Husk meg
Brukernavn
Passord

Nytt utseende på sitater

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til:
Thanx Holters

---------------------------

Norgesmester

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06

Lagt til:
mulig det er bare meg men syns det er ekstremt vanskelig å skille på hvem som har sagt hva.
utrolig rotete, fatter ikke at folk kan syns det er en visuell forbedring ? beyond me...

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Da ser du ikke den oppdaterte siden. Som det står tidligere i tråden her, hold Ctrl nede og trykk på F5 for å oppdatere CSS filen også. Hvis det ikke hjelper, så tøm cachen i browseren din

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06

Lagt til:
ok da ble det bedre, takk

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til:
Endret:
Et par ting:
Sitat-ikonet kan med fordel være litt mindre, for da blir det mer plass til sitater fra flere ledd tilbake. I tillegg synes jeg, siden vi nå har bokser rundt nivåene i sitatene, at man kan fjerne doble linjeskift som mange bruker, og som har lett for å komme med når man skriver svar med sitater. Kanskje også kutte ut linjeskiftene mellom sitat og svar, siden disse blir avgrensa av både linjer og fargeforskjell. Kanskje fargeforskjellen kunne vært enda større, for å markere at det er snakk om et sitat. Hva med å ha to egne farger kun for sitater (f.eks to rødfarger)? Sånn at man skiller ut sitater fra den alternerende gråe og hvite bakgrunnen som jo brukes overalt?

Ellers ser jo sitatene nå meget oversiktlige ut.

Og skal man første tegne bokser rundt saker og ting på web, så er det jo intet verktøy som er bedre enn CSS, hehehehe.

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Asgeir
Et par ting:
Sitat-ikonet kan med fordel være litt mindre, for da blir det mer plass til sitater fra flere ledd tilbake.

Det er vel noe som i hvert fall jeg ser ikke skjer, at det blir så veldig mange sitater i hverandre, det holder i grunn lenge med å kun sitere det man skal svare på. Har en sitert deg, og du vil svare, så er det dermed ikke nødvendig å ta med det du selv skrev når du skal sitere vedkommende igjen, hvis noen skjønte det.

Opprinnelig postet av FFK1903

Det er i grunn dette jeg mener

Aha, du mener sitering i siteringen?

Ja, slik som skjer nå

Ah, da er jeg med

Sikker?

Nesten :p

Noe a la det over :p Det holder med andre ord å kun ta med den siste biten, og ikke hele debatten i hver sitering.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88