Forslag til nye spillere
Hassan El Fakiri er betenkt over manglende spilletid i Borussia Mönchengladbach.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178334
Han hadde vært en god erstattning for Brenne,og i tillegg så er han en habil høyre back. Tror han hadde vært ideell for FFK`s behov nå. En rutinert og god spiller som vi vet hva står for. Hadde virkrlig håpet at FFK gjorde alt for å hente Hassan. Men det er vel også urealistisk......
---------------------------
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Opprinnelig postet av benksliter`n
Han hadde vært en god erstattning for Brenne,og i tillegg så er han en habil høyre back.
Hassan har vel aldri vært en notorisk målscorer som det Brenne er?
Men han er en potet av høyere klasse enn det vi har.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Han hadde vært en god erstattning for Brenne,og i tillegg så er han en habil høyre back.
Hassan har vel aldri vært en notorisk målscorer som det Brenne er?
Men han er en potet av høyere klasse enn det vi har.
Jeg synes at han stort sett har spilt back jeg. Kan ikke huske å ha sett han i rolla til Brenne noen gang.
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av knut
de kampene han ikke satt på benken i rbk, spilte han indreløper.
Han fikk mange kamper der oppe må jeg si.

| Hassan El Fakiri | |||
|
Utskrift | ||
| Kamper Eliteserien 2002 | ||
| 21.04.2002 | Viking - Rosenborg | 46` 80` |
| 01.05.2002 | Lillestrøm - Rosenborg | |
| 05.05.2002 | Bryne - Rosenborg | |
| 09.05.2002 | Rosenborg - Molde | 78` |
| 12.05.2002 | Moss - Rosenborg | 67` |
| 16.05.2002 | Rosenborg - Start | 58` |
| 25.05.2002 | Vålerenga - Rosenborg | 31` |
| 02.06.2002 | Rosenborg - Bodø/Glimt | |
| 09.06.2002 | Stabæk - Rosenborg | 69` |
| 16.06.2002 | Rosenborg - Sogndal | 83` |
| Form | |||||||||||||||||||||||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 4 | 5 | 4 | 6 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||
| Sesonger i Eliteserien | |||
| År | Lag | Kamper | Mål |
| 2002 | Rosenborg | 10 | |
| Sum | 10 | 0 | |
Opprinnelig postet av Rune Haugen
UFF!
Please,ikke Solli
Hvis du sier nei til Solli, så sier faktisk jeg nei til Daniel Fredheim Holm også.
Hvorfor si nei til disse to? Trynefaktor, eller det reelle grunner?
Innser at riktig elendig trynefaktor er uheldig for lagmoralen, men jeg har ikke inntrykk av at disse to, og spsielt ikke Holm, skulle bli et problem?
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
UFF!
Please,ikke Solli
Hvis du sier nei til Solli, så sier faktisk jeg nei til Daniel Fredheim Holm også.
Hvorfor si nei til disse to? Trynefaktor, eller det reelle grunner?
Innser at riktig elendig trynefaktor er uheldig for lagmoralen, men jeg har ikke inntrykk av at disse to, og spsielt ikke Holm, skulle bli et problem?
Skjønte du ikke poenget ?? For å forklare det nærmere, så er det like dumt å si nei til begge to.
Kallio har lyst til å flytte på seg igjen. Han var vel nære en ffk-kontrakt et par år tilbake, og er/var back?
http://www.fxt.no/tippeligaen/molde/article864681.ece
Any given sunday
Opprinnelig postet av Krumtapp
Kallio har lyst til å flytte på seg igjen. Han var vel nære en ffk-kontrakt et par år tilbake, og er/var back?
http://www.fxt.no/tippeligaen/molde/article864681.ece
Han valgte bort FFK til fordel for Molde for et par år siden ja, han ville ikke rykke ned sa han... Har vel ikke akkurat vært noen stor suksess i Molde-drakta, og var til tider en vandrende katastrofe som vikariende spiss ifølge Molde-fansen. Kan jo sikkert være grei back-up, men tviler på at han selv er fornøyd med å være det.
Opprinnelig postet av scheien
jeg vil ikke ha inn noe mer backup. vil ha spillere som går rett inn å forsterker laget. er det vi trenger
Kallio hadde jeg tenkt som back-up for Bertelsen (vil i hvert fall tro han holder et litt høyere nivå enn Szekeres), og da er det greit å hente inn back-up. Tror i hvert fall ikke vi skal prioritere å hente inn en spiller som er bedre enn Bertelsen på venstrebackplass...
