Husk meg
Brukernavn
Passord

To unge lovende spillere fra Elfenbenskysten? (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Jeg har ikke klart å grave frem noe telefonnummer å nå ham på, men klarer du det, så skal jeg ta telefonen jeg!

Verdt et forsøk å prøve detta nummeret, selvom navnet ikke er helt riktig skrevet?

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til:
Jeg har ikke klart å grave frem noe telefonnummer å nå ham på, men klarer du det, så skal jeg ta telefonen jeg!

Det nærmeste jeg kom var en Gerald Mcdonald, noe jeg antar at ikke var nærme nok.
Kanskje dere har noen vennligsinnede kontakter i FFK som kan hjelpe til med slike små livsnødvendigheter..?
:-)

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av FFK1903
Beklager min uvitenhet, men hvor er José Garro tatt veien? Trodde han bare var til utlån jeg, men han har dratt permanent?

Garro forsvant sent i sommer. Han hadde ikke spilt nok og fikk derfor ikke fornyet oppholdstillatelsen.

Garro ferdig i FFK

Ære være Plankebyen

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av FFK1903
Beklager min uvitenhet, men hvor er José Garro tatt veien? Trodde han bare var til utlån jeg, men han har dratt permanent?

Fikk ikke fornyet arbeidstillatelse og dermed ble klubb og spiller enige om å la kontrakten opphøre. Han har dratt tilbake til Costa Rica.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av JJunior

Det nærmeste jeg kom var en Gerald Mcdonald, noe jeg antar at ikke var nærme nok.
Kanskje dere har noen vennligsinnede kontakter i FFK som kan hjelpe til med slike små livsnødvendigheter..?
:-)

Keiko99 vet jeg har mobilnr til Eggen ihvertfall, kanskje ta kontakt med ham....

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Denne tråden har sklidd rimelig ut i en rekke retninger. Nå som spillerne er klare for FFK, vil det være naturlig at vi fortsetter diskusjonen her.

Stenger tråden.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25