Da var det Ullevaal neste folkens, så ufattelig herlig! Jeg har mest lyst til å springe naken rundt i nabolaget med FFK-skjerf rundt halsen, men dropper det da jeg helt sikkert vil bli buret inne for blotting når cupfinalen spilles...
JAAAAAH! For en kamp! Hjertet falt nesten ut av posisjon da Start skorte 2. målet! Og hvorfor ble stjernespilleren Hermanni utvist?!:S Han må jo ha foten et sted. Men det er glemt, er bare dumt at vi ikke kan bruke han i finalen! Hele laget spilte strålende angrepsfotball i dag Og jeg teller PH som en del av laget! Ja, faktisk hele stadion
For en praktfull kamp. KTE-fotball på sitt beste og værste. For en helt Raio er folkens. FOR EN HELT! Fantastisk at det fortsatt finnes spillere som ham. All ære til samtlige i dag. GRATULERER!!!!!!!!! VI SKAL TIL ULLEVAAL!
---------------------------
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
De følelsene jeg har i meg nå kan seriøst ikke beskrives med ord! Det er faen meg helt fantastisk!
Vi skal spille Cupfinale, dere! Vi skal hæærnfløttemeg spille CUPFINALE!
Sant det at de med sesongkort har forkjøpsrett. Jeg har ikke men jeg SKAL på cupfinalen. Få jeg heller ta opp et lån for å kjøpe biletter på svartebørs.
Men i kveld tenker jeg ikke på det!! Så sinnsykt deilig.
Sant det at de med sesongkort har forkjøpsrett. Jeg har ikke men jeg SKAL på cupfinalen. Få jeg heller ta opp et lån for å kjøpe biletter på svartebørs.
Men i kveld tenker jeg ikke på det!! Så sinnsykt deilig.
Klubbens sponsorer, Old Boys, Juniorer, Medlemmer og sesongkortinnehavere går foran. Er vel neppe nok billetter til alle disse.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Nei er vel kanskje ikke det. Jeg skal ha biletter uansett om jeg må legge meg utenfor Aristokraten i kveld for å få.Dette var helt utrolig.Virkelig en lagseier i kveld.Alle kjempa og Rami var konge i kveld selv om han kanskje så ut til å være litt passiv på det føste målet.CUPFINALE 2006Raio var stor i dag.Ingen jeg unner seiersmålet mer enn han. Han spiller med hjertet utenpå drakta