Opprinnelig postet av FFK1903
jeg vil ikke ha inn noe mer backup. vil ha spillere som går rett inn å forsterker laget. er det vi trenger
Kallio hadde jeg tenkt som back-up for Bertelsen (vil i hvert fall tro han holder et litt høyere nivå enn Szekeres), og da er det greit å hente inn back-up. Tror i hvert fall ikke vi skal prioritere å hente inn en spiller som er bedre enn Bertelsen på venstrebackplass...
jeg liker deg ffk 1903. bilde av shearer i blackburn drakt. det liker jeg. hehe.
kanskje ikke en som er bedre enn bertie. men en som er tett oppunder hadde vært fint. jeg vil ha konkurranse på alle plasser. ingen på laget skal ha klippekort. da er jeg fornøyd med stallen.
kanskje ikke en som er bedre enn bertie. men en som er tett oppunder hadde vært fint. jeg vil ha konkurranse på alle plasser. ingen på laget skal ha klippekort. da er jeg fornøyd med stallen.
Det er jeg selvfølgelig enig i, men føler det er andre steder vi må forsterke først. En gang i fremtiden så har vi kanskje to sterke og jevngode førsteellevere, men frem til da må vi nok først bygge opp en sterk førsteellever, og bare det ser ut til å kreve sitt, dessverre.
tommy knarvik er en spiller jeg ville hatt i klubben. syns han gjorde det veldig mye bra ifjor. en spiller som kan skape mye ut av ingenting.
Tommy Knarvik ett stort spørsmålstegn, Flopp i England, delvis flopp i Brann, Ok i Sandefjord.
Ville ikke satset på han , dersom han ikke får sjefsrolla på midtbanen. Den har vel allerede andre?
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Skjønte du ikke poenget ?? For å forklare det nærmere, så er det like dumt å si nei til begge to.
Sorry. Nå skjønte jeg poenget. 
Opprinnelig postet av Shadar
Lillestrøm snuser på Lars Kristian Erikssen som egentlig holder på med å skrive ny kontrakt med Lyn. Om Lyn er villig til å gi slipp på ham bør vel FFK forhøre seg også?
Han skrev under ny kontrakt med Lyn igår..
http://www.fxt.no/tippeligaen/lyn/article865296.ece
hva med gylfi einarsson. var ikke han veldig god i lillestrøm og han bør vel være god nok for plass på laget? han får heller ikke spileltid i Leeds så han kan vel være en mulighet?
Godset er også ute etter spilleren: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=180462
Opprinnelig postet av PladserN
hva med gylfi einarsson. var ikke han veldig god i lillestrøm og han bør vel være god nok for plass på laget? han får heller ikke spileltid i Leeds så han kan vel være en mulighet?
Synes det er rart at dere gidder å spekulere i så dyre navn, FFK har jo nesten ikke penger.
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av PladserN
Synes det er rart at dere gidder å spekulere i så dyre navn, FFK har jo nesten ikke penger.
Vi har vel det vi solgte Brenne for og en tilsvarende sum fra investorpoolen - hvis de finner det for godt å bruke dem... Er ikke akkurat astronomiske summer, men noe er det jo.
En spiller som ikke får spilletid i et lag som Leeds, som ligger på nederste halvdel av Championship, behøver da ikke koste allverden...
Gylfi bør være en spiller vi iallefall bør sjekke ut.
Opprinnelig postet av Jello B
David Mannix hadde vært no? www.vg.no/pub/vgart.hbs
En skadeutsatt midtbanespiller som i tillegg ikke kan være spesielt intelligent (jmf. hva han sier: "HamKam virker som en spennende klubb...") høres ikke ut som en spiller vi vil ha.
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Jello B
David Mannix hadde vært no? www.vg.no/pub/vgart.hbs
En skadeutsatt midtbanespiller som i tillegg ikke kan være spesielt intelligent (jmf. hva han sier: "HamKam virker som en spennende klubb...") høres ikke ut som en spiller vi vil ha.
Mannix har slitt med skader, spesielt har en kneskade ødelagt mye for talentet. Det er John Neald som representerer Liverpool-spilleren. Så lenge jeg leser slikt så rynker jeg på panna ja.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25

46`
80`