Ringberg til FFK? (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Kan ikke skjønne hva du snakker om her Holters. Nå er det vel faktisk du som driver forføgelse av en debattant nemlig Keiko, ihvertfall i denne tråden. Hva har keiko skrevet i denne tråden som er dumt,usaklig, personforføgelse om Ringberg i denne tråden? Jeg bare lurer? Regner med at du selv som moderator følger trådene vi diskuterer i.
Nei, jeg er garantert ikke helt nøytral i denne saken og det er en uting, men det er har vært så mye av dette fra keiko sin side. Hva han har skrevet bør du vel klare å se selv? Hver eneste gang Ringberg nevnes så virker det som han har gjort noe virkelig fælt - i alle fall i Keikos øyne - og tråkket ham skikkelig på tærne.
Dette gjelder for øvrig ikke bare Ringberg. Keiko har jo også lagt Zoran for hat og legger skylda på Zoran når Plankehaugen er dårlige. Det finnes utallige eksempler på nedlatende utsagn fra Keiko om Zoran, og når det er så usaklig, så skinner det så tydelig igjennom at det ikke er fakta og virkelighet som ligger bak, men personlige konflikter.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Kan ikke skjønne hva du snakker om her Holters. Nå er det vel faktisk du som driver forføgelse av en debattant nemlig Keiko, ihvertfall i denne tråden. Hva har keiko skrevet i denne tråden som er dumt,usaklig, personforføgelse om Ringberg i denne tråden? Jeg bare lurer? Regner med at du selv som moderator følger trådene vi diskuterer i.
Følg med litt da. Keiko har av en eller annen grunn lagt Ringberg for hat, og uttrykker det klart og tydlig hver gang mannen nevnes. Det er sånn at jeg tror Ringberg må ha sagt ifra strengt ifra når Keiko har prøvd å klenge (sånn han gjør på Eggen), og at Keiko har blitt skikkelig sår.
I tillegg er Keiko ubegrunnet positiv til omtrent alle ukjente spillere som blir koblet til FFK. Er det snakk om etablerte spillere, så må de være på landslaget for at Keiko skal synes de er gode nok. Det blir bare for tett, og da blir jo folk nødt til å si ifra.
Nå snakker vi om Ringberg og ingen andre i denne tråden. Følger med gjør jeg og det er denne tråden som diskuteres, og det eneste som også du er med på og bygge oppunder i denne tråden er hets av Keiko.
Opprinnelig postet av Holters
Nei, jeg er garantert ikke helt nøytral i denne saken og det er en uting, men det er har vært så mye av dette fra keiko sin side. Hva han har skrevet bør du vel klare å se selv? Hver eneste gang Ringberg nevnes så virker det som han har gjort noe virkelig fælt - i alle fall i Keikos øyne - og tråkket ham skikkelig på tærne.
Dette gjelder for øvrig ikke bare Ringberg. Keiko har jo også lagt Zoran for hat og legger skylda på Zoran når Plankehaugen er dårlige. Det finnes utallige eksempler på nedlatende utsagn fra Keiko om Zoran, og når det er så usaklig, så skinner det så tydelig igjennom at det ikke er fakta og virkelighet som ligger bak, men personlige konflikter.
Ja nå er det du som drifter denne siden og har også vært med lenger enn meg her inne, men at tidligere ting som er skrevet skal brukes mot en person som etter min mening svarer konstruktivt i denne tråden om en spiller blir feil. At han har hakket på Zoran har jeg og sett og lest også men det er vel mere spøkfult ment, de snakkes vel på kamper etter hva jeg har skjønt. Så jeg syns nå tråden for det første har sporet av og at moderator tar og sletter de innlegg som ikke har med saken og gjøre.
Nå snakker vi om Ringberg og ingen andre i denne tråden. Følger med gjør jeg og det er denne tråden som diskuteres, og det eneste som også du er med på og bygge oppunder i denne tråden er hets av Keiko.
Fjått. Det er du som driver å spør folk om ting som ikke har noe med tråden å gjøre, og når de svarer deg, så kjefter du for at de ikke holder seg til til temaet. Du er fortsatt like genial :-)...over og ut.
Bjørkøy som Statsminister!
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Fjått. Det er du som driver å spør folk om ting som ikke har noe med tråden å gjøre, og når de svarer deg, så kjefter du for at de ikke holder seg til til temaet. Du er fortsatt like genial :-)...over og ut.
Ja dette sa vel alt om deg. Les tråden du før du åpner munnen.
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25