Husk meg
Brukernavn
Passord

Vålerenga vs. FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

5-1!!!

Rævva 2 omgang

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Konate må også stå over mot oss!!! Det er jo bra da!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Ja ja. Enga var bedre. Marginene mot oss. Nå skal Molde knuses.

Toto er forresten meget god komentator.

---------------------------

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til:
I hverfall ingen tvil om at den norske landslagkeeperen er 3 hakk bedre enn den svenske!!! Hadde tatt de 3 første på en medium bra dag!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffkmufc
2 positive ting! Rindarøy og Grande må stå over for molde neste kamp og det er jo mot oss!!

Og Konate.

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:
Stadheim virka som en solid forsterkning. Gjorde mange kloke valg den lille tida han fikk. Synd at vi ikke hadde Tarik på kant fra start, og Bjørkøy på back. Har sagt det før og sier det igjen....Tamas Szekeres holder ikke tippeliganivå.(MØKK)  Ansvarlig for bombardement fra høyresida. Typisk norsk tippeliga det 2-1 målet og....marginer og ubrukelige dommere...Klart frispark til Shaaban. Håper han er raskt tilbake.

Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Total feilvurdering når det gjelder startelever. Fatter ikke hva Eggen tenkte på. Direkte svakt å ikke gjøre grep tidligere i kampen også. Nå er det på tide Eggen begynner å vise bedre taktiske egenskaper under kamp.

Dessverre er det slik at  vi trenger stort sett de samme forsterkningene som før denne sesongen og forrige:

1) Defensiv midtbanespiller med ballfordelingsevner.

2) Høyre back med offensive kvaliteter og innleggsfot.

3) Vinger med fart og innleggsføtter, såkalte krittspillere. Tarik er den eneste vi har.

4) Selvfølgelig en spiss som scorer mål, men får håpe vår nye finne er denne mannen.

Men, men, 5-1 gir et feil bilde av kampen. FFK hadde marginene mot seg og VIF scorer på gunstige tidspunkt. Til slutt går vi helt i oppløsning. Er ikke annet å si enn at Vålerenga vant fullt fortjent.

Ansvarlig redaktør

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Tango
Klart frispark til Shaaban. Håper han er raskt tilbake.

Har sett situasjonen en del ganger nå, og vil ikke si at frisparket er så klart som jeg først følte det var. Shaaban er altfor sent ute i duellen og Hovi går etter ballen, selv om han snur seg vekk fra situasjonen. I minst 7 av 10 tilfeller ville det nok blitt blåst frispark, men det betyr ikke at det er riktig for det. Uansett så tapte vi kampen ved at VIF fikk stå meget høyt på banen uten noen fare for hurtige overganger / spisser på løp i bakrom. Katastrofalt at Eggen ikke gjør noen grep tidligere.

Ansvarlig redaktør

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til:

Problemet er at Shaban ikke gjør en eneste kvalifisert redning i dag. Både det 1. 2. og 3. målet averges av en god keeper etter min mening! Ingen god dag for Shaban!

A-lagspiller

Lagt til:
Vi hadde vunnet denne kampen med Bertelsen i laget. Piroja og Gerrbrand rydda bra, men med to back`er som holder max 1. divisjonsstandard blir det vanskelig.

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Kent

Problemet er at Shaban ikke gjør en eneste kvalifisert redning i dag. Både det 1. 2. og 3. målet averges av en god keeper etter min mening! Ingen god dag for Shaban!

Gikk ikke Shaaban ut etter skaden ved 2-1 målet?

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06

Lagt til:

helt enig, shaaban var elendig i dag og topper det hele med å skade seg. bedre lykke neste gang.
stakkars staw som kommer inn med forsvar i oppløsning, spesielt cwartek og szereettelleannet var møkkdårlige.
hadde ikke akkurat marginene med i dag men uansett hadde vi tapt klart, og fortjent.

Ansvarlig redaktør

Lagt til:

Gikk ikke Shaaban ut etter skaden ved 2-1 målet?

Nei. Like etter. Han protesterte pga han mente FFK hadde signalisert bytte.

Ansvarlig redaktør

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til:
Endret:

Piroja og Gerrbrand rydda bra, men med to back`er som holder max 1. divisjonsstandard blir det vanskelig.

Svært vanskelig ! 

Mangel på gode backer ble vår bane idag...

Edit:

Satt igjen med en forferdelig følelse fra tidligere epoker,

...muligens bedre kjent som "Pål-Vebjørn - syndromet".

Huff !

FFK and Wisla Krakow forever...

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til:
svakt av eggen/shaban og ikke gjøre keeperbytte med en gang. ellers enig med deg holters. eggen viser nok en gang manglende evne til å gjøre nødvendige grep i kamp. ellers fant vif en utrolig enkel måte å etablere seg i angrep i dag. det var bare for spissene å gjøre kryssløp, og så kunne midtbanen lempe polerballer mellom vår back og midtstopper. det klarte de så å si hver gang. til sist vil jeg si at bjørkøy ikke er ving. hadde vært bedre satt simen der isteden.

med ffk til champions league!

