Fredrikstad Cup-finalen 2006
Ifølge informasjonssjef i NFF, Roger Solheim, får cupfinalelagene 1,5 millioner fra cupkassen og 400 000 kroner av overskuddet fra cupfinalen. I tillegg kommer ti prosent av inntektene fra lagets hjemmekamper, og fem prosent fra bortekampene. Med andre ord alt fra 1,9 millioner og oppover.
Dette går vel med til å dekke minustallene på de 10 første hjemmekampene så langt i sesongen. For øyeblikket ligger snittet på ca.8000 mennesker. Det som var budsjertert var 8800.
Regnestykket blir da: 800X10kamper= 8000 mennsekerX120 kroner i gjennomsnitt pris.
Summen blir 960000 kroner.
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
http://www.fxt.no/tippeligaen/sandefjord/article749721.ece
Nå driver de med ulovligheter igjen i sandefjord!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
LOL! Det var dagens fredrikstadpatriot!
Keep up the good work.

Opprinnelig postet av Martin
LOL! Det var dagens fredrikstadpatriot!
Keep up the good work.
![]()
valgte å slå ut moss i semin, blir morsomere en start lissom! 
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
Opprinnelig postet av Kent
Noen som vet hva cup-finale billetter typisk koster?
Tror jeg leste et el annet sted at de lå på 250-400 kr. (250kr for plasser på kortside)
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8424545&sid=9ayTctqZL581889&pos=1&tot=444
noen fra fredrikstad som trenger hotell og rom?he he ;)
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Opprinnelig postet av A9$h
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8424545&sid=9ayTctqZL581889&pos=1&tot=444
noen fra fredrikstad som trenger hotell og rom?he he ;)
Ja, hvis jeg får tak i billett.
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av Bob Page
Hvis det blir uavgjort etter 90 min, blir det extra-omganger og ev straffespark ? Eller blir det som i `84 omkamp ? Har ikke fulgt så nøye med på cupfinaler de siste åra sje...
Blir ikke omkamp. Skal avgjøres der og da!
Fredd
Sandefjord har ikke råd til gode treningsforhold
Todesen holder FFK som favoritt:
Først torsdag rettes fokus på cupfinalen mot Fredrikstad. Fredrikstad havnet på like mange poeng som Sandefjord i 2006-sesongen, men de scoret ett mål mer og slapp inn ett mindre.
- De blir favoritter, sier Thodesen om motstanderen på søndag.
Ære være Plankebyen
FFK dress for suksess www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article
-exit body, exit mind-
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Er det noe alle vet er att FFK kun kan vinne 2-1..
Neida, det gjelder bare i serien. I cupen har vi 7-1, 2-1 (jada), 3-2, 2-2, 3-0 og 3-2. Det eneste som virker (nesten) sikkert er at vi slipper inn mål.
Ære være Plankebyen
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Per Egil
Så akkurat dette bildet fra fjorårets cupfinale. Er det noen som vet hvordan Ullevål-matta ser ut nå? Er den spillbar?
Mye av skylden til matta i fjor må vel tillegges kvinnefinalen som brukte Ullevaal dagen før da den allerede var dårlig. Den er i år lagt til Bislett ettersom jeg har skjønt, så det sparer i hvert fall matta en del. Det har vel også vært litt bedre vær i år enn i fjor, så jeg håper og tror at matta ser vesentlig bedre ut enn den der. Bildet minner mer om jordene på Jæren enn en fotballbane.
Ansvarlig redaktør
NRK Østfold og NRK Vestfold har samsending fredag, www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.1295684
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25