Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Sandefjord

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til:
Jeg føler meg 100% sikker på at vi kommer til å score i denne kampen. Men nå MÅ vi ha to, og holde buret rent. Hvis ikke tror jeg kvalik er det eneste vi kan kjempe for.

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Viking bomma heldigvis på straffe de fikk, og det er fortsatt uavgjort i den kampen, heldigvis. Ellers er det ikke mye å rope hurra for egentlig. Nå MÅ vi ha to mål, slippe inn null og Start bør score, helst to mål, og ingen mål i bunnoppgjøret på Viking stadion.

A-lagspiller

Lagt til:
Endret:
Hva synes dere andre her om Rami og målet, forresten? Ser litt rart ut at den går inn, synes jeg. Er ikke mye fart igjen i ballen. Utrolig typisk at Sandefjord klarer å score på en halvsjanse, mens vi har 6-7 kvalifiserte muligheter men står med null i protokollen. Dette er ikke videre hyggelig.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:
jeg syns det var forbanna sløvt å slippe inn den ballen, den var absolut ikke så vanskelig å ta. forøvrig helt utrolig at Sandefjord leder, men det som er enda mer utrolig er at angrepsspillet går helt i oppløsning. Nå har SF fått kampen inn i akkurat det sporet de vil ha den.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06

Lagt til:

Rami skulle tatt den. Jeg vil faktisk kalle det for keepertabbe.

FFK FFK FFK !!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til:
Ser kampen på fxt. SF har ikke hatt en eneste målsjanse. Målet kom etter et svakt skudd fra 25 meter som ikke hadde vært i nærheten av noen målsjense om ikke den hadde forandra retning. Syntes det så ganske sløvt ut at Shaaban ikke tok den selv om den forandra retning. Det var ikke hardt og retningsforandringa var ikke total, men gikk inn i keepers høyre hjørne istedet for midt i mål.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til:
Har ikke sett målet jeg, men kan fort være kjedelig med endring av balretning i spillere, men om skuddet kom fra 25 meter burde det være tagbart..

A-lagspiller

Lagt til:
Synes ikke Tarik har noen god dag på jobb heller. Toth jobber og sliter, men er som vanlig ikke farlig i avslutningene. Hvordan bør laget se ut etter pause, synes dere? Bør Heavy inn? Det er mulig Hoås er skikkelig ute av form for tiden, men sitter og savner hodestyrken hans, og evnen til å binde opp motspillere (selv om Toth er god på det siste)

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til:
Toth hadde en stor sjanse etter innlegg fra Raymond, nydelig nedtak men fra ca fem meter (spiss vinkel) dundret han ballen over. Ellers et par skuddforsøk fra Bjørkøy, og brenne...men fordårlige avsluttninger. Synes helt klart Heavy kunne slippe til i andre omg, kanskje på bekostning av Tarik som ikke får det til i dag.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Moderator

Lagt til:
Endret:
Kom igjen nå FFK, vis at dere har samme killerinstinktet som i kampen mot Start. SNU KAMPEN!

Great, nå leder Viking jammen meg og... Det ser stygt ut for Tromsø, tipper de vinner neste hjemmekamp...

Juniorspiller

Lagt til:
nedrykk kara (og jentene)

A-lagspiller

Lagt til:
For å si det litt brutalt: Klarer vi ikke å vinne én bortekamp, og får bank hjemme av det nest dårligste bortelaget etter FFK, så er det dessverre fullt fortjent. Men tror fortsatt at vi skal klare å score i denne kampen. Men det må bli to. Tror ikke Start klarer  å snu mot Molde.

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06

Lagt til:
Yes! :)

Semper Fi - Evig Troskap

FFK!

A-lagspiller

Lagt til:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Denne SKAL vi vinne!!!!!

Juniorspiller

Lagt til:
JJJJJAAAAAAAAAAA

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03

Lagt til:

:D en til takK!

Moderator

Lagt til:
Herlig, wonderful og knask på en gang. Håper bare det kommer et til i riktig retning nå :o)

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06

Lagt til:
mackie inn , morro

Juniorspiller

Lagt til:

Nå scora Start å ! :D

Semper Fi - Evig Troskap

FFK!

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03

Lagt til:
OI! :D

Juniorspiller

Lagt til:

2- 1 !!!!!

Semper Fi - Evig Troskap

FFK!

Juniorspiller

Lagt til:

2 HURRA

A-lagspiller

Lagt til:
DEEEEERRR JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!§!!!!!!!!!!!!!!!! Så utrolig, utrolig, utrolig rettferdig!!!

Juniorspiller

Lagt til:

JA! 3-2 i kr.sand ! :D

Semper Fi - Evig Troskap

FFK!

A-lagspiller

Lagt til:
For øyeblikket ligger vi på 10. plass. Men nå må vi ikke slippe Sandefjord inn i kampen! Og Rami har stått bedre kamper, synes jeg. Der glapp han nettopp ballen på corner...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25