Husk meg
Brukernavn
Passord

Ifølge TV2 truer flere med å dra fra klubben!

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til:
Hvis folk er så fordømt kritiske til TV2, hvorfor er alltid dete forumet de kjappeste til å formidle tv2 nyheter.. virker jo som TV2 har et rimelig godt seergrunnalg her... Synes vi må tåle litt pepper... FFK er jo på ingne måte en harmonisk klubb, så da må vi tåle litt pepper....og Fredrisktad er vel strengt tatt ikke kejnt for å stå "en for alle - alle for en" det har vel vært krangling og gnisninger nærmest fra dag en i Tippeligaen (Vi husker vel Høili og høye spisser) Håper nå at ting skal årne sæ, og det kan de... men frykter at dette går på første klasse tilbake til 90-tallet...

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Marty_h
At det er uenigheter er det nok ingen tvil om ,men det er det vel i de fleste bedrifter. Jeg personlig tror at Morgan har blitt ansatt for å rydde opp i endel udyktighet, så at han blir upopulær enkelte steder må man regne med. At metodene hans er riktige vet ikke jeg og det har jeg heller ikke tenkt til å spekulere i

Tror du har mye rett i dette.

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Jeg plukket opp en litt morsom beskrivelse av Morgan Andersen på bastionen.no som jeg synes er litt passende i grunn:

den mannen skaper og vedlikeholder relasjoner som da han spilte håkkej - dumpe "pøkken" i rundvant, storme etter og krøsstakkkkle - og håpe på at noe positivt skjer...

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:
Det må nevnes at det var TV2`s Ida-Marie Vatn som laget denne reportasjen. Som den sarpingen hun er - ønsker hun nok å lage ugreie for storebror Fredrikstad

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25