hvor mange interesseorganisasjoner støtter du?

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

og hvilke ? ja?

La meg først si at dette er overhodet ingen skrytetråd.. For jeg er ikke flink i hele tatt.. Men er nysgjerrig på hvor mye dere støtter og kanskje denne tråden  også kan inspirere til å bidra litt mer ...

Jeg har tidligere støttet Leger uten grenser..

I år har jeg meldt meg inn i Røde Kors, og signa meg nettopp opp som elitemedlem i WWF (1000 kr i året)..

burde naturligvis støttet så mye mye mer..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
Endret:

Jeg støtter en rekke organisasjoner som får statsstøtte. Ettersom jeg betaler (litt) mer skatter og avgifter enn gjennomsnittet, så er jeg fornøyd med det i utgangspunktet. Jeg er dog ikke alltid fornøyd med hvordan disse pengen fordeles.

Noe ganger kan det oppstå situasjoner som gjør spesielt inntrykk på meg. I disse situasjonene kan det hende at jeg gir en ekstra pengestøtte. Seneste eksemplene på dette er Tsunamien i Asia og Enerlys skade.  Det kan også være organisasjoner som gjør et spesielt inntrykk som kan få en oppmerksomhet.

Jeg gir når jeg føler for det/ støtter de jeg føler for å støtte på eget initiativ. Gir ikke til tiggere.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05

Lagt til:
De jeg støtter er -Trafikk og ulykkesskaddes landsforening. Grunnen til det er at de gjør en fantastisk jobb for de som er blitt skadd, inklusive meg sjøl. 😳 De skaffa meg gode advokater gratis som hjalp meg å føre min sak, og ett godt samspill med andre skadde.
Ellers så støtter jeg ikke så mange, grunnen er enkel-dårlig råd... Men har også som ovenstående støttet Enerly og Tsunamien i Asia.

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til:
Er bare medlem i amnesty, men trøster meg med at min bedre halvdel er flinkere 😉

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til:
Humanetisk Forbund og har fadderbarn via Plan.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

10/09/2026 21:29 | 436deddb