Husk meg
Brukernavn
Passord

Innmeldelse i plankehaugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av En Annen Planke
Ja, du stilte sågar med bil, Rune, når bussturen ble avlyst som følge av at alle de påmeldte valgte sandvolley på Foten til fordel for Kvik-FFK. Det siste året Juniores regjerte, tok undertegnede sine begrensede photoshopkunnskaper i bruk, og lagde noen finfine medlemskort. De ble printet ut på tykt papir, puttet i plastlommer, og delt ut til en god del medlemmer. Medlemslistene tror jeg kanskje står i en eller annen bortgjemt perm - hvis de fortsatt eksisterer....:)

Er du en av de som satt på med meg til den kampen ?? 

Knøttespiller

Ble medlem: 04 mar 04

Lagt til:

Kjære Jon,

hvis du lot merke til (høhøhø) i mitt innlegg, så var det for å illustrere ironi. Jeg er medlem nr. 525. Så det var ikke meningen å skryte på meg et lavere medlemsnummer, kun en liten spøk.

Case closed.

---------------------------

Stinger
-Supporter i alle vindretninger

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
146 (!)

Men tror ikke medlemsnummerne er i riktig rekkefølge...De sjekke i alle fall året man ble medlem i tillegg til medlemsnummerne nå når de delte ut billetter til cupfinalen.

Ansvarlig redaktør

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til:
Medlem nr 12, og jeg fikk ihvertfall en billett til finalen på det.
Husker ikke når jeg ble medlem i PH, men tror det var i 2001 eller 2002.. Men tror ikke medlemsnumrene er i riktig rekkefølge, som Holters også skrev.
Forøvrig hyggelig med en del innlegg fra deg igjen Holters!

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Pelle

Hehe, takk skal du jaggu ha! Det var hyggelig å høre... Jeg... ødela.. hånda mi rundt nyttår og har slitt en del med den siden, men det går bedre nå, så jeg kan skrive og herje litt rundt igjen. I tillegg er ikke studentfestene så altfor spennende lenger.

Er selv klar for cupfinalen! Whohoo!

Ansvarlig redaktør

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Noen som vet hvor mange som har sesongkort som er medlem av Plankehaugen ? Jeg meldte meg inn i desember 2005 og fikk bilett fra PH sin kvote

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til:
Ja, tror ikke medlemsnr har noe å si. Jeg er medlem nr. 1113 og fikk billett

FFK tar hjem pokalen i år:)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Pelle
Medlem nr 12, og jeg fikk ihvertfall en billett til finalen på det.
Husker ikke når jeg ble medlem i PH, men tror det var i 2001 eller 2002.. Men tror ikke medlemsnumrene er i riktig rekkefølge, som Holters også skrev.

Tidligste du kan ha bli meldt inn er i 2002. Jeg var med å starta PL-haugen senior den gang ( vi var 8-10 på dette møtet ), og de første medl.korta som kom tror jeg starta på 100 el. 101, selv har jeg nr. 102. Så selv om du har nr. 12, kan du være langt ute i leksa.

Bedriftsspiller

Ble medlem: 22 jul 05

Lagt til:
jeg har medlemsnr 2590 og fikk billett.. har vært medlem i tre år.. mens brodern som har vært medlem i ett år har lavere medlemsnr enn meg..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25