Simen Brenne klar for LSK
---------------------------
http://www.ultrasfeltc.com
Ikke for å være frekk eller noe..
Men der sank gjennomsnittspromilla i FFK betraktelig...
Brenne er glad i en fest ja...
Takk for tiden i FFK, og lykke til videre i karrieren...
Vuorinen på topp!!
Opprinnelig postet av Holters
Urealistisk? Nei, for all del... Man kan ikke sammenligne spillernes kvaliteter utover hvilke turneringer de har spilt i!
Synes du Morgan Andersen var urealistisk når han sa til Enga at FFK så på Brenne som en bedre spiller enn Gashi? Og at FFK skulle ha mer penger enn de fikk for ham? Dersom 8 millioner stemmer, så hadde Morgan Andersen rett og likevel påstår du at dette er urealistisk?
Forstår sjeldent dine vinklinger, kanogvetalt...
Gashi har spilt på A-landslaget og var også "fast" på U-21 laget tidligere. Brenne har også U-21 kamper men har aldri vært aktuell for A-landslaget. Dessuten har Gashi meritter fra E-cup og Royal League. Dette tar jeg med i betraktningen når jeg hevder at Gashi er en bedre spiller.
Når FFKs klubbdirektør Morgan Andersen får en henvendelse på en spiller under kontrakt forventer jeg at han forsøker å få mest mulig for spilleren. Spesielt når henvendelsen kommer fra en TL klubb. Som selger bør han ikke utrykke noen som helst form for realisme i sine forventninger til pris. Det skulle tatt seg ut.
Defor hevder jeg at 8 mill høres ut som en bra deal for FFK. En meget bra deal.
LSK har, etter min mening, betalt (litt) overpris for Brenne, og dermed brent en god slump av budsjettet. FFK har fått 8 mill ekstra, og mistet en spiller som er god men ikke uerstatterlig.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Du var en av mine favoritter, og jeg håper du aldri kommer til å "vende hjem". Jeg forstår Simens tankegang og beundrer han for å ha ambisjoner. Om LSK viser seg å være et bedre utstillingsvindu for ham enn FFK, er jo det en god ting for Brenne. Jeg forstår som sagt tankegangen din Brenne, men det svir og sårer meg fortsatt en god del.
Jeg ønsker deg ikke lykke til i LSK Simen, men jeg håper du kommer deg til en attraktiv klubb i utlandet før du blir for gammel. Hva skjer nå med midtbanen? I F-B kunne man lese for ikke så lenge siden at klubben kanskje skal selge spillere som Stadheim. Jeg undrer fælt på hvordan denne midtbanekabalen skal gå opp.
FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Enig med deg her Kanovetalt.
Synes du kommer med en flott vurdering.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av math
Men hvorfor har Gashi fått disse mulighetene? Jo, fordi han har spilt for en klubb som har ligget i toppen de siste par åra. I hans tilfelle mener jeg det har VELDIG mye å si. Hvis du stripper det ned til kvaliteten på sjølve spilleren så ser du fort at Brenne er en bedre fotballspiller ...
Gashi spilte mer eller mindre fast på U-21 laget før han kom til VIF. Han var også ettertraktet av mange andre TL klubber da han gikk til VIF. Han har også A-lags kamper.
Og så, jeg ser kun på hva de i realiteten har prestert i TL, hovedsaklig i år. Og der har Simen, i mine øyne, gjort en mye bedre prestasjon enn Gashi. Simen har også det meste av statistikken i ryggen. At enkelte klubber etc. har gått på hypen rundt Gashi får være deres problem ...
