Mets!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Marie
Opprinnelig postet av Oslo

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvor skal vi da møtes før vi drar på bortekamper ?? Hawk er langt bort i huttiheita, og er uaktuellt synes jeg. Må jo ha noe nærmere Dampskipsbrygga.

Her burde det jo ærlig talt bli lagt til rette for arrangement i forbindelse med stadion🍻

En pub eller to på stadion hadde gjort seg på kampdagen(e)🙌

I følge Geir så skal det bli pub/resturant på nye stadion. Rett under kortsia der PH skal stå🥳

Jeg tenkte mest på hvor vi skal være før vi drar med bussane til bortekampene jeg da. Hjemmekampene sier seg selv.

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06

Lagt til:

Vi skal nok alltids klare å finne oss et nytt sted å ta et par pils før vi drar på kamp.🍻

Mets har jeg ikke vært på lenge. Syns stedet er helt greit,men de slipper jo inn alt for mye folk.

Blir så sinnsykt trangt å varmt der. Og dansegulvet er jo helt håpløst.

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til:
hv a er det dere griner sånn etter de siste kampene har det ikke vært mer en 2 -3 fredrikstad folk på mets men fult resten av stedene .. desuten kan vi sitte i sola å drikke øl på nye stadion

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffkerkonge
hv a er det dere griner sånn etter de siste kampene har det ikke vært mer en 2 -3 fredrikstad folk på mets men fult resten av stedene .. desuten kan vi sitte i sola å drikke øl på nye stadion

Tenker du på før vi drar på tur nå eller ?? Vi er da mange flere enn 2-3 der da.🙄

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til:
Nei, men før hjemmekampen mot Sandefjord var det bare meg og broren min som var ffk-supportere, resten var sandefjord-supportere😲

FFK tar hjem pokalen i år:)

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av schpa84
Nei, men før hjemmekampen mot Sandefjord var det bare meg og broren min som var ffk-supportere, resten var sandefjord-supportere😲

Jeg har aldri vært på Mets før hjemmekamp. Har aldri helt skjønt hvorfor man skal menge seg med bortesupportere.

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av schpa84

Jeg har aldri vært på Mets før hjemmekamp. Har aldri helt skjønt hvorfor man skal menge seg med bortesupportere.

Ikke jeg heller..gidder ikke å være der sammen med alle bortesupporterne.

Men vi er da mange der før vi drar på bortekamp da!

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til:
Er vel plass til busser rundt den nye stadion og... Kan vel sitte der før bortekamper? Eneste aberet er brua, men det kan jo bare være med på å krydre turen en smule?

Stolt Oslo Aristokrat

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

10/09/2026 21:29 | 436deddb