Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvordan kommer du til å ta i mot Simen på stadion?

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06

Lagt til:
Hallel.. jeg mener JAAA! Helt riktig!

---------------------------

FFK for alltid!

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03

Lagt til:
Jeg synes vi skal ta i mot Simen på en ordentlig måte. Dvs. klappe når hans navn blir lest opp, som takk for hva han har gjort for ffk og byen. Han har jo vært ærlig hele veien, men når kampen starter er han en lsk spiller å da må han bli behandlet som en lsk spiller.

ffk
arsenal
evig aristokrat
Plankehaugen trenger ingen ULTRAS

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Etter det Morgan sa på generalforsamlingen, bør alle ta seg i akt, og iallefall ikke pipe på Simen Brenne. Selv om vi alle er uenige og skuffet over valget hans bør vi vel vise han respekt for på hvilken måte han foretok det dårlige valget.

Rød.... hvit... og patriot!

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
Det Morgan sa på generalforsamlingen betyr fint lite for meg egentlig. En fredrikstadgutts største drøm burde vel være å spille for favorittklubben sin før han drar til utlandet? Tydeligvis er ikke Fredrikstad FK Simens favorittklubb.

Burn in hell, por favore..

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Det Simen skal ha er at han forlenget kontrakten sim med FFK med ett år for litt tilbake. Hvis ikke kunne han gått vederlagsfritt opg antagelig sikret seg en bedre sign on fee. Det skal han faktisk ha......

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av djpete
Etter det Morgan sa på generalforsamlingen, bør alle ta seg i akt, og iallefall ikke pipe på Simen Brenne. Selv om vi alle er uenige og skuffet over valget hans bør vi vel vise han respekt for på hvilken måte han foretok det dårlige valget.

syns simen bør pipes på sammen med resten av de gule. ikke mer eller mindre. han er en lsk spiller å da bør han bli behandlet som det. men noe overdreven piping direkte mot han er jeg ikke for. så lenge han ikke takler stygt eller gjør noe annet tåpelig.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:

Brenne skal visst ha fått ett såpass godt tilbud at han ikke kunne si nei.. Ifølge det jeg har hørt er han LSK sin best betalt spiller.

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
Etter det jeg har hørt fikk han et vel så godt tilbud her, men at det heller sto på(som alle vet) det sportslige og "miljøskifte". Helt ærlig tror jeg ikke han har et så mye bedre utgangspunkt i LSK enn i FFK med tanke på en fremtidig utlandskarriere.

Burn in hell, por favore..

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Brenne skal visst ha fått ett såpass godt tilbud at han ikke kunne si nei.. Ifølge det jeg har hørt er han LSK sin best betalt spiller.

FFK sa til agenten til Brenne at de ønsket å matche tilbudet økonomisk. Det var ikke pengene det stod på. Brenne ville til en stabil toppklubb (Ja, det er LSK og ikke vi per i dag) og håpet på videre sportslig utvikling under en ny trener og i et nytt treningsmiljø. Likevel synes jeg personlig at det er et svik av ham å velge LSK fremfor FFK på disse premissene, da gutten faktisk er fra Fredrikstad. Jeg ville forstått det om for eksempel Bjørkøy var i samme situasjon, men når Brenne som Fredrikstadgutt velger en femårskontrakt (!) med LSK, så forstår jeg ikke helt tankegangen.

Jeg kommer til å klappe for Brenne før kamp og takke ham for innsatsen i FFK.

Deretter er han LSK-spiller på lik linje som alle andre.

Sårt trengte midler tilførte han en slunken FFK-kasse uansett.

Har du lest forumets retningslinjer?

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til:
Er ikke dette en del av en større plan mon tro, være god i FFK, ett år eller 2 i LSK og fortsatt være god, og deretter til en stor utenlandsk klubb og tjene mucho dineros.

Det er selvfølgelig skuffende at han valgte LSK, en klubb jeg har sett få for mange ufortjente poeng mot FFK (i alle år).
Håper virkelig 2007 blir sesongen der FFK snur trenden mot LSK, og at vi ender over dem på tabellen. Det hadde vært en passende "straff".

Planen kan backfire`e da, Nordli synes han slacker for mye og setter ham ut av laget, hadde vært synd for Brenne.

En annen ting er selvfølgelig at han kanskje hadde fått bedre eksponering i europa i FFK, med avansement i UEFA neste år 8)

Dont fuck with me bitch, i am the mightiest sorcerer in this land.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

FFK sa til agenten til Brenne at de ønsket å matche tilbudet økonomisk. Det var ikke pengene det stod på. Brenne ville til en stabil toppklubb (Ja, det er LSK og ikke vi per i dag) og håpet på videre sportslig utvikling under en ny trener og i et nytt treningsmiljø. Likevel synes jeg personlig at det er et svik av ham å velge LSK fremfor FFK på disse premissene, da gutten faktisk er fra Fredrikstad. Jeg ville forstått det om for eksempel Bjørkøy var i samme situasjon, men når Brenne som Fredrikstadgutt velger en femårskontrakt (!) med LSK, så forstår jeg ikke helt tankegangen.

Jeg kommer til å klappe for Brenne før kamp og takke ham for innsatsen i FFK.

Deretter er han LSK-spiller på lik linje som alle andre.

Sårt trengte midler tilførte han en slunken FFK-kasse uansett.

Er enig mye av det du sier, leste også hva Morgan snakket om mtp å matche lønna, men det er snakk om hvor mye han fikk i engangssum i tillegg til lønna, og ifølge kildene mine er den veldig høy for Norge og være. Men vet at Simen ville prøve seg et annet sted. Forstår det godt at han vil inn på landslaget og at han tror sjansene var større i LSK en i FFK, endel spiller nok også inn på treneren, Nordlie gjorde halve første 11 eren til Start til landslagsspillere iløpet av 2005 sesongen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Det Simen skal ha er at han forlenget kontrakten sim med FFK med ett år for litt tilbake. Hvis ikke kunne han gått vederlagsfritt opg antagelig sikret seg en bedre sign on fee. Det skal han faktisk ha......

Når det er sagt synes jeg ikke Brenne fortjener den samme gode hyllesten som Ringberg får, da Ringberg ikke ble tilbudt ny kontrakt.....

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Endret:

Bilde av Simen i Lillestrøm sentrum...

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25