Det har blitt nevnt her tidligere, men Saras Telt er Sandefjord-supportenes offisielle pub på lørdag. Da er det ikke utenkelig at de bruker det som samlingspunkt på søndag også. Men du blir sikkert ikke kastet ut om du kommer i rød-hvitt. Skjeve blikk og ufine kommentarer bør du derimot regne med.
Er det puber som er åpne så tidlig på en søndag? Må vel være inne på Ullevål fra rundt 12.00 tiden. Men mulig noen har tillatelse til å åpne tidlig pga cupfinalen?
Tror de fleste åpner tolv, men kan jo hende det er noen som har fått spesiell tillatelse. Var noen steder og sjekket i stad, og fikk beskjed om tolv alle steder.
Andy`s er et flott sted, jeg kommer i hvert fall til å sitte der på lørdag før Rockefeller-arrangementet. De viser også Bryne - Odd for de av oss som er interessert i det. Så hvis den er dugelig på lørdag, så kanskje den fungerer greit på søndag også?
Andy`s ligger i tillegg 15 meter fra Saras Telt. Jeg foreslår at vi møter Blåhvalene i Spikersuppa og en gang for alle avgjør hva som er best av Brynhild og Hval Sjokoladefabrikk, vi bevæpnet med Gompe-pastiller og de med Spragleknas. Kan bli stygt, dette.
har hørt no snakk om sir winston på karl johan, noen som vet om det stemmer? dette er vel på lørdag tror jeg...
---------------------------
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Jeg er sjefen for en studentbar i oslo ca. et kvarters gange fra ullevåll. Vi lurte på å flekke opp et svært lerret med prosjektor og billig øl til salgs, samt se semifinalen først som vorschpiel. hvis folk kunne vært interessert i dette så er det bare å si fra, men må være en del hvis det skal være noen vits (samt at det er mulig at jeg fortsatt kansje får tak i billlett, dog lite trolig). er det stor nok interesse for dette kjører vi det uansett, så kan folk ture ut i oslo etterpå.
---------------------------
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
hørtes ut som et godt forslag snæbbis! Noen som vet om andre ting? Er det mange som ikke har billett? Føler litt at jeg er den eneste, og det svir i hjertet
Kan jo også nevne at Eilefs Landhandleri åpner ganske tidlig, og har egne tilbud rundt Cupfinalen affal...
Da hopper man av på Tinghuset, hvis man tar trikk