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:
Ja dette var forjævlig, den canosagangen vi måtte gå utenfor ullevåll var noe inn i helvete pinlig, med feite idioter fra oslo øst som synger "nå kom bønda ned på jorda". i alle tilfelle ble det nå bevist at shekerez ikke duger, han burde vært utvist for å ha for mange dårlige feilpasninger, og det taktiske geniet Eggen kan gå å legge seg. det er for sent å sette inn tarik når vi allerede ligger under 3-1...........hadde han vært med fra start kunne utfallet blitt dramatisk annerledes, da alle kunne se at ffk heva seg et par hakk ved hans inntreden. menmen, i stedenfor å gi oss et lite håp driter man seg totalt ut og taper altså 5-1, så sånn sett har enga nå kvitert for samtlige mål vi har fått på dem denne sesongen.

på plussiden, haugen var bra i dag.

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til:
Ble vel signalisert for bytte like før Enga går opp til 3-1, men uansett alt for sent. Møkka kamp. Ferdig med det.

Stolt Oslo Aristokrat

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04

Lagt til:

liten tvil om at ffk sitt største problem er back plassene. at vi overhodet ikke har noe alternativ på venstreback så man klart i dag. tamas var alt annet enn patent. må finne på et eller annet der før molde kampen.

fatter ikke hvorfor eggen ikke flyttet bjørkøy inn på midten tidlig i kampen. like stort missbruk av spilleren å ha han ute på høyrekanten, som at han skulle spilt back.

er "heavy" klar til søndag, mener jeg det er lite å nøle på at han starter. syntes forøvrig stadheim gjorde et bra innhopp.

jeg har`n!!!!!!!!!!!!!! så smatt den mellom bena på`n

Landslagsspiller

Lagt til:
Dette var bittert...

Måtte for øvrig klype meg i armen før det gikk opp for meg at dommeren faktisk blåste frispark på Brenne sin perfekte takling som førte til Vålerenga sitt første mål. Når deres andre scoring i tillegg var noe tvilsom (selv om jeg hadde langt dårligere utsikt til den situasjonen og ennå ikke sett tv-bildene) så er det klart det blir ganske surt. Frem til det blir 3-1 så er vel kampen også forholdsvis jevnspilt, hvert fall produserer vi omtrent like mye som Enga. De imponerer ikke veldig offensivt, men var bedre bakover i denne kampen enn de to foregående. Etter 3-1 så raknet vi dessverre - selv om vi faktisk hadde muligheten til å komme inn i kampen med et kvarter igjen da vi hadde en i tverrliggeren. Med 3-2 der så kunne vi presset på for poeng det siste kvarteret.

Dagens Tippeliga er så jevn at marginene hele tiden blir avgjørende. I dag hadde vi de ikke med oss. Vi var aldri fire mål svakere enn Vålerenga, så med tanke på målforskjellen som i en jevn Tippeliga til slutt faktisk kan bli avgjørende, så er det skuffende/nesten uprofesjonelt å gjøre det så enkelt for Enga mot slutten!

Ellers var det vel INGEN på FFK som leverte til over godkjent i dag. Det var middels over hele linja, ingen veldig dårlig eller veldig gode, og det holder faktisk ikke på bortebane mot Vålerenga. For dette Enga-laget burde det være mulig å slå.

Knøttespiller
Ble medlem: 19 mai 03

Lagt til:

Fotballmagasinets sak fra kampen

http://www.
fotballmagasinet.no/?mode=news&id=4247

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Lurer på hvorfor ikke Hoås spilte i dag, siden det ikke fingerte for Torh, burde han vel fått sjansen

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten

Lurer på hvorfor ikke Hoås spilte i dag, siden det ikke fingerte for Torh, burde han vel fått sjansen

Fordi Kvisvik og Shaaban måtte ut med skader og Eggen ville ha inn Tarik for Ramberg. Da er det ikke flere bytter igjen. Hoås har også akkurat kommet tilbake fra skade.

Men Tóth var blek i dag.

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:
Skylden for mål nr 3 vil jeg gi Eggen. Etter 2-1 målet var Rami skadet. Han kunne knapt stå på beina og holdt seg til hoften hele tiden. Han vinket og gestikulerte mot benken at han ville bytte, men Eggen ville vente. Så sendte han Staw i oppvarming og drøyde byttet ennå mer. Rami fortsatte å vinke for bytte. Og så kom Berre og 3-1 mot en Rami som knapt klarte å slenge seg. Eggen; her burde du reagert raskere med keeperbyttet.

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

Enig her aavdst.

Shaban ville ut.

Dommeren var ikke patent, men trolig ikke værre mot FFK enn mot VIF.

Vil ikke si noe om laguttaket idag, dette fordi jeg ikke kom med invendinger før kampen. Hvorfor jeg ikke gjorde det, tja .

Tror at dersom en ser FFK sine 2 siste kamper fra oven så vil man si at resultatet i dag 1-5 ikke var rett etter spill og sjangsen, på samme måte vil man si at 4-0 over Start også var for flatterende.

Håper "Heavy"  blir klar snart, mener fortsatt at Toth ikke holder mål som midtspuss, sjøl om han har spilt 2-3 gode kamper.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 sep 06

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av Costanza

Måtte for øvrig klype meg i armen før det gikk opp for meg at dommeren faktisk blåste frispark på Brenne sin perfekte takling som førte til Vålerenga sitt første mål.

Sjøl måtte jeg klype meg i armen på straffa dere fikk...

Godt å få revansjert både cup- og serietapet fra tidligere, selv om resultatet i går kanskje var en smule flatterende for oss. Uansett, takk for besøket! Ligger litt bilder fra kampen ute på www.iersjef.com.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25