Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen gir seg etter sesonslutt?

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06

Lagt til:

All ære til Eggen for den jobben han har gjort i og for Fredrikstad, men man må kjenne sin besøkstid.Han gjorde en kjempejobb med å få FFK opp fra sumpa i 2div og til tippeligaen, men vi har liksom stagnert der.Når jeg ser på spillerne vi har mener jeg at vi har en ganske bra lag, med mange spillere med store kvaliteter på banen.Tror faktisk et trenerskifte kan være nøkkelen til at FFK og spillerne skal blomstre og krype oppover på tabellen til neste sesong som også blir i tippeligaen.Har tro på at de skal greie det også i år og avslutte med en heidundranes fest på Ullevål.

---------------------------

There`s only ONE United

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:
Tørum og Thodesen tror jeg hadde vært mektig bra. reka syns jeg vi skal styre laaaangt unna, det seriemesterskapet kom mest på flaks og det at start var så dårlige at de tapte noe sånt som de fire siste kampene og at vi grusa dem borte i siste kamp. . nordlie tror jeg vi kan se langt etter og jeg har heller ikke noe videre lyst på ham.

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til:

Dersom Eggen kaster inn håndkle ville jeg hatt disse i rangert rekkefølge (gitt at vi kunne få velge på øverste hylle i Norge):

1. Henning Berg

2. Tom Nordlie

3. Tor Thodesen

4. Per Mattias Høgmo

5. Jørn Andersen

6. Arne Sandstø

7. Dag Eiliv Fagermo

8. Uve Røssler

9. Knut Tørum

10. Vegard Skoheim

11. Nils Johan Semb

12. Kjetil Rekdal

13. Per Joar Hansen

14. Stig Inge Bjørnebye

15. Petter Myhre

16. Mons Ivar Mjelde

17. Jan Jønsson  

18. Magnus Johansson

19. Frode Grodås

20. Arild Stavrum

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:
Håper på Trond Sollied jeg! 

Bedriftsspiller

Ble medlem: 22 jul 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Martin
Håper på Trond Sollied jeg! 

Sollied hadde vært et scoop, men dessverre tror jeg ikke FFK er en interessant klubb for han.

Men at Eggen har gjort sitt for FFK er det vel liten tvil om. Dersom det skulle bli seier i cupfinalen er det en mager trøst dersom det også blir nedrykk. Faktisk har jeg en følelse av at han burde få en anledning til å trekke seg allerede nå. Alle de lagene som har skiftet trener i høst har fått en eller annen form for vitamininnsprøytning. Laget vårt bare bare faller og faller nærmere direkte nedrykk.... noe MÅ skje før det er for sent. Hans disposisjoner og valg av spillere er ikke verdig en tippeligatrener...

Dessverre tror jeg, noe jeg faktisk også skrev for flere uker tilbake, vi må belage oss på Adeccoligaen neste år dersom endringer ikke skjer straks...

Men selvfølgelig håper jeg at også jeg tar feil i mine spådommer...

- FFK & Manchester United 4 Ever -

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Best 4 Ever

Faktisk har jeg en følelse av at han burde få en anledning til å trekke seg allerede nå.

Og Ahlsen skal trene FFK ut sesongen?

Bør vi ikke ha en erstatter som med rimelig stor sannsynlighet kan heve FFK før vi kvitter oss med en meget erfaren tippeliga trener?

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Kent
Opprinnelig postet av Best 4 Ever

Faktisk har jeg en følelse av at han burde få en anledning til å trekke seg allerede nå.

Og Ahlsen skal trene FFK ut sesongen?

Bør vi ikke ha en erstatter som med rimelig stor sannsynlighet kan heve FFK før vi kvitter oss med en meget erfaren tippeliga trener?

nå er han vel ikke så veldig erfaren TL trener, den erfaringa han har er å ligge i bunnen med moss i noen år, og ligge i bunnen med FFK noen år...

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Knøttespiller

Ble medlem: 02 aug 06

Lagt til:
Det kan godt hende at et trenerskifte i FFK hadde vært bra på mange måter etter sesongen. Er enig med de som sier at det virker som om laget har stagnert litt under Eggen. Men uansett hva som skjer så synes jeg et evt. farvel med Eggen bør foregå i all vennskapelighet og markere takknemlighet for den jobben han har gjort i klubben. Etter de to opprykka på rad var vi klare for å reise statuer og kanonisere ham alle sammen. Da blir det bare for dumt med kommentarer som "Bare vi blir kvitt eggen er det samma for meg. så hjelpeløs kæll skal vi lete lenge etter." o.l.

