Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK-Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
er raio med landslaget eller ?

---------------------------

http://keiko99.net

Knøttespiller
Ble medlem: 11 feb 07

Lagt til:
Har litt troa på disponeringa av laget til Grønhagen. Bjørkøy på kanten kan se ut som et smart trekk for å forsterke bakover uten å miste for mye offensiv kraft. Kvisvik og Tarik på kantene er som tidligere diskutert på forumet en dristig offensiv kombo, de kan begge brukes i andre roller på topp. Bjørkøy er god nok tli å skape på kant samtidig som han trekker innover i banen for å forsterke den sentrale midtbanen. Tarik og Kvisvik vil antageligvis ikke bidra i særlig grad defensivt på midten.

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til:
Heia Prytz! 2 ganger svært nærme scoring ser det ut som på f-b.no - ser ut til at Kvisvik får konkurranse om å ta frispark!

Norgesmester

Landslagsspiller

Lagt til:
Det er 0-0 og pause. jeg syns vi bør vinne nå..

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
1-0 Tarik

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:

Endelig!! 

Er Vidar med på benken idag??

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Landslagsspiller

Lagt til:
Nei Vidar er kun tilskuer. Han sier Til Fb at han regner med at han er i troppen på la manga

Landslagsspiller

Lagt til:
Ja det ble 1-0. Vi ble litt sliten på slutten leste jeg. Grønis har vel kjørt dem litt hardt da   Morro med seier for det hjelper

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:

Første seieren til grønis! Gratulerer!

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06

Lagt til:
sparta som er ett bunnlag i adecco var helt på høyde, ikke noe å være fornøyd med untatt 1-0.

hoodrat nr. one

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
greit sparta er bunnlag, men de gir nok litt ekstra motstand mot FFK tenker jeg.. uansett deilig å holde nullen.. Uvant kost for oss FFKsupportere..

hvordan spilte vi idag egentlig?  solid bakover og dårlig framover? eller dårlig hele veien? bra?

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til:

Svak kamp for vår del og likevel har sju skudd på mål mot deres tre. Det sier vel mest om at Grönhagen har plenty å jobbe med.

En ting som irriterte meg sanseløst var de mange rasistiske kommentarene fra en gruppe gubber til vår Thioune hver bidige gang han hadde ballen. Flere kommenterte og sa si mening om deres utsagn, men det hjalp ingenting. Heldigvis opplever vi sjeldent sånt på norske fotballkamper - og heller er det ikke noe jeg forbinder med resten av andre oppegående FFK-supportere.

- sammen for Sarpsborg

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av spartasupporter

En ting som irriterte meg sanseløst var de mange rasistiske kommentarene fra en gruppe gubber til vår Thioune hver bidige gang han hadde ballen. Flere kommenterte og sa si mening om deres utsagn, men det hjalp ingenting. Heldigvis opplever vi sjeldent sånt på norske fotballkamper - og heller er det ikke noe jeg forbinder med resten av andre oppegående FFK-supportere.

Neste gang jeg hører noe tilsvarende kommer jeg a) til å kontakte vaktene og b) politiet dersom ikke vaktene klarer å gjøre noe.

Vi MÅ få bukt med dette svineriet.

Det er flaut at vi har supportere som hetser egne spillere, men rasisme er mye, mye verre.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Juniorspiller

Lagt til:
Jeg er fullstendig enig. Vi var flere som reagerte kraftig og en vakt ble også snakket til av en annen, men de gubbene som fortsatte med kommentarene sine bare lo det bort. Det var en lei opplevelse. Men jeg synes bare synd på dem... Stakkars idioter.

- sammen for Sarpsborg

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til:
Hva ble sagt da?

Juniorspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Hva ble sagt da?

Jeg synes det er liten grunn til å gjenta sånt litterært lavmål. Jeg tror de fleste kan forestille seg hva ordene var og inneholdt. "Ung og dum" er aldri en unnskyld men kan til nød være en forklaring. Hva man da skal si om gubbene over 50 aner jeg ikke. Jeg blir bare trist og lei meg.

At de også brukte store deler av kampen til å slakte omtrent alle egne spillere gjør meg også forundret. Det er vel disse "frakkuals" - som alltid klager på absolutt alt og plutselig er henrykte når den samme de har slaktet i evigheter gjør noe bra.

