Moss må akseptere... (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
Opprinnelig postet av keiko99
Tror ikke vi for noe svar på det FFK1903 om hvorfor dem slettet kontoen min. jeg skal velge og komme med mer info om det kommer ett svar
Har ikke slettet profilen din men satt den inaktiv..Du vet godt grunnen,eller vet du egentlig det??
Du kom gang på gang med usakligheter og tull..Du hadde vel ikke ET eneste konstruktivt innlegg..
Opprinnelig postet av spartasupporter
Vær nå venner`a!
Moss rykker ikke opp fordi de ikke er gode nok og heller ikke har en Høilis millioner i ryggen. At de kan kjempe på øvre halvdel og ha en fin sesong er absolutt mulig. De kan rykke opp senere hvis de jobber steinhardt sportslig og øker inntektene slik at dette samsvarer.
Uten onkel Terjes penger - ikke et FFK i eliteserien eller cuptriumf. Såpass ærlige må alle være. En slik riking har ikke Moss FK, eller Sparta for den del, og klubbene konkurrerer dermed på ulike vilkår. Så får heller alle behandle hverandre pent, høflig og ålreit utenfor kampene - og heller bruke "kruttet" rett før, under og rett etter kampene.
Kan alle være venner nå?
De kan rykke opp senere hvis de jobber steinhardt sportslig og øker inntektene slik at dette samsvarer.
Først og fremst så bør tilskuerne komme og se på kampene. Sist de var i TL så kom det ikke store tilskuerskarene.

Så åssen skal de få økt inntektene sine da. Hjelper ikke bare med en rik onkel.
Opprinnelig postet av Hello
Tror ikke vi for noe svar på det FFK1903 om hvorfor dem slettet kontoen min. jeg skal velge og komme med mer info om det kommer ett svarHar ikke slettet profilen din men satt den inaktiv..Du vet godt grunnen,eller vet du egentlig det??
Du kom gang på gang med usakligheter og tull..Du hadde vel ikke ET eneste konstruktivt innlegg..
Øh!!
Vi hadde ikke plass tell værdens minste pusekatt!
---------------------------
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Opprinnelig postet av Bjørnen
I den saken jeg vet så skal ikke det være nok til at jeg skulle bli tuppa, men skulle jeg ha intressen for å komme til deres forum koster det meg ingen ting å klare detOpprinnelig postet av keiko99
Tror ikke vi for noe svar på det FFK1903 om hvorfor dem slettet kontoen min. jeg skal velge og komme med mer info om det kommer ett svarVår moderator er en svært liberal kar som finner seg i det meste. Aner ikke hvorfor du ble tuppa ut, men jeg er trygg på at det har sin bakgrunn i gjentatte brudd på reglementet.
Det må selvsagt være en enorm tilfredsstillelse for deg å vite at du faktisk kan gjøre det. Gratulerer. 
MFK - Østfolds stolthet!
Hjælmen fikk for øvrig siste ord i denne saken, tydeligvis
Opprinnelig postet av Bjørnen
I den saken jeg vet så skal ikke det være nok til at jeg skulle bli tuppa, men skulle jeg ha intressen for å komme til deres forum koster det meg ingen ting å klare detOpprinnelig postet av keiko99
Tror ikke vi for noe svar på det FFK1903 om hvorfor dem slettet kontoen min. jeg skal velge og komme med mer info om det kommer ett svarVår moderator er en svært liberal kar som finner seg i det meste. Aner ikke hvorfor du ble tuppa ut, men jeg er trygg på at det har sin bakgrunn i gjentatte brudd på reglementet.
Tar deg på IP vi vettu! Så et nytt brukernavn hjelper ikke!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25