Husk meg
Brukernavn
Passord

Positivt med Ultras?

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til:
Endret:
Det var desverre litt småfullt der da jeg kom en halvtime før kamp sist, så jeg ble stående på min "faste" plass til høyre rett bak TIFOfeltet. Der det somregel greit med syngende personer.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Martin_
Det var desverre litt småfullt der da jeg kom en halvtime før kamp sist, så jeg ble stående på min "faste" plass til høyre rett bak TIFOfeltet. Der det somregel greit med syngende personer.

Ikke kom å si det var dårlig med plass på TIFO. Kunne fint plassert minst 10 stk. rundt meg. Bare for å si det så sto jeg ca. 1/2 - 1 m. fra Zoran. Så det er bare å ta plass neste gang

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til:
Endret:

Jeg mener det er plass til alle.

Nå må vi samle troppene, og navnet betyr ingenting.

Til de som vi synge bør det være en selvfølge at du står høyt på tribunen. Da kan du kalle deg Plankehaugen, Holygans, Falcons, Brigade Rød-Hvit 06, Red Beavers, Indre Østfold Boarder Front, Askim Ultras, Rolvsøy Inter City Firm, Drøbakk Headhunters, Trosvik City Boys, Øssia Red Army, Bad Blue Boys Zagreb, Kråkerøy Stone Island, Lisleby Casuals, Gressvik MC, Fredrikstad Fighters Nederland, Rød Hvit Fraksjon Halden, Strömstad Firmanboys eller Lahellemoen Filantelistklubb.

Ettersom jeg er med i Den kristne supporterklubben til FFK, Holygans vil jeg si:

Det var mange rare dyr Noa hadde med seg i arken. Sånn er det med FFK også... mange rare mennesker, men sammen er vi sterke!

Oppfør deg, SYNG HØYT!

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til:

må si at det blir litt enkelt å si "STÅ Å SYNG FOR FAAN , ELLERS FÅR DERE IKKE STÅ SAMMEN MED OSS!!!.  en må jo beggynne et sted. hvis vi er interisert i å få flere syngende så er ikke det måten å gå frem på.

å stå å skrike på kamp er ikke så enkelt for alle. mange synes det er flaut hvis de ikke har gjort det så mye før. når man får slengt den i fleisen første gangen man står på plankehaugen tribunen  så får man kanskje ikke så lyst til å være med videre?

en metafor til ettertanke : . man blir ikke en fagarbeider over nattan , man må først gå lærlingtiden.

FFK, stjernen og liverpool for altid:)

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05

Lagt til:
Virker som om noen har vanskelig for å skille mellom ultras og casuals...

Heia Mihaly Toth!

Juniorspiller

Ble medlem: 10 jan 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av FFK Forever

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Når de såkalte ultrasene ikke kan samarbeide med Plankehaugen , jaaa da har de et problem allerede. Se å få stoppet dette en gang for alle.

Snakk om trangsynt holdning. 

Vi i FFF prøver å få folk til å synge og drar i gang sanger. Syns du dette virkelig er å motarbeide Plankehaugen?

Et tips skift nick. Du gjør skam på det.

Det som kanskje er et viktig argument er at når denne gruppa ble starta så tok styret i plankehaugen kontakt med gutta og prøvde og få til et samarbeide. Svaret styret fikk var at de ikke ville være med på dette i og med at styret krevde at ultrasgruppa skulle følge reglemanget til Plankehaugen. dette viser at selv om de nå fremstår som en "snill" gruppe så har de planer om og gjøre noe som ikke er tilatt i PH i fremtiden. Veldig synd er dette siden de fleste bare vil ha mere stemmning på stadion.

Min mening er : Følg reglene til PH og støtt guttane. veldig synd at det må brukes navn som ultras når det er noen ultra grupper som står for bråk og ulovligheter som f.eks bluss på tribuner.

