Så akkurat på TV 2 sporten. Det klikka for Tom Nordli foran publikum og tv kameraer. Oppmannen hadde glemt å skrive opp Hjalmar på dommerkortet. Han fikk kjeft så det holdt. Tydlig at de sliter litt der borte.
I og med at dere hjalp Oslo Øst med ny publikumsrekord, ca 1100 så bør dere vel komme flere enn 500 til Sandefjord. Dere er også velkomne til meditasjon på Corner før kampen.
Må huske på at det bor mange studenter osv i Oslo som har tilhørighet i Fr.stad. Det er nok grunnen til at det kommer så mange på de kampene som spilles i Oslo.
Men siden det nå nærmer seg slutten av sesongen, og vi faktisk topper tabellen så håper jeg at det kommer flere enn 500. Uansett så blir det nok bra stemning på tribunen!
Det kommer helt sikkert 1000 fra Fredrikstad,om ikke mer. Gøran Karlsen som nå kan kalle seg ekspert på publikumssynsing. Resultattipping derimot.................
Costanza:
Det kommer garantert mye mer enn 500. Fredrikstad koker nå, og "alle" jeg snakker med skal på kampen... Bli jo minst 5 busser fra plankehaugen, og det er jo årsbeste, og det lover godt!
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Costanza:
Det kommer garantert mye mer enn 500. Fredrikstad koker nå, og "alle" jeg snakker med skal på kampen... Bli jo minst 5 busser fra plankehaugen, og det er jo årsbeste, og det lover godt!
Og hvor mange får man pressa inn i en buss da? 100 pr kanskje?
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Poenget her costanza var at det går mange flere busser til denne bortekampen enn det har gjort til kampene før i år... statistisk sett blir det derfor mange flere ffkere der også... det er hundrevis at folk som kjører egne biler...
Var innom Sport Cafe i sta. nå er 5 busser fulle. det blir satt opp to nye i morgen, dvs. at det blir 7 supporterbusser fra fredrikstad - minst! av dem er det 3 som tar strømstad-sandefjord ferja, og 4 som kjører til moss og tar bastøferga over...
Virker som "alle" skal på denne kampen! kommer til å bli en folkefest ala 16.mai-kampen dette!!
betyr vel at ca 400-500 kommer med bussene det, i tillegg til at en del også kommer med egne biler. Dette blir en folkefest som du sier, og vi tar poeng mens Kamma og Hønene spiller uavgjort! :D
Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!
Den koster rundt 100 kroner uten andre passasjerer enn sjåføren tror jeg... Denne gangen må jeg sitte med hjertet i halsen og høre på radio Fredrikstad..