Husk meg
Brukernavn
Passord

Pressekonferanse

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av Rey
Det blir Speciali, ikke X-line

Ja, det har jeg trudd også, men hvordan vet du dette? har Morgan bekreftet dette på noen måte? har du lest dette et sted utenom ffksupporter.net?

---------------------------

CUPVINNER 06

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
1. Det står i katalogen til Umbro at FFK skal spille med Speciali
2. Morgan har sagt at vi spille med midlertidige drakter frem til de nye draktene blir ordentlig presentert i februar en gang

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av TothNR1
Ja, det har jeg trudd også, men hvordan vet du dette? har Morgan bekreftet dette på noen måte? har du lest dette et sted utenom ffksupporter.net?

Hvor mange ganger må du fa det bekreftet?

Det blir Speciali. Jeg har personlig snakket med flere i FFK om dette. Det står jo i Umbro-katalogen til og med. Dette har jeg sagt til deg så mange ganger nå at jeg har mistet tellingen. Når skal du akseptere det?

FFK og Umbro skal ha en lansering av draktene i uka før de drar til La Manga, dvs i midten av februar.

Har du lest forumets retningslinjer?

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Hvor mange ganger må du fa det bekreftet?

Det blir Speciali. Jeg har personlig snakket med flere i FFK om dette. Det står jo i Umbro-katalogen til og med. Dette har jeg sagt til deg så mange ganger nå at jeg har mistet tellingen. Når skal du akseptere det?

FFK og Umbro skal ha en lansering av draktene i uka før de drar til La Manga, dvs i midten av februar.

Beklager, jeg er et jævlii svært surrehue c Men jeg har lest umbro kataolgen og jeg ser ikke at det står noe der, hvilken katalog var det?den man laster ned på umbro.no? Sorry at jeg spør så mye

CUPVINNER 06

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Men jeg har lest umbro kataolgen og jeg ser ikke at det står noe der, hvilken katalog var det?den man laster ned på umbro.no? Sorry at jeg spør så mye

Se i katalogen Umbro Klubb 2007 Norge, på side 8

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av endre
Opprinnelig postet av Husgutt
er det ikke litt mange lag med svarte bortedrakter nå? odd,rbk,brann, FFK. noen fler?

Det må vel i tilfelle bli tredjedrakter, og da er det vel ikke krise?!

Hvis ikke jeg forsto Morgan helt feil, så får vi svarte bortedrakter:-) noe bedre enn blått, synes nå jeg:-D

Brann har bytta tror jeg, mins jeg har hørt det et sted ihvertfall...

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25