Espen Ruud til Stavanger i dag

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article70405.ece

Her er det bare å slenge seg på, FFK!

Gjør jobben din, patrioten, og send mail til klubben! 😉

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Gjør jobben din, patrioten, og send mail til klubben! 😉

Det sier du som nesten snakker med Mr. Morgan daglig🙌

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Helt enig wegris. hvorfor skulle holters ikke si det selv. Er dette en spiller for FFK eller ikke ? kan jo lure 😉

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til:
Ville veeeeeldig gjerne hatt Ruud hit til oss... Bertie valgte jo oss over Viking, så kanskje vi hadde hatt sjangs... Men har vi egentlig noe cash å handle spillere for? Dette blir vel neppe billig for Viking?

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Jeg tror vi gjør det smart å la være dette.. Her kan det bli kamp om hvilken klubb som har sterkes økonomi. Så mye er han sikkert ikke verdt at en skal kjempe hue av seg for å få han til FFK

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

ruud er definitivt en av de mest spennende unge spillerne i Norge. har potensialet til å bli norges nye høyreback(omsider!!💕)

ville vært et scoop av FFK. og hvorfor skulle ikke fredrikstad kunne hamle opp med brann og viking? med ny stadion og et budsjett på 100mill tilsier det nye tider i FFK. og forskjellen mellom "topp"- og "bunnlag" eksisterer snart ikke.

sleng dere på FFK!!!dette er ren investering: sportslig sett får vi en knallgod og offensiv hback et par sesonger, før vi selger han til utlandet for en klekkelig sum. 

UEFA KØPPEN 2007?!

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av bateman

ruud er definitivt en av de mest spennende unge spillerne i Norge. har potensialet til å bli norges nye høyreback(omsider!!💕)

ville vært et scoop av FFK. og hvorfor skulle ikke fredrikstad kunne hamle opp med brann og viking? med ny stadion og et budsjett på 100mill tilsier det nye tider i FFK. og forskjellen mellom "topp"- og "bunnlag" eksisterer snart ikke.

sleng dere på FFK!!!dette er ren investering: sportslig sett får vi en knallgod og offensiv hback et par sesonger, før vi selger han til utlandet for en klekkelig sum. 

Budsjett på 100 millioner?

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:
hmmm.spm tegnet ditt tyder på at summen er noe annerldedes? det var kanskje 80mill. lat som jeg er gidder jeg ikke å lete opp gamle nyheter nå. uansett øker vi budsjettet kraftig og med en latterlig rik høili i bakhånd bør de mest attraktive spillerne på markedet også være aktuelle for oss.

UEFA KØPPEN 2007?!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

13/09/2026 17:28 | 03247a28