Kamptråd FFK-Sparta
---------------------------
Norgesmester
Endelig!! 
Er Vidar med på benken idag??
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Morro med seier for det hjelper
hoodrat nr. one
hvordan spilte vi idag egentlig? solid bakover og dårlig framover? eller dårlig hele veien? bra?
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Svak kamp for vår del og likevel har sju skudd på mål mot deres tre. Det sier vel mest om at Grönhagen har plenty å jobbe med.
En ting som irriterte meg sanseløst var de mange rasistiske kommentarene fra en gruppe gubber til vår Thioune hver bidige gang han hadde ballen. Flere kommenterte og sa si mening om deres utsagn, men det hjalp ingenting. Heldigvis opplever vi sjeldent sånt på norske fotballkamper - og heller er det ikke noe jeg forbinder med resten av andre oppegående FFK-supportere.
- sammen for Sarpsborg
Opprinnelig postet av spartasupporter
En ting som irriterte meg sanseløst var de mange rasistiske kommentarene fra en gruppe gubber til vår Thioune hver bidige gang han hadde ballen. Flere kommenterte og sa si mening om deres utsagn, men det hjalp ingenting. Heldigvis opplever vi sjeldent sånt på norske fotballkamper - og heller er det ikke noe jeg forbinder med resten av andre oppegående FFK-supportere.
Neste gang jeg hører noe tilsvarende kommer jeg a) til å kontakte vaktene og b) politiet dersom ikke vaktene klarer å gjøre noe.
Vi MÅ få bukt med dette svineriet.
Det er flaut at vi har supportere som hetser egne spillere, men rasisme er mye, mye verre.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
- sammen for Sarpsborg
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Hva ble sagt da?
Jeg synes det er liten grunn til å gjenta sånt litterært lavmål. Jeg tror de fleste kan forestille seg hva ordene var og inneholdt. "Ung og dum" er aldri en unnskyld men kan til nød være en forklaring. Hva man da skal si om gubbene over 50 aner jeg ikke. Jeg blir bare trist og lei meg.
At de også brukte store deler av kampen til å slakte omtrent alle egne spillere gjør meg også forundret. Det er vel disse "frakkuals" - som alltid klager på absolutt alt og plutselig er henrykte når den samme de har slaktet i evigheter gjør noe bra.
Heldigvis VET jeg jo at dette ikke kan eller skal forbindes med FFK og alle deres tilhengere og supportere.
- sammen for Sarpsborg
hoodrat nr. one
Jeg fikk ikke sett kampen selv - så er spent på å lese flere reaksjoner fra de av dere som var der. Jeg regner med det kommer flere innlegg etter at enkelte TV-kamper er ferdigspilt i kveld...
FFK førende det første kvarteret, deretter jevnt ut 1. omgang.
I andre omgang har FFK grei kontroll, spesielt bakover, dog uten at vi skaper veldig mye fremover (les dårlige avslutninger). Sparta skaper enda mindre i 2. omg.
Skal ikke analysere alle spillerne, men Prytz er god på dødballer, men blir rundet flere ganger (plasseringsevne og fart?), Hoås får en omgang uten å overbevise, Shabani spiller godt i midtforsvaret og resten bærer vel preg av tung treningsperiode. Alt i alt karakter G.
Marching on together!
Nok i en treningskamp,mangler vi offansiv kreativitet og kraft 
Uten Brian West (ev. Ivorianerene) Har vi et angrep,som holder middels/dårlig adecco liga standar. Vuorinen,Hoås og Toth var et skuffende syn i angrep idag. Kvisvik kom inn i 2. omg. og tilførte litt kreativitet,men ellers var det meget dårlig offansiv midtbane også. Hullrommet etter Brenne er virkelig merkbart.
Må,bare si at jeg venter mer og mer på West og Ivorianerene nå. De er kanskje redningen fra bunnstrid igjen.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
JA det er skremmende dårlig hvor lite man får til fremover! Uansett hvem man prøver sammen på topp fungerer det ikke!! Trenger west med sin fart!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Ære være plankebyen!
Lokaloppgjør er som jorden, de blir aldri rettferdige.
Kapitalismen lenge leve!
Opprinnelig postet av kjell
Hvorfor ikke teste Toth og Tarik på topp? Et oppspillpunkt, og en bakromspiller/dribler. Så kan Hoås spille på høyrekant. Der vil han vinne langt fler hodeduller. Som midtspiss møter Hoås alltid to robuste fyrtårn som pakker han inn, mens på kanten vil han enklere kunne vinne dueller. Samtdig får han større rom å drible i på siden der.Vourinen var den spissen som var mest plaserings vennlig i dag og den som viser best ballkontroll.Men det hjelper lite når kvisviken kun spiller på ramberg når Stadheim og Vourinen hele tiden kommer på løp.er greit og se Tarik som vi alle vet hvor står spille ræva idag og alikevel score et mål,Prydz sliter litt med farten idag men håper hans plaseringsvennlighet ordner det,har en utrolig venstre fot.Stadheim som Vourinen kommer på flere fine løp,synd at Kvisviken er helt blind.Men uansett så viser Hoås store svakheter,Toth er usynlig mens Vourinen virker frisk og prøver så godt han kan.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25