Husk meg
Brukernavn
Passord

Støtt Sparta!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av spartasupporter

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Men jeg synes ikke det er noe klang over Sparta uansett, selv om dette hadde blitt for et derby å regne.

Hvilken klang er det du savner?

Og hva ER det egentlig med denne SFK-fetisjen som noen Fredrikstad-folk har, men som særdeles få sarpinger har? (publikumssnitt på 80 denne sesongen er jo "imponerende")

Ikke for å være frekk, men hvorfor har du brukernavn på ffk-supporter når du kaller deg spartasupporter?

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av spartasupporter

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Men jeg synes ikke det er noe klang over Sparta uansett, selv om dette hadde blitt for et derby å regne.

Hvilken klang er det du savner?

Og hva ER det egentlig med denne SFK-fetisjen som noen Fredrikstad-folk har, men som særdeles få sarpinger har? (publikumssnitt på 80 denne sesongen er jo "imponerende")

Har vokst opp med Sarpsborg som det store navnet i Særp. Selv om du er spartasupporter, så er vel du kun det fordi det er det beste laget i Særp for øyeblikket. Sparta har vel kun vært oppe i toppen i Norge en liten periode , når ??, var da keeper-Halvorsen sto i mål , men den historien der er altfor langt tilbake for min del. I nyere tid har Sparta prestert null og niks. Ja, jeg har opplevd lokaloppgjør mellom Sarpsborg og Fredrikstad, også når begge lå i toppen. Skjønner du ikke hva jeg mener med klang nå heller, så må du være rimelig trang i nøtta.

Siste setningen din bare fnyser jeg av. At det er få sarpinger som tenker på SFK som et stort lag nå, er vel bare rett og rimelig, så lenge Sparta ligger divisjonen ovenfor. Dere som holder med Sparta nå, er bare med på en hyp-bølge. Hadde SFK vært i Addeco i stedenfor, så hadde dere holdt med det laget i steden.

Etter alderen å dømme så har jo ikke du opplevd noe rundt Sarpefotballen, så egent. så forstår jeg godt hvorfor du ikke har noe forhold til SFK, de har vel ikke vært noe i din levetid.

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til:

helt enig med deg der rune, er masse sarpinger som iriterer seg over at det er sparta som er laget å ikke SFK. har hørt mange si at de ville dratt hvis det var SFK som var i 1 div . 

men som stjernne supporter har ikke jeg noe problem med å hate et lag som heter sparta:P så det er et fett for meg hehe.

men det jeg sier først må dere sammle dere til ET lag , jeg mener at dette burde blitt SARPSBORG FOTBALL KLUBB med blå og hvite striper!!!  er ikke være en å slå sammen klubbene , bytte drakter å navn på det laget som er i 1 div:P

FFK, stjernen og liverpool for altid:)

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Uff, ikke samle dere om "Sarpsborg Fotball klubb"... Da tror jeg dere blir enda mer mobbet enn Plankehaugen "får" sine bannere.

Ansvarlig redaktør

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
hvordan går det våre X-FFK spillere da ?

http://keiko99.net

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99
heller sparta en moss

Heller Sparta en Moss??

Hvordan har det seg??

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Det er vil fordi vi FFK-supportere ikke er så glad i Moss, både laget og byen..... Men jeg sier som Ole Brumm : "Jatakk begge deler" 

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----

Landslagsspiller

Lagt til:
ikke over mitt lik at jeg ønsker moss noe annet sted en lengere ned...

Da vil jeg heller se sparta.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til:
Sparta går føre Moss helt klart, alltid moro når Sparta vinner men med Moss er det ikke det, sånn er det bare....

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06

Lagt til:

Særdeles hyggelig lesning for en sarping nå på lørdag formidag.

Landslagsspiller

Lagt til:
Ikke sant, hehe, men ingenting går føre FFK

Juniorspiller

Lagt til:
Endret:
Det hadde jo nesten blitt for ille. Vi får være patrioter på hver vår side, men det er hyggelig at vi har en slik sunn rivalisering. Som hvedvalen sa, hvor mye betyr ikke de to byene for hverandre? Med begge byer representert i toppen hadde vi jo fått et lokaloppgjør som de bare kan drømme om andre steder. Det er Nedre Glomma som historisk sett er tyngdepunktet i norsk fotball. Jeg håper fortsatt på litt støtte til morgendagens kamp mot Follo.

Landslagsspiller

Lagt til:
Du skal vite at det er mange fra Fredrikstad som drar på kamp i Sarpsborg, særlig de litt eldre som husker gamle dager, ser kun på min pappa selv, han er vel alltid der oppe og titter, men han er gammel FFK spiller og husker den tiden hvor østfold var fotballregion nummer 1. Så vi får håpe mange støtter opp da, er jo mange særpinger som holder med og ser på FFK og da.