math
Veldig synd å miste Brenne,men stemmer det med 8 mill i overgangsum. Så har FFK gjort en bra deal. Brenne er en spiller som er utrolig ujevn i prestasjonene sine. Han har vært det i alle de 3 årene han har spilt for FFK. Han er best på laget når han er god og dårligest når han er dårlig. Sier kanskje litt,når det er Bjørkøy som blir tatt ut til Landslaget fremfor Brenne. Får ikke håpe det blir noe tull med overgangene til Fofana og Konan nå. Da er plutselig denne dealen ikke så god lenger. Jeg tror Brenne ville ha slitt for å komme med på FFK med den samme ustabiliteten til året. Mange tror at Fofana vil bli spiss eller venstre kant på midtbanen. Jeg tror det fort kan bli at Ivorianerene blir de to offansive spillerene sentralt på midtbanen,med Berg eller Ramberg bak dem. Blir vel litt bytting og prøving her.
Følesesmessig,så er jeg lei meg for å miste Brenne. Han er god,men ikke uerstattelig.
Får bare håpe FFK har en bedre midtbane neste år nå 
Lykke til videre Brenne 
FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!
BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!
Opprinnelig postet av olenordby
MYE er overdrevet, men vi har helt klart en bedre midtbane enn dere. Det er min mening. Ellers foreslår jeg at du roer deg ned noen hakk lille venn. FFK Ultras har jo vist seg stort fram i år! Gratulerer.
Vel syns vi lagde et skikkelig bra liv på Cupfinalen og mot Lyn og vålerenga.
Fikk også skryt fra nøytralt hold at slikt volum lager ikke engang Vålenga på sine hjemmekamper,som det vi gjorde under Cupfinalen.
Skulle likt å se Lillestrøm komme med 20 000 folk til en cupfinale.
Vi knuser dere allerede i antall, neste år så kommer vi til å bli mye mer synlige,siden vi er i oppstarten nå.
Er heller ikke fryktelig imponert av kanarifansen og de såkalte ultrasene deres.
Direkte blåkopier av bajen sine sanger.Skal mer en 2 bluss og et dårlig banner for å imponere meg!(sånn som dere i Ufc driver på) Syns det er flaut av en norsk supportergruppe å stjele så mye fra en annen supportergruppe. Bajenfansen er jo deres Idoler.Latterlig Oppførsel av dere, hadde skammet meg hadde jeg tilhørt en slik Ultras gruppering.
Dere har en lang vei å gå UFC!
Ses neste år, Bønder!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP
Vi får 8 mil for Brenne sies det. LSK vet hva det kjøper. Brenne er kjent i norsk fotball.
Vi kjøper en ukjent spiller fra Finland for 4,5 mil....... Riktig nok hadde han skåret mange mål, men .... Han blir satt på salgslisten noen mnd etter.....
Her er det noe med "innkjøpspolitikk" som skiller LSK og FFK.......
Vi kjøpte også Stadheim..... Det glemte jeg i farten....... Han fikk også prøvd seg på FFK gresset før han blir solgt. Ikke dårlig!
PS: jeg mener ikke at vi skal selge finnen. La han få en mulighet.
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
FFK for alltid!
Opprinnelig postet av Jonek
Vi får 8 mil for Brenne sies det. LSK vet hva det kjøper. Brenne er kjent i norsk fotball.
Vi kjøper en ukjent spiller fra Finland for 4,5 mil....... Riktig nok hadde han skåret mange mål, men .... Han blir satt på salgslisten noen mnd etter.....
Her er det noe med "innkjøpspolitikk" som skiller LSK og FFK.......
Vi kjøpte også Stadheim..... Det glemte jeg i farten....... Han fikk også prøvd seg på FFK gresset før han blir solgt. Ikke dårlig!
PS: jeg mener ikke at vi skal selge finnen. La han få en mulighet.
Hvor har du fått for deg at Vourinen står på salgslisten ?? FFK`s styre har vel ikke lagt ut noen liste ennå. Jeg har sett denne listen sto på f-b., men det er ikke det samme som at denne er virkelig.
Norgesmester
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvor har du fått for deg at Vourinen står på salgslisten ?? FFK`s styre har vel ikke lagt ut noen liste ennå. Jeg har sett denne listen sto på f-b., men det er ikke det samme som at denne er virkelig.
