Husk meg
Brukernavn
Passord

Simen Brenne klar for LSK

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06

Lagt til:
Står på F-B.no at han "trengte et miljøskifte". Hva i all verden skal det bety? Har det vært noen konflikter med noen kanskje?

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03

Lagt til:

Noen her som vet om Moss skal ha noen prosenter av kjøpesummen?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til:

Synd og litt uforståelig. Han er jo fra Fredrikstad og forskjellen på FFk og LSK er ikke så stor.

Vi får la han til de grader få merke at han ikke lenger er FFK spiller når han stiller i gult på Stadion til året!!!!!!!

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Kent

Synd og litt uforståelig. Han er jo fra Fredrikstad og forskjellen på FFk og LSK er ikke så stor.

Vi får la han til de grader få merke at han ikke lenger er FFK spiller når han stiller i gult på Stadion til året!!!!!!!

Eller bare på åråsen i første seriekamp :)

Svensk Magi

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
Forskjellen på FFK og LSK for Brenne kan ha vært at i FFK var han ikke sikker i 1. elveren. På LSK vil han være det. Det kan også hende at LSK betalte for en midtbaneprofil, mens FFK dermed fikk en god pris for en som kanskje ville sitte en del på benken. Litt som med Ringberg.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:
Kan ikke si annet enn at dette er vemodig... Men vi har skjønt det lenge at det kom til å skje.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Han forteller til Romerikes Blad at han synes det som skjer i Åråsen-klubben om dagen ser veldig spennende ut og at det var derfor han valgte LSK framfor Fredrikstad, som var hans eneste andre alternativ.

Brenne dro rett fra ferie i Thailand til signering på Åråsen.

– Jeg er veldig fornøyd med overgangen, LSK har vist interesse for meg lenge og det talte helt klart i LSKs fordel nå, forteller han.

– Foreløpig kan jeg ikke si noe mer enn at Simen er klar for LSK. Vi mister en meget god spiller, sier administrerende direktør Morgan Andersen i en kort kommentar til fredrikstadfk.no.

www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
Fy faen for en jævla sviker!!! Han signerer en 5 års kontrakt med en konkurerende klubb!! Hvor er hjertet ditt?!? Men du beviser vel hvilken hore du egentlig er. Kom aldri tilbake!

Burn in hell, por favore..

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bjørnen

Moss har ikke krav på noenting av summen.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av bønna
Fy faen for en jævla sviker!!! Han signerer en 5 års kontrakt med en konkurerende klubb!! Hvor er hjertet ditt?!? Men du beviser vel hvilken hore du egentlig er. Kom aldri tilbake!

Synes Brenne har vært streit i denne saken her, i motsetning til Ringberg.

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05

Lagt til:

Svensk Magi

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av JJunior

Hvordan lød avtalen når han gikk til dere da?

MFK - Østfolds stolthet!

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
En ting er i alle fall helt sikkert... Klubben bør virkelig gå ut med overgangssummen de har solgt Simen Brenne for. Det burde være det minste vi har krav på! Dersom Brenne har blitt solgt til spottpris, så det en skandale!

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til:

Hvis man skal snakke om svik i fotball, så må da for faen dette kalles et SVÌK!!!!!

Utlandet hadde vært greit, LILLESTRØM er ikke greit!!

Svik svik svik!!!

Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av JJunior

X-antall kroner + 2 treningskamper.

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06

Lagt til:
Brenne + Nordli = krasj??

Øvre halvdel 2006 ! ( litt for sent nå...)

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
- Jeg tror at Fredrikstad har noe på gang, men syntes det var greit med et klubbskifte nå. Lillestrøm har vært veldig ivrige etter å få meg hit, understreker midtbanemannen som blir sett på som en direkte erstatter for Robert Korén.

Nordlie viktig

Tom Nordlie tar over trenerjobben på Åråsen. Selv om Brenne har visst om interessen fra Lillestrøm før Nordlie kom til klubben, har også det vært en viktig faktor.

- Han er en mann som krever mye. Jeg kjenner ham ikke personlig, men har hørt mye bra, sier Brenne.

Ambisjonene i Lillestrøm er høye, og Brenne har kommet til Romerike for å vinne noe.

- Nå skal ikke jeg gå ut med noen felles målsetting her, men det er klart jeg vil være med helt i toppen. Da tror jeg Lillestrøm er rett klubb, avslu- Det som skjedde i Fredrikstad gjorde valget vanskeligere. Klubben ville gjerne beholde meg, men har likevel vært veldig ryddige i denne prosessen, forteller Brenne.tter 25-åringen.

Ansvarlig redaktør

Lagt til:

Jeg mener å ha hørt/lest at videresalgsprosenten startet høyt, men sank årlig og at nå har ikke Moss krav på noen penger lenger. Mener faktisk å ha lest dette hos dere på kraakevingen?

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:

sviker! forbanna judas! hadde han bae valgt en utenlandsk klubb så hadde jeg forstått, men lsk?? fy fader for noe forbanna tull av brenne!

kanskje like greit å bli kvitt slike som han, få inn noen som vil istedenfor!

Til sist, håper nordli og lsk rykker ned, nordli får sparken etter august engang og da klarer ikke fjøra  få til noe, og brenne trygler om å få kome tilbake til FFK for å slippe å spille 1 div fotball!!!! ååååååååååååå drømme drømme........

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Jeg mener å ha hørt/lest at videresalgsprosenten startet høyt, men sank årlig og at nå har ikke Moss krav på noen penger lenger. Mener faktisk å ha lest dette hos dere på kraakevingen?

Ja, men jeg er ikke helt overbevist. Men det kan jo hende FFK har gjort en MFK og nesten gitt ham bort med avtale om høy vidrersalgsprosent.

MFK - Østfolds stolthet!

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Guillermo

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03

Lagt til:
Synes dette lukter horeri......la han få merke det på stadio`n til året. HVIS han spiller da.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til:
Endret:

Ser for meg denne skriften på banneret på LSK kampen: Takk skal du faan meg ha Simen!

Det gikk vel ganske bra i de kampene uten Simen, gjore det ikke (noen som husker?) og det var vel endel her som klaget på`n å?

Tror det går greit jeg,..det som er ille er at han "ville" bort .

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters
En ting er i alle fall helt sikkert... Klubben bør virkelig gå ut med overgangssummen de har solgt Simen Brenne for. Det burde være det minste vi har krav på! Dersom Brenne har blitt solgt til spottpris, så det en skandale!

Hva vil du karakterisere som ok pris?

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Knut Torbjørn Eggen er naturlig nok skuffet over å miste en av sine betse spillere.

- Jeg har fulgt SImen siden han var 17 år, og har for så vidt vært klar over at han søkte andre utfordringer.

- Han har hatt tre veldig gode år her, og er blant Norges seks beste i sin posisjon. Det faktum at han drar nå, gjør det imidlertid lettere for oss å finne en erstatter, sier Eggen til Nettavisen.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25