Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad have signed Icelandic striker Jóhannsson

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

1 Ward hadde nok gått i vasken uansett, iom nyheten ble lekket på internett (som jeg tror ble gjort med vilje) i England, for å øke verdien hans...

3 Tror Morgan kanskje gamblet på en ev disp fra FIFA. Han må da ha kjent til dette...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Ja dette var en perfekt start på Morgan Andersen.. 1 han gjør er å lage rot.. har vi ikke hatt nok av dette.. vi trodde på bedre tider.. nå kan vi ende opp snart med ingen ting..

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til:
Endret:
Fatter ikke at dette er mulig...amatører. Det er t.o.m folk her som har nevnt dette problemet tidligere. PS! Har billig sesonkort til salgs....

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:
Som flere har vært inne på, dette var naturligvis Morgan klar over. Kanskje har han sett for seg at det går i orden, fordi Gardar ikke har vært å regne som profesjonell i sine tidligere klubber. Jeg tror overgangen går i vasken, FIFA gir neppe disp., har ikke særlig tradisjon for det i slike saker(iflg. f-b.), så det tror jeg ikke vi bør satse på.

Men slapp av folkens, dette ordner vi. For det første så har vi et knallgodt lag som er i ferd med å slå ut i full blomst. For det andre så har vi nå (sannsynligvis) frigjort 2 mill ekstra til eventuelt å hente Siggi! Hvis ikke det blir noe av det, så er jeg ganske sikker på at det kommer en annen.

Årets høst lag!!

Lenge leve "hjørnet"!

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Som flere har vært inne på, dette var naturligvis Morgan klar over. Kanskje har han sett for seg at det går i orden, fordi Gardar ikke har vært å regne som profesjonell i sine tidligere klubber. Jeg tror overgangen går i vasken, FIFA gir neppe disp., har ikke særlig tradisjon for det i slike saker(iflg. f-b.), så det tror jeg ikke vi bør satse på.

Men slapp av folkens, dette ordner vi. For det første så har vi et knallgodt lag som er i ferd med å slå ut i full blomst. For det andre så har vi nå (sannsynligvis) frigjort 2 mill ekstra til eventuelt å hente Siggi! Hvis ikke det blir noe av det, så er jeg ganske sikker på at det kommer en annen.

Årets høst lag!!
Ja, for håpe at du har rett... Vi har jo spilt bra på høsten tidligere.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Tiger
Fatter ikke at dette er mulig...amatører. Det er t.o.m folk her som har nevnt dette problemet tidligere. PS! Har billig sesonkort til salgs....
selger du sessong korte p.g.a. dette så skjønner jeg ikke deg

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04

Lagt til:
En helt utrolig situasjon, men det er to beroligende faktorer. For det første sier Morgan til FB at vi har tatt høyde for situasjonen i kontrakten, med andre ord at vi ikke taper penger på dette. Det andre er at klubben prøver seg på et smutthull i regelverket, der man argumenterer med amatør-bakgrunn og en avvikende nordisk sesong. Begge disse argumentene tyder på at klubben har visst om dette hele tiden. For å vinne frem mot FIFA er man nødt til å spille litt naiv, dvs i god tro, slik at man senere kan argumentere for sin egen tolkning av regelverket. Jeg velger derfor å tro at klubben har kjent situasjonen hele tiden, men at den valgte fremgangsmåten er taktisk begrunnet. Kanskje litt optimistisk der, men...

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?

Landslagsspiller

Lagt til:
Sikkert bare en spøk, ellers må dette være skole-eksepelet på en medgangs-supporter...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----

Landslagsspiller

Lagt til:
La oss håpe du har rett. En ting som er sikkert er at det alltid blåser rundt Morgan Andersen, så vi får vel bare venne oss til det, ihvertfall hvis det gir (sportslige) resultater...