Juniorspiller

Lagt til:

Meget hyggelige opplysninger, ffk-4ever. Vi får støtte hverandre på vei opp til den absolutte toppen i nors fotball, så kan den virkelige rivaliseringen slå ut i full blomst der.

Landslagsspiller

Lagt til:
gi meg litt info om våre X spillere da så blir jeg enda mere fornøyd

Landslagsspiller

Lagt til:
De klarer seg vel godt de Keiko,hehe de kommer jo fra FFK da

Juniorspiller

Lagt til:

Angående tidligere ffk-ere:

Rino Hansen: Var føstekeeper fram til slutten av august, veldig variabel i spillet sitt. Nå er Thomas Sandem den ubestridte førstekeeperen og Rino legger opp etter sesongen for å bli keepertrener i Østsiden.

Jørgen Pettersen: Er visekaptein, og spiller som regel godt når han er skadefri. Er nok blant Adeccoligaens beste hodespillere, men desverre er han veldig skadeplaget. Har vært ute siden medio august og kommer nok ikke tilbake denne sesongen. Er også noe usikkert hvorvidt han ville forsvart en plass i ellever`n nå, da Tronseth og Arthur Faranchuck har utviklet et veldig godt samspill.

Richard Olsen: Har fått store deler av sesongen ødelagt grunnet skade. Imponerte faktisk i begynnelsen og henviste Atrhur til benken. Har ikke klart å spille seg inn på laget etter skadeavbrekket på tre-fire måneder.

Are Tronseth: Hadde en svak kamp mot Hønefoss sist, ellers er nok han den beste forsterkningen vår i år. Utrolig god i plasseringsspillet og dominerer til tider kampene. Rart at en så markant  Adeccoligaspiller faller gjennom i eliten.

Bjørnar Johannesen: Kaptein, og blant våre bedre spillere. Spiller sjelden en dårlig kamp, men det hender heller ikke ofte at han klarer å dominere kampene. I FFK hevet han seg nok veldig på gunn av gode medspillere, og han sliter nok mer når ansvaret faller på han (kanskje heller ikke den fødte kaptein). Men som sagt, han er av våre bedre spillere.

Mommo: Desverre en skuffelse. Fikk nesten hele vårsesongen ødelagt på grunn av skade, men imponerte når han fikk sjansen og putta også et par ganger. Så stagnerte det litt, og nå er han lånt ut til Raufoss for resten av sesongen.

Martin Wiig: Litt delte meninger om han. Scorer ikke mye (bare en gang så langt) og brenner en del sjanser. Allikevel synes i hvert fall jeg at han hever laget. Er utrolig god til å holde på ballen, har god teknikk og velger alltid gode løsninger. Har kun spilt på kanten, og han vil kanskje heve seg enda mer som midtspiss (hvor han selv foretrekker å spille).  

A-lagspiller

Lagt til:

ja helt klart heller sarpsborg en moss. ikke si at du hele denne tiden har trudd at ffk-moss var hatderbyet nr 1 i østfold?  da har du skammelig feil ialefall.

hvis du vil se hat så dra på en stjernen -sparta kamp;) det vil bli samme hatet mot sarpingene hvis de rykker opp(bare i større dimensjoner da selvsagt)

Landslagsspiller

Lagt til:
Til Sarpingen..  meget koslig å høre..  håper dere holder plassen i 1 div nå og kommer sterkere tilbake.. Jeg jublet da sparta slo moss

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Jeg tror du missforsto meg. Jeg mente gjerne begge to ned, men hvis jeg måtte velge et lag ned, så er det selvfølgelig Måss.. Det ser faktisk ut til at vi får ønsket våres oppfylt til neste år, hvis økonomien til Måss ikke bedrer seg..

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----

Juniorspiller

Lagt til:
Endret:

Nok en gang bukker og takker jeg for støtten!

Fint med denne forbødringen, kanskje vi kunne hatt et feller supportertreff en gang? 

A-lagspiller

Lagt til:
supportertreff hadde vært kult. men det blir vel kanskje vanskelig å gjennomføre.  men hvis vi møter dere i cupen eller eventuelt i serien så er jo det høyaktuelt:)

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters
Lykke til!

Tar imot Særp med åpne armer i 1000 av 1000 ganger fremfor mossingene!

Fortsatt stor fare for at du må ta imot såvel mossinger som sarpinger til året Holters!  Gjør døren høy, gjør porten vid!

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Da er vi hvertfall sikra 6 poeng og værdens minste pusekatt!

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Hjælmen
Da er vi hvertfall sikra 6 poeng og værdens minste pusekatt!
Faen så frekk da! voks opp Hjælmen!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25