Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Tromsdalen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til:
Jeg kan odds ja, tjener selv rundt 2000kr i uka på sikre kamper, uansett, underdogsa gjorde det bra i denne kampen! Jeg satt faktisk 500 kr på uavgjort, så jeg er ikke misfornøyd nå, nei.. FFK var underdogs, og ble herja med, flaks de kom fra det med såpass få skader som gjorde.

---------------------------

Fredrikstad!

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av T.Olsen
Jeg kan odds ja, tjener selv rundt 2000kr i uka på sikre kamper, uansett, underdogsa gjorde det bra i denne kampen! Jeg satt faktisk 500 kr på uavgjort, så jeg er ikke misfornøyd nå, nei.. FFK var underdogs, og ble herja med, flaks de kom fra det med såpass få skader som gjorde.

Hvordan kan underdogsa FFK både gjøre det bra og bli herja med?

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av denialsander

Hvordan kan underdogsa FFK både gjøre det bra og bli herja med?

De gjorde det ikke bra, og ble herja med.

VIP`s lenge leve!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Selvfølgelig var ikke FFK underdogs. Du driter deg jo bare mere og mere ut..

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03

Lagt til:

Men var det ikke høyere odds på FFK-seier enn på TUIL-seier da? Og var det ikke slik at en av unnskyldningene dere brukte denne gangen var at det var "FFK 2" som spilte? I så fall er det vel rimelig å si at FFK var underdogs i denne kampen. FFK2 spiller vel i 2. divisjon, mens TUIL er et Adeccolag..

MFK - Østfolds stolthet!

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bjørnen

Men var det ikke høyere odds på FFK-seier enn på TUIL-seier da? Og var det ikke slik at en av unnskyldningene dere brukte denne gangen var at det var "FFK 2" som spilte? I så fall er det vel rimelig å si at FFK var underdogs i denne kampen. FFK2 spiller vel i 2. divisjon, mens TUIL er et Adeccolag..

Takk, her kan dere se! Bjørnen er en mann med hjerne!

Kapitalismen lenge leve!

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bjørnen

Men var det ikke høyere odds på FFK-seier enn på TUIL-seier da?  

Nei. Det var LAVERE odds på FFK-seier.  Her er oddsa jeg brukte 30 sek på å finne forrige gang dette duste-temaet var oppe:

Oddsa fra BWIN:

18:00
Fredrikstad FK 1.44
X 4.15
Tromsdalen 5.75

Altså: HØYESTE odds på Tromsdalen.

Ifølge bookiene var dermed ikke FFK underdogs. Det stemplet fikk helt klart Tromsdalen.

A-lagspiller

Lagt til:
BWIN er en useriøs side, men greit nok, gir jo mer penger i pungen til de taktiske. Jeg satt uansett pengene mine på uavgjort, lukrativt.

Kapitalismen lenge leve!

Landslagsspiller

Lagt til:
BWIN er en useriøs side, men greit nok, gir jo mer penger i pungen til de taktiske. Jeg satt uansett pengene mine på uavgjort, lukrativt.

Hva er så useriøst med BWIN?

Jeg ville satsa på U selv, forøvrig. Men jeg har bestemt meg for å ikke tippe på FFK noe mer - det blir for mye med hjertet og for lite med hodet...

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av denialsander

Hva er så useriøst med BWIN?

Jeg ville satsa på U selv, forøvrig. Men jeg har bestemt meg for å ikke tippe på FFK noe mer - det blir for mye med hjertet og for lite med hodet...

Hehe... Det kan fort bli sånn! BWIN=useriøst

Kapitalismen lenge leve!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25