Husk meg
Brukernavn
Passord

Cupfinalebilletter legges ut mandag 9. oktober

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Mustang

Angående cupfinalen:

Har sesongkort og medlemskap i plankehaugen.

Problemet er at jeg har vært midt oppi et flyttelass og dermed har sesongbillettene mine blitt borte.

Har måttet kjøpe billett for de siste 3 kampene på stadion. MEN, har kvitteringen på at jeg har kjøpt sesongkort.

Spørsmålet er da enkelt: holder det for meg å ta med kvitteringen og plankehaugen-kortet og være sikret billett til ullevaal på mandag??

Det bør holde hvis du har kvittering for betalt sesongbilletter, ellers er de jævli firkanta.

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til:
Endret:

Ja, regner med at det ordner seg jeg og.

Vil helst slippe soveposen hehe

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**

Knøttespiller
Ble medlem: 05 okt 04

Lagt til:
Noen som vet om det er nummererte plasser? Slik at hvis man vil sitte sammen med kompiser evt. må dra å kjøpe samtidig? Har forkjøpsrett, da..

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 mai 04

Lagt til:
Må kjøpe sammen...

For Fredrisktad, For Fredrikstad
En for alle og alle for en!
FFK er LAGET i vår BY!

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Mustang

Angående cupfinalen:

Har sesongkort og medlemskap i plankehaugen.

Problemet er at jeg har vært midt oppi et flyttelass og dermed har sesongbillettene mine blitt borte.

Har måttet kjøpe billett for de siste 3 kampene på stadion. MEN, har kvitteringen på at jeg har kjøpt sesongkort.

Spørsmålet er da enkelt: holder det for meg å ta med kvitteringen og plankehaugen-kortet og være sikret billett til ullevaal på mandag??

aristokraten har all informasjon om sesongbiletter på pc`n, så jeg regner med at det eneste du trenger er å ha med deg legitimasjon...

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25