Husk meg
Brukernavn
Passord

Opptak av cupfinalen??

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av Holters
Er det noen som gidder å åpne slusene igjen?

En harddisk har tatt kvelden og der lå selvfølgelig cupfinalevideoen.

Meget kjedelig, kjenner til problemet... men husk å brenne den ut neste gang da...

Jeg seeder fortsatt hvertfall.

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Holters
Er det noen som gidder å åpne slusene igjen?

En harddisk har tatt kvelden og der lå selvfølgelig cupfinalevideoen.

Jeg satt på opplastningen igjen nå, men har foreløpig ikke funnet noen peers.
Jeg kommer nok til å bo på skolen i helga, så slusene herifra er ihvertfall oppe på dagtid til og med mandagen.

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 06

Lagt til:

Driver å seeder litt når. Har hele.

Lav uthastighet nå på dagen, grunnet VIOP, men om natten åpnes slusene.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av RC2
Selvsagt! "CD" var en trykkfeil, mente så klart DVD.

Det jeg har gjort etterhvert og har vist seg som full treff er følgende... Brenn optaket på DVD plata og last den ned på PC-en ved hjelp av DVD Decrypter f eks... Dereter bruk DVD2one for å "kjøre" filmen en gang og så funker det bra etterpå.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til:
Takk for tipset, Klokan. Men nå har jeg funnet ut av det, ved hjelp av "Plankekæll". Det jeg måtte var å ferdigstille DVDn etter at brenningen var fullført. Så nå funker det.

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!

www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com

Landslagsspiller

Lagt til:

Takk for tipset, Klokan. Men nå har jeg funnet ut av det, ved hjelp av "Plankekæll". Det jeg måtte var å ferdigstille DVDn etter at brenningen var fullført. Så nå funker det.

Det er gledelig å høre. Jeg slet med akkurat det samme selv i førsten, og var mildt sagt frustrert...

Men det er morsomt å hjelpe andre når jeg visste 90% sikkert hva svaret var.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Klokan

Det jeg har gjort etterhvert og har vist seg som full treff er følgende... Brenn optaket på DVD plata og last den ned på PC-en ved hjelp av DVD Decrypter f eks... Dereter bruk DVD2one for å "kjøre" filmen en gang og så funker det bra etterpå.

Kanskje  litt offtopic men shit la gå, Zoran, du som er litt "inne" i det som gjelder dvd-brenneing og slikt, jag er på utkikk etter et program som kan gjøre om en dvd-film til .avi/.mpg etc.... Vet du om noen ?

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Klokan

Kanskje  litt offtopic men shit la gå, Zoran, du som er litt "inne" i det som gjelder dvd-brenneing og slikt, jag er på utkikk etter et program som kan gjøre om en dvd-film til .avi/.mpg etc.... Vet du om noen ?

Slenger meg på her jeg.
Doom9 har masse guider om konverteringer og ripping og sånt. Veldig bra side.
Vet ikke nøyaktig hvilket program du skal bruke - men regner med du finner alt du trenger der.

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
Noen som kan seede litt? Har ikke fått hatt på datan

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:
Noen som har mulighet til å seede denne litt? Jeg måtte dessverre slette den forrige versjonen jeg hadde på grunn av datatrøbbel.

På forhånd takk.

Ære være Plankebyen

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Sorry, har den ikke lengre. Men du får uansett kjøpt selve kampen i Aristokraten og da i bedre kvalitet enn dette opptaket er

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey
Sorry, har den ikke lengre. Men du får uansett kjøpt selve kampen i Aristokraten og da i bedre kvalitet enn dette opptaket er

Vil anbefale dere å kjøpe DVDen i Aristokraten ja... Blir endel bedre kvalitet enn det feks jeg har "tatt opp" fra TV.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Rey

Vil anbefale dere å kjøpe DVDen i Aristokraten ja... Blir endel bedre kvalitet enn det feks jeg har "tatt opp" fra TV.

DVDen fra Aristokraten har en helt sinnssykt frekk pris.

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:

Kødder du eller?!

jeg kjøpte den for ikke så lenge siden,

håpa det var lokal dialekt på kommenteringa siden det stod bakpå men neida!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til:
DVDen koster 99kr, det er da ikke så galt. Så kampen på nytt her om dagen, må si det var en voldsomt kjedelig kamp, selvom jeg ikke oppfatta det sånn på ullevål. Mye bra ekstra materiale hvertfall.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:
jeg betalte 200 syns det var nok....

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av danan2
DVDen koster 99kr, det er da ikke så galt. Så kampen på nytt her om dagen, må si det var en voldsomt kjedelig kamp, selvom jeg ikke oppfatta det sånn på ullevål. Mye bra ekstra materiale hvertfall.

Da har den synket kraftig i pris, for det var langt ifra den prisen de hadde på DVDen den gangen jeg var innom.

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller

Lagt til:
Klart slikt synker i pris over tid. Rett etter finalen var det nok mange som ville ha den. Etterspørselen har nok sunket litt siden det..

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
I år tar vi "The Double"....

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Klart slikt synker i pris over tid. Rett etter finalen var det nok mange som ville ha den. Etterspørselen har nok sunket litt siden det..

Spesielt siden kampen i seg selv er så usannsynelig kjedelig at det, med unntak av tre magiske øyeblikk, er bedre å se maling tørke.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av denialsander

Spesielt siden kampen i seg selv er så usannsynelig kjedelig at det, med unntak av tre magiske øyeblikk, er bedre å se maling tørke.

Nja, syns da andre omgang faktisk var bedre selv om det ikke ble noe mål.. Desuten er jo  atmosfæren magisk...

---
----

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Vi spilte vel igrunn på en måte vi skal se mer av i år. Potte tett bakover, utnytte sjansene bedre, da vi vil skape færre sjanser mest sansynlig. Mer kynisk, fler poeng...........

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Vi spilte vel igrunn på en måte vi skal se mer av i år. Potte tett bakover, utnytte sjansene bedre, da vi vil skape færre sjanser mest sansynlig. Mer kynisk, fler poeng...........

Hm.. Høres ut som Drillo light dette, selv om Eggens taktikk var nesten rene selvmordet bakover...

---
----

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Hm.. Høres ut som Drillo light dette, selv om Eggens taktikk var nesten rene selvmordet bakover...

Kynisk sett ja, men vi kommer nok til å ha ballen mer langs bakken, noe jeg vil tro passer våre spillere bedre........

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07

Lagt til:

Glimrende initiativ for å legge den ut.

Må minne alle dere som har lastet den ned på å seede. Er mange av oss som vil ha den, og med en seeder går det ikke fort!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:

Jeg hadde gjerne sett at vi greide dette hver eneste kamp jeg. Vinne 3-0 på denne måten hver gang, og så vinne serien. Da er det samme for meg hvor kjedelig kampene har vært.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25