Husk meg
Brukernavn
Passord

Skammekrok-tråd (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Shadar
Det kan jo hende dere generelt er kronisk uenige hva angår fotball Rune, ikke nødvendigvis at han er "ute etter" deg på den måten. Jeg tror folk har fått høre det verre enn deg (tenkte på "nordle alias"99), og det hver dag. 
jeg tar alt med ett smil så er jeg alltid uksyldig

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av keiko99
Det kan jo hende dere generelt er kronisk uenige hva angår fotball Rune, ikke nødvendigvis at han er "ute etter" deg på den måten. Jeg tror folk har fått høre det verre enn deg (tenkte på "nordle alias"99), og det hver dag. 

Du er ikke den riktige til å si det. Jeg skjønner i hvertfall ironien der på smilefjeset dit.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99

Du er ikke den riktige til å si det. Jeg skjønner i hvertfall ironien der på smilefjeset dit.

Keiko, du er håpløs enkelte ganger. Men, du gjør vel det kun for å tirre hos andre.

Siden stor sett alle er negative til Rune Haugen, har jeg lyst til å komme med en støtterklæring til deg.
Synes det er bra at vi har Rune som kan komme med kristiske og sanne ting om FFK, hvorfor skal alt være så
positivt om klubben, når det ikke er det.

I forhold spilleforsterkninger har vel Rune rett i det meste han har skrevet.
Når det skal kjøpes forsterkninger, skal det forsterke laget og ikke noe stallfyll.
Og hitil er det vel kun svensken som er av slik kaliber.
Finnen skal selvsagt få sjansen til å bevise, at han kanskje er en forsterkning, men inntil det, er han på linje med Pål Andrè.
Siden både Viking og Ham-Kam har vraket han, kan det vel ikke være en kvalitet spiller.
Ungaren har vel ikke vært all verden, i hvertfall ikke i klassen til Bora.

Stå på Rune, ikke gi deg.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Patrioten.. vi prøver ikke å diskutere håløshet, for den kan bli lang og det vet du hvorfor..

Til Rune: jeg jakter jo litt på deg, men det er p.g.a. du sier når vi ses: Deg kjenner jeg og da er vel det godt ment

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25