I den formen Man Utd er nå, vil det gå heelt greit;) Blir aaaldri tap på Old Trafford ut denna sesongen hvertfall.
Var så heldig😁 å få sitte på Old Trafford forrige helg å se Villa bli knust😁 Så nå har jeg følt stemningen der, og er ikke i tvil om at United knuser både Arsenal og Roma hjemme😁
---------------------------
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Stor lettelse å se Ferdinand fullføre kampen uten å ha forverret skaden fra søndag. For ikke å snakke om hvordan det varmet å se skippern returnere etter nesten et år på sidelinja. Om han kommer i form til de siste fire-fem kampene vil han kunne bidra mye. Han er mye bedre enn Brown offensivt (slår bedre innlegg og er generelt mer pasningssikker) og like bra som Brown defensivt. Og med Neville tilbake kan Brown spille stopper om ikke Vidic blir klar. Jeg vil se Nevile-Brown-Rio-Evra som forsvarsfirer på søndag.
Offensivt fungerer laget bra om dagen. Roma fikk til tider kjørt seg selv om både Rooney og Ronaldo satt på benken.
---------------------------
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
kjipt at mine to favorittlag i utlandet møter hverandre.. Men blir uansett deilig å se enten Liverscum eller Chelski bli rævpult i finalen😁 Håper Ronaldo brassesparker og hæler inn 2 scoringer i finalen... Total ydmykelse😎
ja, syns den var litt i drøyeste laget, den til adebayor, men who cares teddybears :)
Nå har vi en til å prikke inn firsparkene rett vel 16 metern og en til å dundre dem inn fra 45 😉