PISSBOY #1
Bajs är kul :)
epostadresse er jon.kilen@tiscali.no

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03

Lagt til:
Ultras er et ord jeg forbinder med noe negativt i fotball. å det samme mener flere jeg har snakket med.
jeg skjønner ikke hvorfor dere skal kalle dere ultras og likevell  skal stå hos plankehaugen??.

Synes plankehaugen feltet er for plankehaugen, IKKE ultras. Ultras kan stå et annet sted.  Bestem dere for hva dere skal være!!!.

ffk
arsenal
evig aristokrat

Juniorspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av DeMeNteD
er det noen annen måte til å få de fe-huene i plankehaugen til å synge?? ser ikke sånn ut!

Dette er vel ikke måten å gå fram på. Kalle sine medsupportere for fe-huer. Jeg synes du burde melde deg ut av plankehaugen med en gang jeg.

ffk
arsenal
evig aristokrat

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av HBL
er det noen annen måte til å få de fe-huene i plankehaugen til å synge?? ser ikke sånn ut!

Dette er vel ikke måten å gå fram på. Kalle sine medsupportere for fe-huer. Jeg synes du burde melde deg ut av plankehaugen med en gang jeg.

er faktisk litt enig der! kanskje alle vi som vil synge skal melde oss ut av plankehaugen og joine BRH for fullt? så kan dugnadhaugen kjøre sitt eget løp.. eller skal vi prøve å fjerne dauingene fra PH i stede?

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av HBL

er faktisk litt enig der! kanskje alle vi som vil synge skal melde oss ut av plankehaugen og joine BRH for fullt? så kan dugnadhaugen kjøre sitt eget løp.. eller skal vi prøve å fjerne dauingene fra PH i stede?

Dermed er det bekreftet at Ultras i Norge nå ikke lenger er annerledes enn i andre land. www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article753646.ece

UFC har blitt brukt som eksempel av gutta i BRH på hvor positivt det er med Ultras her til lands. Jeg har vært i mot HELE VEIEN og redd for hvor dette kunne utvikle seg. Nå kommer det altså håndfaste bevis på at min frykt er begrunnet...

Så meld dere gjerne ut av PH, slik at vi i framtiden ikke assosieres med det som måtte komme.

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til:
Plystre!

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til:
[quote=BøgeJon]

Nå må jeg bare spørre deg om en ting ? er du noen ganger på stadion og i tilfelle hvor sitter du da ?

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Klokan

Nå må jeg bare spørre deg om en ting ? er du noen ganger på stadion og i tilfelle hvor sitter du da ?

Jeg har sesongkort på nye sittetribunen og har nok vært på langt flere hjemme- og ikke minst bortekamper enn deg Zoran... På bortekamper STÅR jeg i PH.

....uten at det har noe med denne tråden å gjøre.

....men det er bemerkelsesverdig stille blant BRH synes jeg

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Landslagsspiller

Lagt til:

Nå spurte jeg ikke om du har vært på flere kamper enn meg men bare hvor du er. For hadde du vært på PH feltet så hadde du skjønt at BHR gutta er blant de ivrigste om å synge og er positiv innslag på feltet. Synes det er uretferdig å angripe folk uten grunn og generalisere ting.

Dinamo Zagreb

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til:

[quote=BøgeJon]

Dermed er det bekreftet at Ultras i Norge nå ikke lenger er annerledes enn i andre land. www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article753646.ece

UFC har blitt brukt som eksempel av gutta i BRH på hvor positivt det er med Ultras her til lands. Jeg har vært i mot HELE VEIEN og redd for hvor dette kunne utvikle seg. Nå kommer det altså håndfaste bevis på at min frykt er begrunnet...

Så meld dere gjerne ut av PH, slik at vi i framtiden ikke assosieres med det som måtte komme.

Dersom din store frykt er et par bluss på tribunen, kan du ikke ha mye å bekymre deg over til daglig...

Synes dessuten det er utrolig latterlig av LSK å utestenge noen av de som skaper aller mest liv på klubbens kamper for en bagatell som dette. Og direkte sjokkerende at klubben faktisk sier at bare det å sympatisere med denne gruppen er nok til utestengelse..!!

