Husk meg
Brukernavn
Passord

Spekulasjonstråd: Hvem skal ta over for Eggen?

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av HotDream
Ønsker meg Tor Thodesen jeg. Har fått utrolig mye ut av matriellet i Sandefjord. Også en grei kar som ville passe godt i FFK.

Et godt alternativ til å overta men han sa nylig nei til Viking for å fortsette i Sandefjord. Han ble nok forespeilet en god kontrakt i Viking, det skulle i allefall ikke stå på penger der når de forhandlet med Nordli, så det er nok urealsitisk at FFK klarer å lokke ham hit.

Men om Høili drysser noen mill over han vet man jo aldri hva som kan skje.

Hmm... Mens jeg skriver dette innlegget merker jeg at jeg blir mer og mer posetiv til Thodesen. Suveren fin fyr, bra resulateter  (opprykk og 9. plass +cup-finale med sandefjord to seneste år) og spiller med "alle mann i angrep" slik vi vil ha det.

Høili, Bla opp!!

Landslagsspiller

Lagt til:
Min favoritt er nå Tor Thodesen med Ola By Rise på en foreløpig andreplass!

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av FFK1903
Litt utopi å engang drømme om sikkert, men er begge Laudrup-brødrene ledig på markedet? Michael Laudrup fornyet ikke kontrakten sin med Brøndby tidligere i år og Brian, hva gjør egentlig han?

EDIT: Ser ut som Brian Laudrup livnærer seg på å kommentere Champions League sammen med Peter Schmeicel. Den mannen har da mer erfaring på aller høyeste nivå enn samtlige eksdrilloser til sammen omtrent! Det samme kan vel sies om hans eldre bror.

Ikke gi meg en skyllebøtte hvis dette er feil, men en fugl hvisket meg i øret at Michael Laudrup er på vei inn som trener for FFK.  Det hadde jo vært helt fantastisk!

---------------------------

Frekkheten lenge levæ!

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bob Page
4-4-3 ? Det er da fremdeles bare 11 spillere på banen pr lag....

Oi, sorry, mente 4-3-3.

CUPVINNER 06

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffkfmv
Ikke gi meg en skyllebøtte hvis dette er feil, men en fugl hvisket meg i øret at Michael Laudrup er på vei inn som trener for FFK.  Det hadde jo vært helt fantastisk!

Hvilken fugl var det?

Den tanken tør jeg ikke engang tenke på gitt, og regner det som totalt urealistisk, men det er jo lov å drømme. Noen som vet hvorfor han ikke forlenget kontrakten med Brøndy, slik at han Mævlestein overtok som trener der?

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05

Lagt til:
Han har visstnok mange jobbtilbud http://fotball.bt.no/internasjonal/article70984.ece

Betis er en av de: Michael Laudrup er ønsket som trener i den spanske klubben Betis som sliter i spansk 1. divisjon.

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!

Moderator

Lagt til:
Opprinnelig postet av MegSelv
Han har visstnok mange jobbtilbud http://fotball.bt.no/internasjonal/article70984.ece

Betis er en av de: Michael Laudrup er ønsket som trener i den spanske klubben Betis som sliter i spansk 1. divisjon.

- Der er mange klubber som gjerne vil have fatt i Laudrup, men jeg kan ikke kommentere noen konkrete navn. Uansett hvem det er, så starter ikke Michael i en ny klubb før til sommeren, fordi han ikke ønsker å ta over et lag midt i sesongen, sier Laudrups agent, Bayram Tutumlu, til dansk TV2.

Perfekt, den norske serien er ikke midt i sesongen nå, he he. Han havner nok i en mye større klubb enn FFK er jeg redd, da får vi kapre broren i steden for, noe som dog er lite sannsynlig.

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffkfmv

Den fuglen burde ha flydd sørover for mange måneder siden....makan til vås!

Fullstendig urealistisk å tro noe sånt

Øvre halvdel 2007 !

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av Kent
Min favoritt er nå Tor Thodesen med Ola By Rise på en foreløpig andreplass!

Semb har vel gjort det rimelig klart at han kunne tenke seg å trene en norsk toppklubb, samtidig som den må ligge i Vestfold. Så hvis Semb overtar Sandefjord kunne Thodesen kanskje være interessert i FFK?

Hva slags filosofi står By Rise for? Ekte Eggen sr disippel? Utvilsomt en oppegående og fin fyr, spennende alternativ i mine ører.