Morsomt at du spør hvor han har fått det for seg og samtidig svare på det i samme setning.
Noen spillere tenker bare pengær vettu... Tror Simen får en ganske høy lønn i LSK som ikke kunne matche FFK... Men men, detta var trist, jeg visste det kom til å skje siden møte mellom Morgan og Fjørtoft for en stund siden...
Takk for alt Brenne
Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)
At vi har råd til å hente en klassespiss som pøser inn mål
FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!
BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!
Dette kom som et sjokk for meg.
Grein mer nå en da jeg mista dama jeg hadde i 3 år. 
Vil ønske deg lykke til Simen videre i karrieren, håper dog du putter et par selvmål når vi møter deg til året!
Da er du tilgitt! 
Tror tida var inne for miljøskifte, men hadde håpa du hadde gått til utlandet.
Takk for alt og måtte du IKKE BRENNE i h......
Du går aldri mer alene når du er en av oss.
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Morsomt at du spør hvor han har fått det for seg og samtidig svare på det i samme setning.
Kunne jo hende at han hadde sett en annen liste da ??
Greit, Brenne har spilt her en stund, men blri litt iritert nå han drar til en konkurent.. Hadde vært bedre vis han gikk i Sverige, eller et annet land, bare ikke LSK.. Men men, Takk for Alt Simen. Måtte du ( og ikke din nye klubb
) ha lykke til videre ..
Semper Fi - Evig Troskap
FFK - Norgesmestere 06!
FFK for Alltid!
Takk Per Egil. 
Det hjelper. 
Sammen er vi strerke og det kjennes ille bra. 
Håper for all del ikke Plankehaugen har tenkt og gi Simen en varm velkomst når FFK møte LSK neste gang. Greit nok at han har gjort en kjempejobb for FFK i mange år, men å gå til Lillestrøm er vel drøy synes jeg. Han han har lyst på nye utfordringer osv er helt greit. Simen er en kjempespiller som sikkert kan gjøre det bra mange steder( i utlandet)
Judas
There`s only ONE United
Kan ikke vært lite han gikk for.
Noen som vet prisen? Sånn ca.?
En for alle, og alle for en!
Er skuffelsen stor i Fredrikstad, er jubelen desto høyere i Lillestrøm.
- Jeg er veldig fornøyd med å få Brenne med på laget, sier påtroppende LSK-trener, Tom Nordlie.
Nordlie innrømmer han diskuterte Brenne med LSKs sportslig utvalg etter han ble klar som ny LSK-trener, og at dette er en spiller som han vil satse på.
- Jeg ser ham først og fremst for meg som en indreløper. Han er blant Norges beste i sin posisjon, og scorer mye.
- I tillegg er han en toveisspiller, med hans kondisjon har han også evnen til å jobbe hjem, i tillegg til å komme inn i boksen og gå på avslutninger.
(...)
...understreker Nordlie likevel at han er imponert over måten klubben har jobbet på for å sikre seg Simen Brennes tjenester.
- Jeg er positivt overrasket over at dette har gått bra, og klubben har vist evne til å bruke midler for å få spilleren.
- All honnør til Jan Åge (Fjørtoft) og Per Berg som har fått dette til, sier Nordlie.
Manager Jan Åge Fjørtoft takker for skrytet, og trekker også frem Per Mathisen i prosessen.
- Alle involverte skal ha ros for jobben de har gjort her, sier Fjørtoft, og nevner også Morgan Andersen i FFK.
Ifølge Fjørtoft har Lillestrøm jaktet på Brenne i halvannet år. Onsdag lyktes de endelig i å lande sitt bytte, noe også Fjøra er strålende fornøyd med.
- Vi ønsker norske spillere, og Simen er i tillegg en offensiv spiller som scorer mange mål, poengterer LSK-manageren.
www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article832538.ece
med ffk til champions league!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25