Stabæk - Fredrikstad
Opprinnelig postet av Patrioten
Vi lå verre an i fjor, da hadde vi 22 poeng, når det var fire serierunder igjen
Vi hadde 23 poeng etter 21 runder i fjor, et mer enn i dag...
Fakta er at vi har like mange poeng etter 21 runder i år som vi hadde i vår første sesong i Tippeligaen. Og det etter å ha sikret oss flere kvalitetsspillere. Hmmm, lurer på hvor feilen ligger hen jeg, for det eneste vi ikke har byttet er vel treneren?
Opprinnelig postet av Patrioten
Vi lå verre an i fjor, da hadde vi 22 poeng, når det var fire serierunder igjen
Hjelper jo ikke noe det så lenge vi ikke vinner kamper vi spiller! Det kan fort bli 22 poeng når det gjenstår fire serierunder i år også, med det spillet som presteres.
Greit med to kjappe scoringer rette etter pause, men det var pokker meg det eneste lyspunktet idag også! 
Hva skjer? Hvorfor ikke ta frem samme "vinnergutsen" som de viste mot Start i semin?? Jeg bare lurær?!?!
---------------------------
Supporter, faktisk :)
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Nå er jeg f... i meg lei av at ikke FFK kan spille to bra kamper på rad. Hva er det som skjer? En første omgang langt langt langt under pari. Hvor er viljen tæl og alt det der? Trodde spillerne virkelig ville blø for drakta igjen jeg, men dette er slett rett og slett.
Vi kan jo ikke satse på at andre lag taper. Idag vant molde, hamkam, tromsø leder osv..... Vi må blø guttær. Et eksempel: vi ligger under med ett mål og det er 10 minutter igjen, og vi greier dæven skjære meg ikke å få ballen opp i angrep engang. Nei nå koker det litt for meg, og dette bærer rett mot adecco dessverre.
Skyld ikke på dommeren i hvertfall! Han var riktignok ræva, men innsatsen til FFK var dessverre dårligere!!
Elleve røe og vite kællær
moro å se på tromsø og hvilken vilje de har til å klare seg.
Opprinnelig postet av torkr
vi kan ikke har griseflaks hver eneste serieinnspurt.Joa, imponerende er det. Men moro? Neppe ...
moro å se på tromsø og hvilken vilje de har til å klare seg.
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av Tiger
Dette her blir ikke lett. Vi har ikke vunnet en eneste bortekamp i tl, det sier bare litt hvor dårlig dette laget er.Etter å ha kommet ned på jordan igjen, er jeg ganske sikker på at vi vil også klare å beholde plassen i år. Hva bare en følelse som kom sigende over meg....
Grunnen til vi sliter, er selvsagt forsvaret , vi scorer jo nok framover.
Vi har sluppet inn 36.mål på 20. kamper, det sier vel sitt.
Patrick har vel ikke vært den solide forsterkningen vi hadde håpet på.
Lurer på om ikke Bora hadde vært like bra som han, hvis han hadde vært motivert.
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av SirLion
2 - 1 til tromsø nå
Og nå 3-1. ALLE bunnlagene vinner jo utenom oss og Viking i dag. Og når de vinner 3-1 mot serieleder Brann, ja, hvordan skal vi ta tre poeng der oppe da?
Rene sammensvergelsen dette. Er sikkert noe skummelt som ligger bak. Eller?
To kjappe seire i de to neste kampene og en uavgjort bør da dette gå. Er jo 5 kamper igjen.
Opprinnelig postet av thomkat
FFK tar dessverre bare ett poeng til i serien, nemlig 1 poeng hjemme mot Sandefjord!!!
Med det spillet Sandefjord presterer om dagen tviler jeg vel litt på det også.
Men dæven jeg håper FFK tar alle tre mot døm...
Supporter, faktisk :)
Hva tenker det tegneserie forbundet i norge når de setter inn en dommer som aldri har dømt i tippeligaen før når det er 5 runder igjen! helt håpløst!
en annen ting som er bittert er jo at ingen sklir inn på den scoringen til gunnarson! er jo bare å takle han ned når han skal skyte.
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Skjønner ikke at dere skal ha vekk eggen....hadde det ikke vært for taktiske bra bytter hadde det vært 3-0...
takket være eggen ble det 3-2
må føye til: hadde det vært en annen dommer hadde vi vinnet 1-2...
Heia FFK
jeg frykter det værste.. jeg var veldig opptimist, men jeg blir for pestemist
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
Tromsø vant 3-1 og har til og med en henge kamp dem kan vinne eller ta poeng på..
jeg frykter det værste.. jeg var veldig opptimist, men jeg blir for pestemist
Samme med meg keiko.. Men hva har eggen prestert da? Riktignok har han fått oss opp av 2 divisjon, og 1 divisjon ganske kjapt, han har også fått oss til cupfinalen iår... Alle var enige om at iår, da skulle vi klare en topp 7 plassering, akkurat nå ligger vi på 12, 5 kamper før slutt....
Kan godt hende vi tar en molde og vinner cupen og redder plassen... Men i 04 slet vi med det samme, i fjor slet vi med det samme under Drillo OG Eggen, og iår er det eggen og ahlsen...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25