Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvallikkamper FFK2-Kvik Halden

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

satser på at spillere som staw, tamas, shabani, stadheim, røn,  mackie, vuorinen og hoås kan bidra mye til opprykk. ekstremt viktig for klubben at de nest beste får en øvingsarena på tredje øverste nivå. det er per dags dato stor forksjell på 2div og 3div. og selve motivasjonen til enkelte spillere vil få en positiv effekt.

---------------------------

FFK på øvre halvdel!

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

FFK2 kanstille med alle spillere fra a laget, som IKKE startet siste seriekamp mot RBK, det vil si at følgende ikke kan spille:

Rami, Czwartek ,Gerrbrand, Piiroja, Bjørkøy,  Ramberg, Berg, Brenne, Toth, Kvisvik og Elyounoussi.

Sikker? Nå har jo FFK2 alt spilt en kamp, kan ikke da 1.lagsspillerne spille - er jo en situasjon litt utenom det vanlige i og med at FFK ikke spiller kamper mer før neste sesong, mens FFK2 gjør det? Finnes sikkert noen som kan reglementet her. I utgangspunktet vil jeg tro at det at 1.lagsspillerne ikke kan starte kun gjelder for den kampen som ble spilt igår.

Norgesmester

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 nov 06

Lagt til:
Endret:

Det hadde kanskje vært en idé å endre referatet?

Vedrørende kubjeller skal jeg ikke frasi Halden ansvaret, men det er vel å kaste stein i glasshus å snakke om god, dårlig eller "korrekt" supporterkultur bare få dager etter å ha fylt 100 busser med ansiktsmaling og tåpelig hatter?

Når det gjelder personen som ble kastet ut. Dette var en haldenser i sekstiåra som spurte vakta om han kunne plassere seg bedre sånn at haldenseren fikk sett kampen. Da ble han kastet ut. Senere skulle denne "flinke" vakta kaste ut et av styremedlemmene i Kvik, men ble da heldigvis stoppet av en annen vakt som har skjønt at det er spillerne og ikke vaktene som skal lage underholdning på fotballkamper.

For diskusjonen  vedrørende spillere erdet vel greitt å gå til reglene? www.fotball.no/t2.aspx

*)§ 2-9        Deltakelse på lavere seniorlag
(1) Stiller en klubb med flere lag i samme aldersklasse, må en spiller for å kunne delta i obligatorisk kamp for andrelaget eller lavere rangert lag, ikke ha spilt fra start av i et høyere rangert lags siste obligatoriske kamp, uavhengig av om kampen ble spilt i serie eller NM. Dette gjelder selv om kampen ble avbrutt eller senere kjent ugyldig.

Mvh. Christer Markgren, leder i Fortet Supporters.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av C. Markgren
For diskusjonen  vedrørende spillere erdet vel greitt å gå til reglene? www.fotball.no/t2.aspx

*)§ 2-9        Deltakelse på lavere seniorlag
(1) Stiller en klubb med flere lag i samme aldersklasse, må en spiller for å kunne delta i obligatorisk kamp for andrelaget eller lavere rangert lag, ikke ha spilt fra start av i et høyere rangert lags siste obligatoriske kamp, uavhengig av om kampen ble spilt i serie eller NM. Dette gjelder selv om kampen ble avbrutt eller senere kjent ugyldig.

Takk!

Alltid trodd det bare gjalt seriekamper, men da lærte jeg noe nytt! Aldri tatt meg tiden til å sjekke ut dette ordentlig, så takk for informasjonen.

Angående referatet, så får nesten mannen som selv skrev referatet svare for seg. Tror det var skrevet litt med blink i øyet og for det meste er vel referatet kritikk av FFK sin innsats.

Ansvarlig redaktør

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Vedrørende kubjeller skal jeg ikke frasi Halden ansvaret, men det er vel å kaste stein i glasshus å snakke om god, dårlig eller "korrekt" supporterkultur bare få dager etter å ha fylt 100 busser med ansiktsmaling og tåpelig hatter?

Instrumenter på fotballkamper, være seg det er trommer, kastanjetter eller andre obskøne ting som f.eks. kubjeller, suger stort.

Når det gjelder personen som ble kastet ut. Dette var en haldenser i sekstiåra som spurte vakta om han kunne plassere seg bedre sånn at haldenseren fikk sett kampen. Da ble han kastet ut. Senere skulle denne "flinke" vakta kaste ut et av styremedlemmene i Kvik, men ble da heldigvis stoppet av en annen vakt som har skjønt at det er spillerne og ikke vaktene som skal lage underholdning på fotballkamper.

Haha, herlig! En slik vakt burde ha en egen vakt - for å unngå seg selv.  Men når det gjelder kampen i går, var det vel snarere dommeren som stod for underholdningen?  FFK stod for søplespill. Kvik for et litt hardere søplespill. Tilskuerne var stort sett tause - og dommeren vimsa rundt som ei drita alke der ute og dømte sjelden konsekvent.  Bortsett fra at han stort sett dømte i FFKs favør...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Endret:
La ut en forhåndsrapport på forsiden av ffksupporter.net med litt av hvert angående kampen.

Er det noen som skal til Halden i morgen for å se kampen og kunne tenke seg å skrive litt for ffksupporter.net? Vi har ingen i redaksjonen som har mulighet til å dra på denne kampen grunnet jobb, flyavstander og gud vet hva. Send meg en mail

Ansvarlig redaktør

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Synd vi fikk de 3 skadene nå da. Men regner med at juniorene gir alt og presterer på et like høyt nivå! Vi har uansett et lag som bør slå kvik halden..

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Spiller Heavy imorgen?

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Spiller Heavy imorgen?

Nei.

Ansvarlig redaktør

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06

Lagt til:
Hvorfor ikke?

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05

Lagt til:
Fordi han er på landslagsoppdrag med Findland.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
jeg har hørt at heavy er med i dag

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Opprinnelig postet av keiko99
jeg har hørt at heavy er med i dag

Det kan godt hende han er med i troppen, men ut fra det jeg har hørt, så er han ikke i startelleveren. Jeg aner ikke om han har kommet hjem fra landslagsoppdraget eller ei.

Ansvarlig redaktør

Landslagsspiller

Lagt til:

Heavvy er ikke med!

0-0 til pause. Vi har hatt et visst trykk de siste minuttene, men må heve oss i andre omgang.

Agim Shabani fikk seg en trøkk i lysken på slutten, håper han kan væra med i andre omgang også!

Landslagsspiller

Lagt til:
Det lover ikke godt! Vi har ikke vært no særlig bedre enn døm i 2 omgang

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:
Sånn som FFK2 spæller nå kan dem like gjerne holde seg i 3 divisjon. Rykker dem opp nå med det spillet rykker dem nok dessverre rett ned ijen!

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Mål!

Heia, heia Fredrikstad!

Ansvarlig redaktør

Landslagsspiller

Lagt til:
1-0 til FFK2!

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til:
Mål til FFK med ett kvarter igjen!
:-)

Landslagsspiller

Lagt til:
JA!!!!! Deilig. Nå må vi holde kampen ut!!!

Landslagsspiller

Lagt til:

nå presser kvik!!! 3 4 store sjanser nå...

fryker at det blir flere scoringer her

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til:
Veldig underholdende radiosending.
Morro med engasjerte reportere.
:-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:
stert press av kvik!

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
blir ille nervøs av all skrikinga...

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Landslagsspiller

Lagt til:
vi sliter veldig nå! kan det ikke bare bli slutt...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25