Husk meg
Brukernavn
Passord

Kan Tamas spille kampen på søndag?

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:
Endret:
Når man ser denne lista kan man få inntrykk av at FFK har vært forholdsvis heldige med sine innkjøp den siste tiden - i hvert fall sammenlignet med andre norske klubber.

I tillegg er det interessant å se at Raio Piiroja - motsetning til hva de fleste her inne tror - spiller for Ham-Kam.

---------------------------

Ære være Plankebyen

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:
Hvor står det at Raijo spiller på HamKam da?

Red`nWhite

Moderator

Lagt til:
Tja, nå står det ikke noe sted. Nettavisen har endret det, og da var det ikke så morsomt lenger.

Ære være Plankebyen

Moderator

Lagt til:
Som et innlegg i debatten om kjøp av spillere versus egen talentutvikling er dette ganske interessant lesning.

Ære være Plankebyen

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Costanza
Var han ikke i troppen til Start-kampen da? Det var jo etter det røde kortet mot Greåker. Er uansett helt overbevist om at dette er noe klubben og Knut Torbjørn Eggen har full kontroll på.

Prøver å komme litt tilbake på topic her - etter 4 innlegg skled tråden ut i om Tamas er god nok eller ikke. Det er vel revnende likegyldig - dersom han ikke får spille. Er noen som vet noe mer - kom med det.

2006: CL, RL, "the double"...

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av DrDRE

Prøver å komme litt tilbake på topic her - etter 4 innlegg skled tråden ut i om Tamas er god nok eller ikke. Det er vel revnende likegyldig - dersom han ikke får spille. Er noen som vet noe mer - kom med det.

Et betimelig spørsmål, synes jeg. Med tanke på alt rotet i klubben i år, ville det ikke forundre meg det minste om de ikke har kontroll på dette ...

Bjørn Jervell Hansen

A-lagspiller

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av bjervell

Et betimelig spørsmål, synes jeg. Med tanke på alt rotet i klubben i år, ville det ikke forundre meg det minste om de ikke har kontroll på dette ...

Etter å ha sjekka litt, avblåser jeg min egen tvil: Tamas ble utvist mot Greåker 21. august. Siden den gang har FFK spilt en kamp (mot Start) og FFK2 to kamper (mot Selbak og Trøgstad/Båstad). Det betyr vel at han har stått over de tre kampene.

Dermed burde han være klar. Forutsatt at han fikk MER enn tre kamper, da ...

Bjørn Jervell Hansen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Hva for noe rot er det du viser til?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hva for noe rot er det du viser til?

Jeg tenkte vel først og fremst på islending-saken, men når jeg leser innlegget mitt igjen ble det seende litt mer negativt ut enn det egentlig var tenkt ...

Bjørn Jervell Hansen

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Sjekk denne artikkelen: http://www.fxt.no/tippeligaen/article732646.ece og les om FFK - VIF.. litt feil eller??

God bedring Dagfinn Enerly

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av SirLion

Sjekk denne artikkelen: http://www.fxt.no/tippeligaen/article732646.ece og les om FFK - VIF.. litt feil eller??

Hva er feil?

Ansvarlig redaktør

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til:
Endret:

Etter å ha sjekka litt, avblåser jeg min egen tvil: Tamas ble utvist mot Greåker 21. august. Siden den gang har FFK spilt en kamp (mot Start) og FFK2 to kamper (mot Selbak og Trøgstad/Båstad). Det betyr vel at han har stått over de tre kampene.

Dermed burde han være klar. Forutsatt at han fikk MER enn tre kamper, da ...

Takker. Da regner jeg med at det er rimelig sikkert at han starter som venstre back.

2006: CL, RL, "the double"...

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av SirLion

Hva er feil?

Glem det=P jeg som er litt surrete om dagen :S

God bedring Dagfinn Enerly

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25