Brenne på vei bort!?
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060831/FFK/60831013/1009
---------------------------
"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"
[quote=FFKPatriot]Brenne blir...Morgan har sagt nei...
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060831/FFK/60831013/1009[/quote]
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP
Det siste døgnet har det versert rykter om at Simen Brenne er på vei til Vålerenga. Det kan nå FFKs konstituerte daglige leder, Morgan Andersen, avkrefte.
- Vålerengas Lars Bohinen har vært i kontakt med FFK, opplyser Andersen, men sier videre at det uaktuelt å selge Brenne til en direkte konkurrent.
Selv har ikke Simen Brenne ytret ønske om en overgang til Vålerenga.
Da er det jo lugnt da. Simen vikke dit, og Morgan har skjønt at man ikke selger slike spillere til direkte konkurrenter. Bra Morgan.
math
da er den saken ute av verden og vi for takke morgan og brenne 
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av seal_dm
Er da greit om han ønsker seg til en større klubb. Det sportslige bruker da å være bedre. Men kan ikke helt se att dette er noe bedre i VIF enn i FFK. Heller dårligere. Går han til LSK derimot, er det jo helt greit for meg.
Bortsett fra mer lønn og mer presse rundt laget, kan jeg ikke se att VIF har noe å tilby som ikke vi har her. Tror Brenne har godt av å være her en stund til.
Vurderer du da dette ut fra dagens tabellsituasjon? Annser du da i så fall Stabæk å være en større klubb enn Vif?
Nei, det gjør jeg forsåvidt ikke. For tiden er nok ikke trenerapparatet bedre i VIF, heller ikke spillergruppa. Halve troppen sliter jo med dårlig motivasjon og dårlige holdninger. Det virker som att faretruende mange av spillerne faktisk er på hell, noe vi ihvertfall ikke kan si gjelder for FFK. For en spiller som Brenne med ambisjoner er nok ikke VIF rette klubb. Er vel ikke vits i å bytte klubb bare for å bytte. Han har nok bedre av å være her, og så må det jo være lov å være litt egoist, for FFK er jo bedre med han på laget. ;-)
Sier seg vel selv att Stabæk ikke er større enn VIF.
Han blir i FFK, jeg visste det!!!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Hmmm, hva med Lillestrøm da, Morgan sier jo at de ikke selger til en direkte konkurrent, men sa ikke noe om at han ikke kan bli solgt. LSK er jo ikke en direkte konkurrent når en ser på tabell plasseringen
Robert Koren og Michael Mifsud blir i Bittelillestrøm ut sesongen. Så Simen Brenne har de vel strengt tatt ikke bruk for.
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Hmmm, hva med Lillestrøm da, Morgan sier jo at de ikke selger til en direkte konkurrent, men sa ikke noe om at han ikke kan bli solgt. LSK er jo ikke en direkte konkurrent når en ser på tabell plasseringen
han sier han blir i ffk,og morgan selger ikke til en konkurrent noe som lillestrøm kan bli til neste år
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Så da kan vi vel legge diskusjonen død, så lenge det ikke blir noe av, eller ??
Rune Haugen, om du lar være å poste slike innlegg kan jeg nesten garantere deg at tråden dør av seg selv. Men bare nesten. Men vet jo aldri. Kanskje jeg fortsetter bare på trass.
Ære være Plankebyen
Og skulle den tidligere Moss-spilleren ha skrevet under for en ny klubb, ville han ikke blitt billig.
- I mine øyne er han en bedre spiller enn Gashi, og verdt mye, mye mer, mener Andresen, som understreker at han først og fremst ønsker å beholde Brenne i klubben av sportslige årsaker.
- Vi ønsker å gjøre det best mulig, og da ønsker vi å ha med oss Simen Brenne videre til www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article725771.ece
Jeg håper, såfremt klubben har råd til det, at Simen Brenne blir værende og gir Stadheim konkurranse om plassen, men jeg ser ikke for meg at begge to blir værende veldig lenge. Dette pga at de er veldig like i spillestil, dyre i drift og ambisiøse på egne vegne.
Rød.... hvit... og patriot!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25