Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK2 til 2.divisjon? Nå er det kun opp til dem selv!

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av schpa84
Sorry trodde du mente det alvorlig jeg

Hehe...alt i orden.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til:
Trulsen holdt på å bli sprø ja... Haha, den mannen har alltid vært sprø. Kan ikke han bare gjemme seg bort oppe på torp!?

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Kristian B
Trulsen holdt på å bli sprø ja... Haha, den mannen har alltid vært sprø. Kan ikke han bare gjemme seg bort oppe på torp!?

En ting skal han ha ihvertfall... han var ihuga FFK-supporter i denne kampen. Han var svært nedbrutt over at 2-1 målet ikke kom, og han omtalte laget som "vi".... hmmm... kanskje han er på vei inn i trenerteamet? Eller så føler han tilhørighet pga at sønnen hans spiller der... den som lever får se...

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!

www.holygans.com www.nettpuben.blogspot.com

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av RC2

En ting skal han ha ihvertfall... han var ihuga FFK-supporter i denne kampen. Han var svært nedbrutt over at 2-1 målet ikke kom, og han omtalte laget som "vi".... hmmm... kanskje han er på vei inn i trenerteamet? Eller så føler han tilhørighet pga at sønnen hans spiller der... den som lever får se...

Var Trulsen ihuga FFK-supporter, bare man har et FFK-skjerf rundt halsen ( la ikke merke til om han hadde det ) ?? Hørte ikke en dritt til Trulsen jeg ?? Og det at han uttaler seg med "vi" ( det gjør vel de fleste som holder med FFK), gjør han ikke til en mer " ihuga supporter " av den grunn.

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av RC2

Var Trulsen ihuga FFK-supporter, bare man har et FFK-skjerf rundt halsen ( la ikke merke til om han hadde det ) ?? Hørte ikke en dritt til Trulsen jeg ?? Og det at han uttaler seg med "vi" ( det gjør vel de fleste som holder med FFK), gjør han ikke til en mer " ihuga supporter " av den grunn.

Nå spørs det hva du legger i ihuga da... det er vel ikke hva andre hører 50 meter borte som bestemmer om man er supporter eller ei. Og ikke skal man vel støpe alle i samme form heller? Jeg er sikker på at mange på hovedtribunen...selv de stillfarne som er like store supportere som mange som skriker seg hese. Dette handler om personlighetsforskjeller, blant annet. Jeg stod 2 meter fra Trulsen... ikke at jeg kjenner ham personlig, men kom i snakk med ham under kampen. Han var oppriktig fortvilet over spolerte sjanser, over manglende kvalitet og innsats til laget, og over at det ikke ble seier. Han kjeftet til og med på mora si som hevdet at hun synes uavgjort var et "flott resultat". Hehe.

Så, ja... jeg vurderte Trulsen der og da som en ekte FFK supporter. Supporter handler om hjertet, ikke først og fremst om en viss type atferd.

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!

www.holygans.com www.nettpuben.blogspot.com

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Godt noen har forstått det, RC2 :)

Er så ufattelig lei denne typer diskusjoner.

Ansvarlig redaktør

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25