Krut har større kraft enn joik. Deal with it.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av ishmaelSchmuck
Det kan godt hende at et trenerskifte i FFK hadde vært bra på mange måter etter sesongen. Er enig med de som sier at det virker som om laget har stagnert litt under Eggen. Men uansett hva som skjer så synes jeg et evt. farvel med Eggen bør foregå i all vennskapelighet og markere takknemlighet for den jobben han har gjort i klubben. Etter de to opprykka på rad var vi klare for å reise statuer og kanonisere ham alle sammen. Da blir det bare for dumt med kommentarer som "Bare vi blir kvitt eggen er det samma for meg. så hjelpeløs kæll skal vi lete lenge etter." o.l.

det er jeg enig i, han har gjort masse bra  klubben som han bør æres for. Men som du sier, det stopper litt opp nå for egggen, og da tror jeg, fo rbegge parter at det kan være greit med et trener skifte!

Jørn Moum

Landslagsspiller

Lagt til:
Kunne godt satt opp en statue av Eggen midt i gågata for min del, han er mannen som ga byen stoltheten tilbake. Hva hendte i Fredrikstad for 7-8 år siden? Ingen ting, og det eneste som gjorde at folk viste om byen var at "Raymond" var herfra. Eliteserielaget har igjen satt oss på kartet, og hele byen revitaliseres.

Men......jeg er enig i at Eggen nå har gjort sitt for klubben. Han har gitt det han har å gi oss, og nye impulser trengs på trenersiden, ikke bare på administrasjonssiden. Men trekker han seg så skal han ha en heidundranes avskjedsfest, for det har han fortjent om vi rykker ned eller ei.

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Snæbbis
Kunne godt satt opp en statue av Eggen midt i gågata for min del, han er mannen som ga byen stoltheten tilbake. Hva hendte i Fredrikstad for 7-8 år siden? Ingen ting, og det eneste som gjorde at folk viste om byen var at "Raymond" var herfra. Eliteserielaget har igjen satt oss på kartet, og hele byen revitaliseres.

Men......jeg er enig i at Eggen nå har gjort sitt for klubben. Han har gitt det han har å gi oss, og nye impulser trengs på trenersiden, ikke bare på administrasjonssiden. Men trekker han seg så skal han ha en heidundranes avskjedsfest, for det har han fortjent om vi rykker ned eller ei.

Må si meg meget enig!

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

KTE har flyte på ressursene som blei spytta inn av Terje Høili & CO .

Tror de fleste trenere i Norge hadde klart det samme med det mannskapet og de ressursene i 2. og 1.divisjon.

Kan ikke se at KTE på noe måte har vært overbevisende i TL.

Eneste måten KTE har utmerka seg på er alle spillerne han har benytta, og alle de "talentene" som er henta inn som "ikke har slått til".  Spørsmålet blir her var de talenter som ble skusla bort, eller var de kun mediatalenter.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:
Hva med han her, dersom Eggen gir seg: http://www.dagbladet.no/sport/2006/09/26/477916.html  Fått til mye med Kongsvinger han da...

God bedring Dagfinn Enerly

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Nei!!!

Heia FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Lex

Nei!!!

OK

God bedring Dagfinn Enerly

Landslagsspiller

Lagt til:
Knut Tørum!

Jørn Moum

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Knut Tørum!

Støttes!

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Arne Erlandsen er mannen det bør satses på

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Patrioten

Hvorfor?

Erlandsen står jo for en fysisk spillestil med mye lange baller opp mot spissene og at midtbanen skal komme etter og vinne andreballene. Ikke akkurat noen fotball etter FFK-tradisjonen, og når vi husker hvordan Drillo ble behandlet her, så er det kanskje ikke en spesielt god idé å hente inn Erlandsen og hans filosofi?

Skulle gjerne likt å høre begrunnelsen din for hvorfor ukarismatiske Erlandsen er mannen det skal satse på. Trodde ikke du var glad i defensivt spill og lange baller opp på spissene heller.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Patrioten

Hvorfor?

Erlandsen står jo for en fysisk spillestil med mye lange baller opp mot spissene og at midtbanen skal komme etter og vinne andreballene. Ikke akkurat noen fotball etter FFK-tradisjonen, og når vi husker hvordan Drillo ble behandlet her, så er det kanskje ikke en spesielt god idé å hente inn Erlandsen og hans filosofi?

Skulle gjerne likt å høre begrunnelsen din for hvorfor ukarismatiske Erlandsen er mannen det skal satse på. Trodde ikke du var glad i defensivt spill og lange baller opp på spissene heller.

Nei, den slags fotball vil vi ikke ha i FFK.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
kanskje morgan henter inn en nigerianer

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Husgutt
som trener ? ( uten å gjøre meg for dum vet jeg du mener spiller, men det spm passet bare siden det er snakk om trenere)

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Husgutt

genialt, en nigerianer som trener, som vi kan selge til både United og chelsea etter litt og tjene masse penger, og få masse medie oppmerksomhet!

Jørn Moum

Landslagsspiller

Lagt til:

Samme for meg bare det blir en av disse:

Nordlie

Tørum

Arne Sandstø (Odd - Grenland)

De spiller offensiv fotball og har resultater og vise til.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Tror også Semb har det som skal til for å løfte klubben men det ville muligens skapt rabalder i og rundt klubben da alt for mange forbinder han (og Drillo) med kun langpasninger og ikke husker de fantastiske resultatene disse to hadde med landslaget.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25