Reading FC - pride of Berkshire!!!

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av BøgeJon

Ehh, som Zoran sier, så kan du stelle deg på PHfeltet en gang, og faktisk se at "vi" ikke gjør så mye mer annet enn å synge.

Jeg respekterer at du har andre meninger enn meg, men når du oppfordrer "oss" til å melde oss ut når det eneste "vi" gjør er å synge på kampene, velvel. Som ikke sangnivået i plankehaugen er dårlig nok fra før.

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.

Juniorspiller

Lagt til:
Syntes plankehaugen gjorde det meget bra på sang mot sandefjord i dag. Kan ikke se noen grund til å opprette noen ultras gruppe i plankehaugen. Ultras er og blir noe negativt i fotballsamenheng.

ffk
arsenal
evig aristokrat

Knøttespiller

Lagt til:
Når dere blir en litt større supporterklubb hvor ikke alle står på det samme lille området, så vil dere skeptikere se hvor mye det er med en Ultras-gruppering. UE er vel det beste eksempelet på dette. Resten av Norge ler av deres skepsis til Ultras.  

We`re the boys who cause some trouble, and make some noise.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av vedkasse
Når dere blir en litt større supporterklubb hvor ikke alle står på det samme lille området, så vil dere skeptikere se hvor mye det er med en Ultras-gruppering. UE er vel det beste eksempelet på dette. Resten av Norge ler av deres skepsis til Ultras.  

Hva vet du om resten av Norge ler av oss ?? Dere har ikke selv noe å bidra med. Vi synger dere lett ut sånn som det er nå.

Knøttespiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hva vet du om resten av Norge ler av oss ?? Dere har ikke selv noe å bidra med. Vi synger dere lett ut sånn som det er nå.

Hehe, det gjør dere slettes ikke. Brigaden bidrar med stemning på kampene, og foretrekker å gå mer sammen med hverandre for å skape en kameratgjeng går sammen på kamper(I suppose). At dere velger å hundse dem fordi de kaller seg Ultras er bare latterlig gjort av alle dere. Som sagt så ler vi andre av dere.

We`re the boys who cause some trouble, and make some noise.

Landslagsspiller

Lagt til:

Nå er det slikt at jeg ser veldig positivt på BRH gutta men nå må jeg bare kritisere litt. I to onsdager har vi nå hatt annledning til å lage flagg. Hvem av dere fra BRH har vist initiativet og kommet da ??? Det er jo nå dere har sjansen til å tegne både logo og alle andre meldinger da.. Og i tillegg så trenger vi folk som kan hjelpe til litt...

Dinamo Zagreb

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
Endret:

Nå er det slikt at jeg ser veldig positivt på BRH gutta men nå må jeg bare kritisere litt. I to onsdager har vi nå hatt annledning til å lage flagg. Hvem av dere fra BRH har vist initiativet og kommet da ??? Det er jo nå dere har sjansen til å tegne både logo og alle andre meldinger da.. Og i tillegg så trenger vi folk som kan hjelpe til litt...

Kan ikke snakke for de andre, men selv så passer tiden dårlig mtp jobbinga mi. Var der forrige onsdag for en uke siden i ca en halvtime før folk skulle dra(og fikk utrettet nada, men det er jo bare min skyld), onsdag satt jeg i møte med folk fra Telenor til kl ble 21.30. Blir snaut med tid, men skal prøve å få slutta tidligere neste onsdag så jeg også får tatt i et tak!

Burn in hell, por favore..

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
Jau, kveldsaktiviteter er ofte vanskelig for oss som jobber der Bønna jobber...

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg var der for en uke siden jeg!
Men pga jobbing/møteplikt på treninger passer det tildels dårlig noen dager skjønner du.

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05

Lagt til:

Har ikke vært der noen av de to siste onsdagene pga kamp.. men nå er sesongen over, og kommer neste gang

Svensk Magi

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88