---
----
----

Landslagsspiller

Lagt til:
Bare litt kjpt å gå hele vårsesongen å være nærvøs for nedrykk... Hadde faktisk trodd at i år skulle spenningen dreie som om øvre del av tabellen, ikke nedre som det faktisk ble. Men la oss se litt lyst på det. Vi har fått Gerrbrant som viser seg veldig lovende. Bare han får noen kamper til nå så tror jeg dette skal gå bra slik at når vi starter 07 sesongen er vi der vi var forran 05... før Drillo....

---
----
----

Juniorspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bob Page
Sikkert bare en spøk, ellers må dette være skole-eksepelet på en medgangs-supporter...
Dersom det er meg du sikter til, så er kanskje begrepet medgangssupporter litt feil betegnelse; prøv heller med "naiv optimist". Tror den betegnelsen passer bedre.

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Nå får vi virkelig håpe at det kommer en spiss til, får ikke håpe de har gjort som de sa. Morgan sa tidligere i uken at vi ikke jakter videre på nye spillere. Noen som vet hvor lang tid FIFA bruker på å behandle en slik sak. Overgangsvinduet stenger jo allerede til Torsdag.

Føler vi har litt dårlig tid her nå.

Elleve røe og vite kællær

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av wergis

Virker likevel litt rart.. Er det ikke sånn at en spiller ikke kan bytte klubb mere enn en gang pr sesong??

Men håper seff. at denne mannen kan skyte FFK oppover og tabellen hvis det blir en realitet

Så lang tid, tok det for en supporter å finne ut av regelverket, mens FFK surer og noe så jævlig.

Så på klokkeslettet fra når islendingen la det ut og til wergis svarte på det.

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

FFK med Morgan A (Kane) i spissen tror at de vil være ett untak i regelverket. Ikke nok med det Morgan A påstår at FFK har en avtale med Valur ang. en slik situasjon, noe Valur-direktøren på det klareste benekter.  Dette med ulike avtale tolkninger har kanskje blitt Morgan A sitt varemerke.

Hadde virkelig håpet at Morgan Andersen hadde lært av tidligere hendelser.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:
Morgan Kane.... hehehe

Aldri mer et vondt ord om Mikel og John Shittu. Nå vet vi hvem som er cowboyen.
Samme mann som fikk sparken i Lyn...

Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av ketoyo
En helt utrolig situasjon, men det er to beroligende faktorer. For det første sier Morgan til FB at vi har tatt høyde for situasjonen i kontrakten, med andre ord at vi ikke taper penger på dette. Det andre er at klubben prøver seg på et smutthull i regelverket, der man argumenterer med amatør-bakgrunn og en avvikende nordisk sesong. Begge disse argumentene tyder på at klubben har visst om dette hele tiden. For å vinne frem mot FIFA er man nødt til å spille litt naiv, dvs i god tro, slik at man senere kan argumentere for sin egen tolkning av regelverket. Jeg velger derfor å tro at klubben har kjent situasjonen hele tiden, men at den valgte fremgangsmåten er taktisk begrunnet. Kanskje litt optimistisk der, men...

Om de viste dette hadde de aldri kjøpt han...så god er han ikke, heller ikke billig...

Greit og være taktiske, men det var de ikke her...

Heia FFK

Landslagsspiller

Lagt til:
Lex: du vet ingen ting om hvor god han er.

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Det er sikkert en god spiller, men ingen "klassespiller" som vi håpet på, tror jeg...

Da hadde det helt sikkert vært andre som var interesert...og det har det ikke stått no om, som jeg har sett...

Men for alldel, jeg er skuffa, som deg keiko....

Heia FFK

Juniorspiller

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av dracula

Morgan A påstår at FFK har en avtale med Valur ang. en slik situasjon, noe Valur-direktøren på det klareste benekter.

Hvilken kilde er det som sier at Valur-direktøren benekter dette? Det eneste jeg har sett på trykk er at FFK og Valur har sendt felles søknad til FIFA om dispensasjon. Jeg betviler ikke påstanden, men skulle gjerne lest kilden.

Forøvrig begynner til og med jeg å bli litt småskeptisk. Allikevel er jeg ikke bekymret, for jeg har stor tro på at den eksisterende stalllen vil klatre oppover tabellen, med eller uten Islendinger på laget

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til:

Nå har vi fått en "tøffing" som jobber helt på kanten(gråsonen) i Morgan A.

Det vil sikkert bli endel liv og røre. Noen ganger positivt andre ganger negativt. Mye oppmerksomhet rundt klubben vil det bli.

Resultatet av Morgans arbeid i Lyn, kjenner vi. Vi vet hva han er god for.

Så jeg gir min fulle støtte til Morgan.

Det er en tøff bransje, som trenger tøffe folk.

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av ketoyo
Opprinnelig postet av dracula

Morgan A påstår at FFK har en avtale med Valur ang. en slik situasjon, noe Valur-direktøren på det klareste benekter.

Hvilken kilde er det som sier at Valur-direktøren benekter dette? Det eneste jeg har sett på trykk er at FFK og Valur har sendt felles søknad til FIFA om dispensasjon. Jeg betviler ikke påstanden, men skulle gjerne lest kilden.

f-b.no: Ingen avtale

Valur-direktør Otthar Edvardson uttalte dette til VG i går:
– Vi vil ikke bruke dette mot FFK, men det er ikke rett å si at det foreligger noen slik avtale, sier han og understreker at de vil ta hensyn til spilleren, men vil ikke forskuttere hva som skjer videre i saken.

Det antar jeg innebærer at de i utgangspunktet ikke er spes. villig til å gi slipp på 2 mill., men at de kanskje velger å ta spilleren tilbake av hensyn til G.J. og sitt eget rykte

2006: CL, RL, "the double"...

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Tiger
selger du sessong korte p.g.a. dette så skjønner jeg ikke deg
Seff ikke

Juniorspiller

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av DrDRE
Valur-direktør Otthar Edvardson uttalte dette til VG i går:
– Vi vil ikke bruke dette mot FFK, men det er ikke rett å si at det foreligger noen slik avtale, sier han og understreker at de vil ta hensyn til spilleren, men vil ikke forskuttere hva som skjer videre i saken.

Det antar jeg innebærer at de i utgangspunktet ikke er spes. villig til å gi slipp på 2 mill., men at de kanskje velger å ta spilleren tilbake av hensyn til G.J. og sitt eget rykte

Ok. Da ser ut som det blir (Valurs) påstand mot (Morgans) påstand. Begge parter posisjonerer seg, og i værste fall blir det unødvendig masse bruk av ressurser på en tåpelig konflikt uten vinnere. Stakkars Gardar, og stakkars familien hans som er på vei...

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Møklegård

Nå har vi fått en "tøffing" som jobber helt på kanten(gråsonen) i Morgan A.

Det vil sikkert bli endel liv og røre. Noen ganger positivt andre ganger negativt. Mye oppmerksomhet rundt klubben vil det bli.

Resultatet av Morgans arbeid i Lyn, kjenner vi. Vi vet hva han er god for.

Så jeg gir min fulle støtte til Morgan.

Det er en tøff bransje, som trenger tøffe folk.

ORD!

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Lex

Det er sikkert en god spiller, men ingen "klassespiller" som vi håpet på, tror jeg...

Da hadde det helt sikkert vært andre som var interesert...og det har det ikke stått no om, som jeg har sett...

Men for alldel, jeg er skuffa, som deg keiko....

Skuffa ja.. Satse på å klare å forandre på regelverket. Det finnes så mange spillere her i verden, men å hente en som ikke kan komme p.g.a. ett regelverk er jo helt borti i natta.. Dette sa jeg da morgan ble kjent som dirrektør: jeg er spent på første fiasko fra morgan sin side.. at lyn er blitt en rikere klubb skyldes mye den veldig kjedlige mikel saken..  

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25