Den store ryktetråden (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
Opprinnelig postet av Mustang
Hører rykter om at Joel Lindpere er klar for FFK Dette ifølge en etisk avis
Det er jo "kompisen" til Piiroja. Tror han er offensiv midtbane såvidt jeg har hørt.
Hvis det er noe sannhet i disse ryktene,så er jeg redd vi holder på å miste Brenne eller/og Bjørkøy. Da er det faktisk litt for mange midtbanespillere i stallen. Spesiellt mange med offansive kvaliteter. Kan ikke si jeg liker dette
---------------------------
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Syns da Eggern fortsatt bør prioritere en MIDTSTOPPER og HØYREBACK!
Men en GOD midtbanespiller bør også være på vei....usikker på hva denne Lindpere står for
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Det er jo "kompisen" til Piiroja. Tror han er offensiv midtbane såvidt jeg har hørt.
Jeg har forsøkt å ringe Morgan og Eggen flere ganger i dag uten hell. Har på følelsen av at jeg har blitt stemplet som slitsom-wannabe-journalist.

Uansett, jeg har mailkontakt med en journalist i Estland og han sier følgende:
"Sorry for the late reply. The latest information about Lindpere came on 24th November when he stated that he was waiting for the offer."
(...)
"So no, as far as I know - he has not yet signed."
Opprinnelig postet av Holters
Jeg har forsøkt å ringe Morgan og Eggen flere ganger i dag uten hell. Har på følelsen av at jeg har blitt stemplet som slitsom-wannabe-journalist.
Uansett, jeg har mailkontakt med en journalist i Estland og han sier følgende:
"Sorry for the late reply. The latest information about Lindpere came on 24th November when he stated that he was waiting for the offer."
(...)
"So no, as far as I know - he has not yet signed."
Dette er bra Holters. Liker folk som tar litt tak i ting for å sjekke ut rykter og sann. Oppfordrer til en liten konkuranse om hvem som vet mest om hva som foregår nå under silly seson innenfor FFK vegger angående rykter.
Har iløpet av noen dager nå fått høre at Raio Piroja er på vei til en klubb i England, eller at det er forhandlinger. Har også hørt at Lindepere er tilbudt kontrakt.
Går et rykte om at James Keane,Gais er på vei til Elfsborg for å styrke angrepet deres. Keane var toppscorer i Gais med 10 mål. Han var da på utlån fra Portemouth. Men nå ønsker alså Elfsborg å kjøpe Keane fra Portemouth. Tror han er en ganske ung lovende spiller også. Kunne dette ha vært noe for FFK.
http://www.football365.com/news/transfers/0,17033,8671_1705842,00.html
Benksliter`n
15 000 +++++
Jeg har forsøkt å ringe Morgan og Eggen flere ganger i dag uten hell. Har på følelsen av at jeg har blitt stemplet som slitsom-wannabe-journalist.![]()
Nei da Holters.
Du er faktisk ikke den eneste,
...bare spør de i Chelsea. 
FFK and Wisla Krakow forever...
Opprinnelig postet av Radoslaw
Jeg har forsøkt å ringe Morgan og Eggen flere ganger i dag uten hell. Har på følelsen av at jeg har blitt stemplet som slitsom-wannabe-journalist.![]()
Nei da Holters.
Du er faktisk ikke den eneste,
...bare spør de i Chelsea.
Ett familiemedlem har vært i kontakt med Morgan forrige uke, i går og i dag. Vet han satt opptatt i møte i går og at han er en opptatt mann.
Spennende å høre hva disse møtene er og hvilke spillere det gjelder.
Opprinnelig postet av olsa
Ett familiemedlem har vært i kontakt med Morgan forrige uke, i går og i dag. Vet han satt opptatt i møte i går og at han er en opptatt mann.Spennende å høre hva disse møtene er og hvilke spillere det gjelder.
Hehe, ta det med et smil, det var ikke alvorlig ment! 
Jeg har veldig sansen for Morgan. Han er alltid hyggelig, imøtekommende og profesjonell over telefonen. Han var veldig opptatt i dag, men vi har en "telefondate" i morgen. Tydelig at det er noe på gang.
Opprinnelig postet av olsa
Ett familiemedlem har vært i kontakt med Morgan forrige uke, i går og i dag. Vet han satt opptatt i møte i går og at han er en opptatt mann.Spennende å høre hva disse møtene er og hvilke spillere det gjelder.
Hehe, ta det med et smil, det var ikke alvorlig ment!
Jeg har veldig sansen for Morgan. Han er alltid hyggelig, imøtekommende og profesjonell over telefonen. Han var veldig opptatt i dag, men vi har en "telefondate" i morgen. Tydelig at det er noe på gang.
Kanskje han sier noe da,hehe.
James Keane ser ut til å ha gjort det bra i allsvenskan. Brøndby,Djurgården,Elfsborg plus flere toppklubber i skandinavia jager denne spissen.
http://expressen.se/index.jsp?d=1689&a=760961
Vi er jo ute etter en spiss også. Kan vi være med eller er vi med på denne dansen også tro?
Benksliter`n
15 000 +++++
En ny amerikaner kan være på vei til klubben...
www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article
Kan det bety at West har fått beskjed om at han lenger ikke er ønsket??
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
RednWhite
Opprinnelig postet av HotDream
Er en god midtstopper i FC København, Dan Thomassen. Han har blitt danket ut av Brede Hangeland og har sikkert ikke noe imot å prøve seg i Norge. Han er relativt rask og meget god hodespiller / duellspiller. Viking snuser visst også på ham. Absolutt en som ville styrke det det defensive spillet i FFK
Costanza har allerede tipset FFK om ham og fikk et hyggelig svar tilbake.
