hehe, jeg la faktisk ikke merke til det ved første øyekast. Faktisk stusset jeg mer om linken, men jeg ser jo klart og tydelig at Carnegie og FFK-vimpelen er klisteret på og at du med ustø hånd har tegnet det røde under armene. 😉
Bare for å ha brakt det på det rene. Link ligger over her, men det er bare et bildet av en Santos-drakt som jeg har leika med litt med i Photoshop. Synes det er rart at drakt ikke er klart forresten ja. Det hadde jo betydd penger i kassa for klubben nå før jul ...
Men er det klart hvem som skal være hovedsponsor i 2007? Såvidt jeg husker strakk ikke avtalen med Carnegie seg lenger enn ut 2006-sesongen? De må jo nesten være klart før drakta trykkes...
Etter å ha leika meg litt med Evertons bortedrakt (hmm, også blånesene da), og fått dette resultatet, mener jeg Morgan bare har en ting å gjøre: Sørg for at Umbro leverer noe den duren!
Folkens, gå inn på www.umbro.no og last ned 2007 katalogen så klikker dere dere litt ned til rødt og hvit, men er flere utvalg!hvem av draktene syns dere FFK bør få?
Synes faktisk den Speciali var ganske så tøff. Rett og slett. Hadde ikke trudd jeg skulle si det om Umbro. Ellers ser jeg at de kjipe Start og Brann 06 draktene fortsatt er i omløp (de med streker på ermene). Håper for all del vi ikke får de ihvertfall..
De italiadraktene var også stilrene og fine syns jeg.. litt uvant med røde armer i såfall men..
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
...og hvis du leser litt i den katalogen så ser du følgende...
I år introduserer vi nok en ny klubbserie. Navnet er Speciali, og verken navnet,
kvaliteten eller designet bør skremme noen. Serien kommer i en rekke
fargekombinasjoner, mange ulike produkter og er tilgjengelig for alle klubber
som ønsker å bytte ut den gamle med en ny. Fredrikstad Fotballklubb
kommer til å spille i denne trøyen, og vi tror fort at dette kan bli en like stor
suksess som X – line ble for to år side
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity