Husk meg
Brukernavn
Passord

Vålerenga vs. FFK

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06

Lagt til:

Greit nok å ha luksusproblemer, men vi bør absolutt ha Stadheim i start elleveren

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Shaaban
Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Szekeres
Berg
Brenne - Bjørkøy
Tarik - Toth - Kvisvik

Szekeres tar venstrebackplassen fordi han har lengst erfaring i den posisjonen av de spillerne vi har. Bjørkøy hadde nok ikke dummet seg ut der, men i den formen han har om dagen så MÅ han brukes offensivt som indreløper. Christian Berg får fornyet tillit som defensiv midtbanespiller like foran forsvarsfireren, mens Brenne og Bjørkøy bør få indreløperrollene. Hans Erik Ramberg er også i brukbar form, men synes han er altfor nølende og lite målfarlig til å spille i en så offensiv rolle. Han får heller være backup for Berg denne kampen. Simen Brenne kommer inn og han skaper alltid mange sjanser for seg selv og lagkameratene. Stadheim er ny og bør nok sitte på benken den første seriekampen, men innhopp bør det bli! På topp gir det seg nesten selv. Toth er i form. Kvsivik er i form. Tarik er i form. Vuorinen kan bli en joker?

Send disse 11 på banen søndag, Eggen!

Knøttespiller
Ble medlem: 07 okt 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Synes absolutt midtbanen vår bør se slik ut:

-------------------Berg-------------------
Ramberg---------------------Bjørkøy

Det har funka veldig bra. Ser ingen grunn til å benke noen til fordel for Brenne.

Eventuellt kan man vel bruke Jonna på v. back, og Brenne eller Stadheim på midtbanen, men jeg tror at vi får se dette laget:

----------------------Shaaban-----------------------

Czwartek - Gerrbrand - Piiroja - Szekeres

--------------------------Berg-------------------------
------Ramberg --------------------- Bjørkøy------

Elyounoussi -------- Tóth -------------- Kvisvik

Never change a winner team!

---------------------------

Fred og velsingelse

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Costanza
Shaaban
Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Szekeres
Berg
Brenne - Bjørkøy
Tarik - Toth - Kvisvik

Szekeres tar venstrebackplassen fordi han har lengst erfaring i den posisjonen av de spillerne vi har. Bjørkøy hadde nok ikke dummet seg ut der, men i den formen han har om dagen så MÅ han brukes offensivt som indreløper. Christian Berg får fornyet tillit som defensiv midtbanespiller like foran forsvarsfireren, mens Brenne og Bjørkøy bør få indreløperrollene. Hans Erik Ramberg er også i brukbar form, men synes han er altfor nølende og lite målfarlig til å spille i en så offensiv rolle. Han får heller være backup for Berg denne kampen. Simen Brenne kommer inn og han skaper alltid mange sjanser for seg selv og lagkameratene. Stadheim er ny og bør nok sitte på benken den første seriekampen, men innhopp bør det bli! På topp gir det seg nesten selv. Toth er i form. Kvsivik er i form. Tarik er i form. Vuorinen kan bli en joker?

Send disse 11 på banen søndag, Eggen!

Alt dette er etter min smak. At Brenne er inne i steden for Ramberg er greit nok. Spørsmålstegnet er Szekeres, men jeg er for at vi skal kjøre med slike som er v.backer og ikke poteter. Blir samme som at jeg har villet ha Czwartek på høyre hele tiden. Multe er ingen h.back. Han får heller komme inn når Tarik er sliten.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av matkri
Greit nok å ha luksusproblemer, men vi bør absolutt ha Stadheim i start elleveren

Absolutt er vel å ta i. Han har jo ikke bevist noe som gjør at han er garrantert en plass.. Både Heavy og Stadheim bør starte på benken..

"Never change a winning team" står sterkt hos meg.

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:
Eggen sier i dagens f-b at Szekeres tar over plassen til Bertelsen: – "Det er nok naturlig at vi trekker inn Tamas. Han har de samme egenskapene som Trond Erik, så her tror jeg ikke det blir noen vesentlig forskjell, sier Eggen".

Jeg er svært kritisk til hvor dette vil ende....særlig når man begynner å snakke om at Szekeres besitter de samme egenskapene som Bertie. Håper virkelig Eggen er feilsitert, for denne sammenligningen er noe av det verste jeg har hørt.

Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Opprinnelig postet av Tango
Jeg er svært kritisk til hvor dette vil ende....særlig når man begynner å snakke om at Szekeres besitter de samme egenskapene som Bertie. Håper virkelig Eggen er feilsitert, for denne sammenligningen er noe av det verste jeg har hørt.

Synes det er riktig å benytte Szekeres, men reagerte ganske så kraftig på den sammenligningen selv...

Ansvarlig redaktør

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til:

Jeg også håper eggen er feilsitert angående sammenligningen, men dette utsagnet stemmer nok:

– Raio har et indre drivkraft-talent like stort som en individuell utøver, selv om det tekniske talentet ikke er der fra naturen, understreker han.

med ffk til champions league!

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til:

Var det gæli av meg å spøre vår hatede VIF supporter på jobben, om han gledet seg til søndag?

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Jeg har stor tru på at vi vinner på søndag. Vålerenga virker på papiret veldig svekket av Gashi-salget, Grindheim-skaden og personal-problemene.

Det skal legges til at det er uvisst hvor vidt nåværende trener i Vif har klart å samle sammen trådene igjen. Hvem som spiller for Vif bør ikke ha så alt for mye å si, de er alle gode spillere. Det er innsatsen det går på. Håper ikke vi undervurderer dem, for hvis de unge og sultne som kommer inn for stjernene på vif er motiverte kan dette bli meget tøft.

Alikevel har jeg ikke sett FFK så gode på veldig lenge slik som de har spilt de siste kampene. Fortsetter de slik blir målsetningene for inneværende sesong oppfylt (7. plass eller bedre + cupgull).

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Det er forresten bra odd på ffk denne runden på mange netsider. Har sett både 4.00 og 4.40 for ffk-seier flere steder.

Skal nok sette et par hundre på denne kampen

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:
Skal vi holde til i samme sving som sist gang på ullevåll, og blir det slik en koselig bilettbod utenfor igjen?

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til:

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Shadar

Det er forresten bra odd på ffk denne runden på mange netsider. Har sett både 4.00 og 4.40 for ffk-seier flere steder.

Skal nok sette et par hundre på denne kampen

Du får FFK-seier opp til 5 i odds: http://www.betbrain.com/oddsOverview/Vålerenga%20IF-Fredrikstad/ev/24910483/site/0

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
Grindheim er friskmeldt.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Grindheim er friskmeldt.

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article732570.ece

Synd, det...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Lagt til:
Hvor mange busser er det fylt opp nå da ??

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Begynte å fylle opp buss nr 5 når jeg kjøpte billett på onsdag rundt 12 tia..

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Culemart
Begynte å fylle opp buss nr 5 når jeg kjøpte billett på onsdag rundt 12 tia..

Ikke flere ?? Det kjørte da innover 10 busser til cupkampen, og det burde da reise innover flere nå etter de 2 knallkampene.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
De fylte buss 9 når jeg kjøpte ved 4 tida, så vi blir vel ca like mange nå som sist

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Lagt til:
Jeg skal ta buss 414.

Rutebussen fra Lørenskog til Oslo altså.

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Hvor blir det av 30 busser som det var før...faen...nå må de begynne og reklamere litt bedre...dette kan jo bli en skikkelig fest... største feilen kan være kampen går på zebra, og det er søndag...

Heia FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
finnes da ikke bedre kampdag enn søndag? tur i skaugen rekker man jo uansett, hvis slikt fenger..   fotball live er jo tusen ganger bedre enn på tv.. mål og slikt kan man jo uansettt se på tv i etterkant, om det går for fort..

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til:
Fullesjuk på jobben på mandag :(

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:
utrolig digg å vite at selv om vi skulle tape mot Enga( vilket vi selvfølgelig ikke gjør) så havner vi fortsatt ikke på nedrykksplass eller kvalikk.

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25