Kampen i dag
http://www.ifkgoteborg.se/portal/page?_pageid=113,78749&_dad=portal&_schema=PORTAL&p_id=238
Her står det at ifks andrekeeper sto for ffk??!!! er det tillfelle?
Opprinnelig postet av mortym_mus
http://www.ifkgoteborg.se/portal/page?_pageid=113,78749&_dad=portal&_schema=PORTAL&p_id=238
Her står det at ifks andrekeeper sto for ffk??!!! er det tillfelle?
Ja. Bratseth spilte vel det siste kvarteret. Står om dette på fredrikstadfk.no
---------------------------
Lenge leve "hjørnet"!
Tror Magnussen var skadet eller at han ikke følte seg bra. Så slik ut. Shabani var meget imponerende, utenat det er en stor overaskelse for en som har sett noen B kamper. Da Stadheim kom inn for Brenne fikk laget mye mer fremdrift, og FFK fikk et spillemessig overtak.
Disse var gode etter min mening: PAC, Gerrbrandt, Magnussen, Shabani, Szekeres, Multe-Miika, Bjørkøy, Berg, Ramberg, Kvisvik, Stadheim og Toth.
Disse falt igjennom: Halvorsen, Elvestad, Vuorinen, MacDonald, Garro og Brenne.
Da Vuorinen kom inn var mye juniorer utpå der. Tror Han kan bli verdifull for FFK. Det gjelder bare å gi ham tid.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av McPhisto
Han heter Christian til fornavn. Ligner mye på Berthelsen som spilletype. Meget rask.
Han er ikke i nærheten av Bertelsens fysikk. Mitt intrykk er at juniorene generelt virker veldig lette. Mange som skulker styrketreningen der i gården, tror jeg.
Om du synes Ramberg og Kvisvik var gode igår, og IKKE Simen, da vil jeg si du har noe imot Simen... Greit at han måtte ta en del piruetter, men han kom seg da gjennom de fleste?!! Å en av grunnene var blant annet en ufattelig lat å treg Kvisvik.. Han stod jo stille 95% av tida!! Ramberg slo vel flere feilpasninger enn resten av spillerne til sammen...
Bjørkøy spilte også en utrolig svak kamp til ham å være.. Virka som flere av disse rett å slett dret i kampen igår. Synes derimot Simen, Miikka og Shabani både prøvde og til dels lyktes bra!
Men det er klart det kommer an på øyet som ser.. Men Raymond var ikke spillesugen igår ass!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Han heter Christian til fornavn. Ligner mye på Berthelsen som spilletype. Meget rask.Han er ikke i nærheten av Bertelsens fysikk. Mitt intrykk er at juniorene generelt virker veldig lette. Mange som skulker styrketreningen der i gården, tror jeg.
Har ikke sett Christian så mye i det siste så hvordan han har utviklet seg fysisk kan jeg ikke si mye om. Mente vel heller ikke at han var identisk med Berthelsen, men kunne minne om ham som spilletype. Fysisk har jo Christian fortsatt mulighet til å utvikle seg mye. Kun snakk om riktig trening.
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Han heter Christian til fornavn. Ligner mye på Berthelsen som spilletype. Meget rask.Han er ikke i nærheten av Bertelsens fysikk. Mitt intrykk er at juniorene generelt virker veldig lette. Mange som skulker styrketreningen der i gården, tror jeg.
Det er en kjent sak at det tar tid å bygge seg opp muskelmasse. Det er sjeldent å se jr-spillere som har mye muskler.
Husk at de nettop har runda puberteten.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25