Vi har tatt over mer av spillet nå, men det er fortsatt helt åpent. Kvisvik brente et frispark (som vi ikke skulle hatt). Stabæk er farlige på dødball, men hittil har det ikke munnet ut i noe nytt. Toth er i oppvarming. Får ikke håpe det er noen skader.
Hva faen skjer med laget?? Rami lagde straffe hørte jeg... Tror ffk må ta seg en tur ned i 1 divisjon for at de må skjønne at de må prestere hjemme OG borte... men, men vi har en omgang til da, husker opphentinga vi hadde i skien =)
Hva faen skjer med laget?? Rami lagde straffe hørte jeg...
Straffa var vel grei nok, trur jeg. Men vi har INGEN kontroll bakover i dag - det er helt hawaiiiiiii der bak. Dårlig press på ballfører, upresise pasninger og ingen vilje/evne til å vinne 2. baller.
Vi får håpe vi ikke får et mål til i ræva og så glemmer vi denne omgangen, før vi kommer ut i 2. omgang og scorer 4 mål.
Faen i helvete. nå er jeg så lei av det her! Er det KLIN UMULIG å vinne en eneste bortekamp???! Hva skjer egentlig i huet på de gutta der når de entrer fremmed gress??
---------------------------
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Fy faen kommentatoren irriterer meg. Får lyst til å rive huet av Tor Hammerø! KØDD!!!
Hva galt har han gjort, da? Annet enn at han er nødt til å se FFK bli pissa på av Stabæk?
FFK har jo ikke blitt pissa på av Stabæk! Vi har en dommer med litt blå øyne, og en jævla amatør på venstre-back, det er problemet! Hammerø er jo overhodet ikke objektiv!
---------------------------
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
En grusom 1. omgang, om mulig verre enn kampen mot Molde. Her må det full skjerpings og muligens et aldri så lite mirakel til for at vi skal få med oss poeng.