Husk meg
Brukernavn
Passord

Glenn Rostad tar over junior- og rekruttlaget

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Tror folk som ikke vet noe om Ahlsen ikke bør uttale seg i denne saken, det er en grunn til at han høres ut som han gjør i intervjuer etc både på tv og radio. Dette har selvfølgelig ikke noe med hans kunnskap som trener om. Jeg synes det er leit at han får et slikt stempel.

I mine ører høres han ut som Per Egil Ahlsen når han intervjues, verken mer eller mindre. Hvis det er noe galt med ham er det noe galt med meg også, for jeg har ikke merket noe til det. Han er kanskje ikke så flink til å snakke for seg i slike situasjoner, men det er ikke jeg heller. Og akkurat det er vi mange om.

Ellers er jeg bare helt enig i det du sier.

Samtidig hører det til hovedtrenerens oppgaver å være lagets fremste ansikt utad, og det har en viss betydning at treneren behersker den rollen. Forsto det som at det var her Høgmo møtte veggen, i all pressepågangen. Forståelig.

Det er vel også derfor det er attraktivt med et kjent navn i trenerrollen, en man vet at kan å snakke med journalister.

På samme måte er det klart gunstig for FFK at Morgan A er strålende dyktig til akkurat det, selv om det vel er det minst viktige han gjør.

Hvis FFK i all hemmelighet planlegger å gi hovedtreneransvaret til Aune og/eller Haugen, så forstår jeg at de venter i det lengste med å si det høyt.

Og så lar man klokelig nok Ahlsen og andre ressurspersoner få bidra med det de er gode til, og kun det.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25