Heldigvis VET jeg jo at dette ikke kan eller skal forbindes med FFK og alle deres tilhengere og supportere.

- sammen for Sarpsborg

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til:
Nja, men å drive å forestille seg noe blir vanskelig for å ta stilling til. Ble det sagt ting som : jævla svarting eller ordet neger, eller mørkhudet f.eks. det første er ikke bra men neger og mørkhudet her fult lov så jeg lurer på hvor vi diskuterer?

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06

Lagt til:
det her tar man opp med de som gjør det der og da, hjelper ikke å "diskutere" eller jamre seg over det på nettet.

hoodrat nr. one

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
La oss diskutere kampen mellom Sparta og FFK her. Det som skjedde på banen. Jeg ser ikke poenget i å gjenta med ord eventuelle rasistiske meldinger. Det er viktig å sette fokus på det og få bort faenskapen, men det er ikke noe poeng å gå inn i detaljene om det her.

Jeg fikk ikke sett kampen selv - så er spent på å lese flere reaksjoner fra de av dere som var der. Jeg regner med det kommer flere innlegg etter at enkelte TV-kamper er ferdigspilt i kveld...

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03

Lagt til:

FFK førende det første kvarteret, deretter jevnt ut 1. omgang.

I andre omgang har FFK grei kontroll, spesielt bakover, dog uten at vi skaper veldig mye fremover (les dårlige avslutninger). Sparta skaper enda mindre i 2. omg.

Skal ikke analysere alle spillerne, men Prytz er god på dødballer, men blir rundet flere ganger (plasseringsevne og fart?), Hoås får en omgang uten å overbevise, Shabani spiller godt i midtforsvaret og resten bærer vel preg av tung treningsperiode. Alt i alt karakter G.

Marching on together!

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Nok i en treningskamp,mangler vi offansiv kreativitet og kraft 

Uten Brian West (ev. Ivorianerene) Har vi et angrep,som holder middels/dårlig adecco liga standar. Vuorinen,Hoås og Toth var et skuffende syn i angrep idag. Kvisvik kom inn i 2. omg. og tilførte litt kreativitet,men ellers var det meget dårlig offansiv midtbane også. Hullrommet etter Brenne er virkelig merkbart.

Må,bare si at jeg venter mer og mer på West og Ivorianerene nå. De er kanskje redningen fra bunnstrid igjen.

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til:

JA det er skremmende dårlig hvor lite man får til fremover! Uansett hvem man prøver sammen på topp fungerer det ikke!! Trenger west med sin fart!

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til:
Hvorfor ikke teste Toth og Tarik på topp? Et oppspillpunkt, og en bakromspiller/dribler. Så kan Hoås spille på høyrekant. Der vil han vinne langt fler hodeduller. Som midtspiss møter Hoås alltid to robuste fyrtårn som pakker han inn, mens på kanten vil han enklere kunne vinne dueller. Samtdig får han større rom å drible i på siden der.

Ære være plankebyen!

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til:
Slike lokaloppgjør beskrev en bekjent av meg meget bra:

Lokaloppgjør er som jorden, de blir aldri rettferdige.

Kapitalismen lenge leve!

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av kjell
Hvorfor ikke teste Toth og Tarik på topp? Et oppspillpunkt, og en bakromspiller/dribler. Så kan Hoås spille på høyrekant. Der vil han vinne langt fler hodeduller. Som midtspiss møter Hoås alltid to robuste fyrtårn som pakker han inn, mens på kanten vil han enklere kunne vinne dueller. Samtdig får han større rom å drible i på siden der.
Vourinen var den spissen som var mest plaserings vennlig i dag og den som viser best ballkontroll.Men det hjelper lite når kvisviken kun spiller på ramberg når Stadheim og Vourinen hele tiden kommer på løp.er greit og se Tarik som vi alle vet hvor står spille ræva idag og alikevel score et mål,Prydz sliter litt med farten idag men håper hans plaseringsvennlighet ordner det,har en utrolig venstre fot.Stadheim som Vourinen kommer på flere fine løp,synd at Kvisviken er helt blind.Men uansett så viser Hoås store svakheter,Toth er usynlig mens Vourinen virker frisk og prøver så godt han kan.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25