Opprinnelig postet av HotDream
Er en god midtstopper i FC København, Dan Thomassen. Han har blitt danket ut av Brede Hangeland og har sikkert ikke noe imot å prøve seg i Norge. Han er relativt rask og meget god hodespiller / duellspiller. Viking snuser visst også på ham. Absolutt en som ville styrke det det defensive spillet i FFK
Costanza har allerede tipset FFK om ham og fikk et hyggelig svar tilbake.
Viking prøver seg også på ham nå, og mye tyder på at han er på vei dit.
FFK på toppen i 2006
En annen ting. På forumet til Aftenposten så er det en som skriver:
"Det går rykter i Fredrikstad om at FFK og Morgan Andersen er i ferd med å selge Raio til en engelsk klubb. Ryktene sier at Morgan var i forhandlinger i England forige uke. Er det noen som vet noe rundt dette? "
Vi vet jo at Morgan faktisk har vært i England nå, at FFK er ute etter en ny midtstopper, at det skal ha vært interesse fra England i høst rundt Piiroja og at han selv har antydet at han gjerne vil til Premier League... Kan det være noe i dette, tro?
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg er klar over Viking sin interesse (Aftenbladet hadde en sak om det i dag), men er det mye som tyder på at han går dit? Slik har hvert fall ikke jeg tolket det som har stått i media.
En annen ting. På forumet til Aftenposten så er det en som skriver:
"Det går rykter i Fredrikstad om at FFK og Morgan Andersen er i ferd med å selge Raio til en engelsk klubb. Ryktene sier at Morgan var i forhandlinger i England forige uke. Er det noen som vet noe rundt dette? "
Vi vet jo at Morgan faktisk har vært i England nå, at FFK er ute etter en ny midtstopper, at det skal ha vært interesse fra England i høst rundt Piiroja og at han selv har antydet at han gjerne vil til Premier League... Kan det være noe i dette, tro?
Er enig med deg i at Dan Thomassen sikkert hadde vært en god forsterkning for FFK. Han er fortsatt ung, har spillt mange landskamper for Danmark fra U17 til og med U21 og dessuten får han skryt i Danske medier for at han er en ledertype både på og utenfor banen.
Når det gjelder Morgans tur til England, så tror jeg ikke det har vært en tur for å selge Raio. Raio har to år igjen av sin kontrakt, derfor tror jeg ikke FFK selger ham før tidligst om et år. Men selvfølgelig dersom prisen er stor nok, så kan det nok være vanskelig å si nei. Men hadde det virkelig vært en Premier leaque klubb som var villig til å bla opp mer enn 10 mill. nå, så hadde nok de heller sendt folk til Fredrikstad for å forhandle frem en kontrakt.
Nå er det jo også sånn at Terje Høili og co eier 50 % av spillerstallen og da er det vel helt naturlig at de også har et ord med på laget dersom det er aktuelt å selge vår beste spiller i 2006.
FFK på toppen i 2006
FFK-spillere ettertraktet
Trond Erik Bertelsen, Rami Shaaban, Simen Brenne og John Anders Bjørkøy er alle ønsket av andre klubber. Men FFK har ikke mottatt bud som gjør at de vurderer å selge.
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Raio har to år igjen av sin kontrakt, derfor tror jeg ikke FFK selger ham før tidligst om et år.
Raio har kontrakt i tre (!) år til - ut sesongen 2009, så han går ikke billig ved et eventuelt salg.
Raio har to år igjen av sin kontrakt, derfor tror jeg ikke FFK selger ham før tidligst om et år.
Raio har kontrakt i tre (!) år til - ut sesongen 2009, så han går ikke billig ved et eventuelt salg.
Iflg. FFKs nettsider, så har han kontrakt til 31/12-2008.
FFK på toppen i 2006
Fant denne på FBs sider, de offisielle sidene er vel ikke helt oppdaterte på alle områder har jeg sett.
Opprinnelig postet av FFK1903
Fant denne på FBs sider, de offisielle sidene er vel ikke helt oppdaterte på alle områder har jeg sett.
Ok, jeg bøyer meg i støvet og beklager, men da bør også Holters gjøre om sine egne sider, for der står det fortsatt under spillerstallen at Piiroja s kontrakt utløper 31/12-2008
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av FFK1903
Ok, jeg bøyer meg i støvet og beklager, men da bør også Holters gjøre om sine egne sider, for der står det fortsatt under spillerstallen at Piiroja s kontrakt utløper 31/12-2008
FFKs nettsider er håpløst dårlig oppdatert når det kommer til slike ting og statistikk. Jeg visste ikke engang at vi på ffksupporter.net hadde ført inn kontraktslengder.
Men det er oppdatert nå!
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Retter min tidligere opplysninger om at han er høyreback, men korrigerer det til høyre midtbane.
Et lite hint fra mitt tidligere innlegg, nå er det jo i nyheten også.
http://www.hamar-arbeiderblad.no/artikkel.asp?Artid=266298
Og nå er F-b.no ute med saken også. hehe
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061208/FFK/112080080/1009/AKTUELT
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Og nå er F-b.no ute med saken også. hehe
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061208/FFK/112080080/1009/AKTUELT
"Etter det FB erfarer..." Og i bunnen står en uttalelse fra Gullerud sagt til Hamar Arbeiderblad. I stedet for "Etter det FB erfarer", så burde de strengt talt ha henvist til HA i mine øyne. Håpløst.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88