Jørn Andersen har så vidt jeg har forstått gjort seg bemerket som en talentfull trener i Tyskland. En merkelig kombinasjon av 50 % ekte Fredrikstadgutt og 50% outländish.

Virker som om løse rykter har har mye for seg i det siste. Jeg vet hva Michael Laudrup sto for som spiller, men kan noen oppdatere hva han har for meritter som trener?

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Nei, skal ikke fb snart vaske fram ett nytt navn i trenerjakten?

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:
Vi kan glemme By Rise. Han er enig med Eggen i forbindelse med avgangen osv. Dessuten skader det vel ikke å forsøke noe annet enn Trøndere nå?

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Shadar
Vi kan glemme By Rise. Han er enig med Eggen i forbindelse med avgangen osv. Dessuten skader det vel ikke å forsøke noe annet enn Trøndere nå?

.......Det er vel ingen "fagpersoner" som ikke er enig med Eggen i denne saken, jeg har ihvertfall ikke registrert en eneste en.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
komer litt an på hva du mener med fagpersoner, men kjetil siem er IKKE enig med eggen etter det jeg husker å ha lest ett sted denne uka....

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til:
Ove Christensen aktuell som FFK trener?

Morgan har sagt tidligere at han ikke kjenner denne mannen, men her sier han noe annet.

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=5434

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63920

Landslagsspiller

Lagt til:
Jeg var upresis. Med fagpersoner mente jeg andre trenere eller såkalt fotball eksperter som tidligere har vært trenere. Naturlig nok mener de at det er treneren som skal være den sportslige ansvarlige. Treneren skal ha det avgjørende ordet når det gjelder spillerstallen.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Moderator

Lagt til:
Jeg får slenge ut et lite rykte jeg og da. Vi har allerede signert en ny trener, men det er ikke Jørn Andersen. Så spørs det om det er hold i dette eller ei.

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Jeg får slenge ut et lite rykte jeg og da. Vi har allerede signert en ny trener, men det er ikke Jørn Andersen. Så spørs det om det er hold i dette eller ei.

ok, så du vil ikke gi oss et navn?

Hva med manager? har du hørt noe der?

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!

Landslagsspiller

Lagt til:
FFK1903 - Sier ryktet noe om hvem det skal være? Ev noe om nasjonalitet eller lign. som kan være med på å gjøre listen kortere?

Moderator

Lagt til:
Opprinnelig postet av benksliter`n

Vil og vil, jeg har ikke noe navn å gi. Har heller ikke hørt noe om manageren. Eneste er at treneren som har signert er veldig kjent. Jeg frykter i grunn Semb når jeg hører slikt.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av benksliter`n

Vil og vil, jeg har ikke noe navn å gi. Har heller ikke hørt noe om manageren. Eneste er at treneren som har signert er veldig kjent. Jeg frykter i grunn Semb når jeg hører slikt.

Ettersom Zwart hadde rett i at FFK kom til å vinne cupen er det sannsynligvis Morinjho (gidder ikke sjekke hvordan det staves) så da er det bare å vente på en tysk landslagsspiller ;-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til:
Kan det være Ove Christensen. Han har hatt suksess med danske Viborg, men fikk sparken fordi han ikke kunne sammarbeide med ledelsen! Sklir rett inn han.....

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til:
Trond Sollied Blir jo ledig på markedet nå!! Få den mannen til FFk  

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Snart ny Stadion... JIPPI -

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til:

Men les hva jeg skrev her om dan da... Trond Sollid er mannen.

Han er på vei vekk fra Olympiacos (eller åssn det skrives) Presidenten i klubben er missfornøyd etter at laget misslyktes i mesterligaen. (går den inn,..skal jeg ha marsipangris i premie)

jeg så`n på rema i går også  (handla FFK-brød) (ok DET var u-sant.)

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av kim_andre_c

Ja du kom rett før meg ja,..marsipangrisen får gå til deg den da...

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av kim_andre_c

Han tjente vel 10mill i året i Belgia og tjener nå 30mill i året i Olympiakos om jeg husker rett så han vil sikkert se på det som stort  å få lov til å trene FFK med 1,5 mill i årslønn!

Sollied kan vi like godt putte i urealistisk kategorien med det samme, ingen grunn til å bruke mer tid på ham.

Carew er på nippet til å bli satt på transfer lista til Lyon, jeg tror ikke han kommer hit for løse spissproblemene til FFK av den grunn......

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88