Tor-Kristian Karlsen slakter FFKs prøvespillere
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av dracula
Regner ikke egentlig Charlton som en toppklubb, men bedre enn ingen ting.hehe du må nok det,et bunnlag fra norge må regne et lag mange klasser høyere som et topplag.
Charlton er et lag som sikkert hadde slått FFK 8 av 10 ganger, altså et mye bedre lag. Men jeg ville ikke kalt dem en toppklubb allikevel.
Når det er sagt, så tror jeg FFK skal være fornøyd med å få til samarbeid med lag fra gode serier i Europa, f.eks Charlton (enn så lenge, rykker sannsynligvis ned)
---------------------------
En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske
…. og jeg som drømmer om FFK-gull !
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Har egentlig FFK en avtale med Charlton? Greit dem har disse to talentene, men er vel ikke dermed sagt at vi har en avtale med Charlton? Uten at jeg vet....... En annen ting er vel at når dem kom så ble vel ikke Charlton nevnt med ett ord, det var vel først senere........
Det ble nevnt flere steder at spillerne var i Charlton sitt søkelys, at de hadde trent med Charlton og at Charlton hadde eierskap i klubben/akademiet de kom fra i Elfenbenkysten. Men det ble riktignok aldri nevnt noe om konkrete bånd mellom FFK og Charlton, selv om hvert fall jeg tenkte mitt om at det muligens hang sammen slik...
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Har egentlig FFK en avtale med Charlton? Greit dem har disse to talentene, men er vel ikke dermed sagt at vi har en avtale med Charlton? Uten at jeg vet....... En annen ting er vel at når dem kom så ble vel ikke Charlton nevnt med ett ord, det var vel først senere........
FFK har en samarbeidsavtale i følge MA hvor vi kan låne spillere så lenge Charlton er i eliteserien.
---------------------------
En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske
…. og jeg som drømmer om FFK-gull !
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25