte draktene med den hvite "rammen" rundt som bare ser dumt ut...

Jaran Berg

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Syns Borte draktene var veldig fine. Litt uvant, men jeg håper som Raymond at dette skremmer litt mer.

http://keiko99.net

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av benksliter`n

Europris logoen på de hvite draktene ser jo helt ålreite ut, men er på de svarte draktene med den hvite "rammen" rundt som bare ser dumt ut...

Håper en eller annen kæll i Europris klarer å lage en Europris-logo som passer "litt" bedre på en svart drakt...  Det krever ikke voldsomt mye kompetanse for å ta en runde i f.eks. Adobe Illustrator for å fikse dette...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06

Lagt til:
Huff, huff huff! Europris logoen ødela alt! Den hvite bakgrunnen burde vært fjernet iallefall.

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til:
hohohoho... Nå blir det bortedrakt... Bæltøft;)

Alt for Svein!

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03

Lagt til:
Men hva er det dillet under venstrearmen på alle draktene?

math

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av math
Men hva er det dillet under venstrearmen på alle draktene?

Det lurte jeg på også.  Kan bare se åtte "striper" - hadde det vært ni kunne det vært for antall seriegull... :)

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til:
Kunne vi barfe karre til oss et seriegull til så kan vi trykke stjerne på drakta, hadde vært tøft!

Norgesmester

A-lagspiller

Lagt til:
Må si jeg er skuffet når det gjelder hvilken drakt type FFK velgte, Når jeg ser at AAfk har valgt den italienske stilen, Syns vi skulle hatt dem også, er mye bedre med litt tettsittende drakter enn sånn slække svære..

CUPVINNER 06

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til:
Endret:

Må si jeg er skuffet når det gjelder hvilken drakt type FFK velgte, Når jeg ser at AAfk har valgt den italienske stilen, Syns vi skulle hatt dem også, er mye bedre med litt tettsittende drakter enn sånn slække svære..

Kvisvik sa han var glad han ikke spillte i Brann nå, fordi at de har de tettsittende draktene. Jeg synes årets drakter ser veldig bra ut. Brenne brukte jo en ganske tettsittende drakt i fjor

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av danan2

Kvisvik sa han var glad han ikke spillte i Brann nå, fordi at de har de tettsittende draktene. Jeg synes årets drakter ser veldig bra ut. Brenne brukte jo en ganske tettsittende drakt i fjor

Det er fordi Brenne bestilte den for barn under 5 år og da  hoho

Alt for Svein!

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03

Lagt til:
Glad vi ikke valgte den tettsittende jeg. Har sett noen bilder av Aafks keeper, Adin Brown i den modellen, og han ser ut som ei stappa pølse. Når det er sagt så ryktes det at Start får spesialdesignede Umbro-drakter, fordi de er Umbros "topplag" i Norge. Årets FFK-drakt er helt ok, men kunne vært enda bedre, om vi hadde fått noe ala det f.eks Everton har.

math

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til:

Her er AAFK sin. De så jo helt forferdlige ut.

smp.no/default.asp

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25