For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Lagene har møtt hverandre totalt 27 ganger i Tippeligaen. Brann har vunnet åtte ganger, ti har endt uavgjort, mens Fredrikstad står med ni seirer. Målforskjellen er 40-39 i favør Brann.
0
Brann er ubesiret på de seks siste møtene mot Fredrikstad i Tippeligaen. Forrige tap kom 31. juli 1972 (0-1).
0
Brann er ubeseiret på de siste elleve hjemmekampene. Forrige tap kom mot Vålerenga, 30. juli 2005 (1-2).
0
Klubbbrekorden på 12 hjemmekamper uten tap kom i perioden mai 1996 til mai 1997.
0
Fredrikstad er uten seier på de sju siste kampene på bortebane i Tippeligaen. Sist laget tok tre poeng borte var mot Start, 19. oktober 2005 (1-3).
0
Klubbrekorden på 16 kamper ble satt i perioden mai 1982 til august 1984.
0
Neste hjemmeseier for Brann vil bli lagets 200. hjemmeseier i Tippeligaen. På 492 kamper på Brann stadion er det blitt 199 seirer, 99 uavgjort og 114 tap.
0
Brann står med 14 poeng på hjemmebane i år.
0
Fredrikstad er Tippeligaens dårligste bortelag. Laget fra plankebyen har tatt fattige tre poeng på sju bortekamper.
0
Forrige oppgjør disse lagene i mellom resulterte i rødt kort til Fredrikstads Trond Erik Bertelsen. Dette er det eneste røde kortet Fredrikstad har pådratt seg så langt sesongen.
Jeg har sagt det før og sier det igjen, når Tarik først begynner å sette dem kommer dem til å renne inn! Jeg elsker den gutten! Jeg driter i om vi vinner eller ikke, det har var nok til å redde søndagen min uansett!
EDIT: Der scora TLs største klyse; Martin Andresen!
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Å FY FAEN! Er så irritert!!! Rednign på strek 2 ganger, Hoås blir jo nestet slaktet av islendingene.. Uflaks for Rami på 2-1, ellers passivt forsvarsspill..
Men herregud som kommentatorene surrer.. Blander Hoås og Raio, sier Rambekk isteden for Ramberg etc. Helt kokos...
Bra start på omgangen, hvor jeg syns vi styrer det hele ganske greit. Fin scoring av Tarik som spilte meget bra første 20. Så kommer Brann inn i kampen og får 2 raske mål, det andre skulle værtfall vært avverga. Ser helt klart at Tamas ikke holder TL klasse, her må det forsterkes. PAC har heller ikke hatt dagen, kunne avverga det første målet hvis han ikke hadde rusa inn i mannen som hadde ballen! Sinnsykt god redning på straffa! Synd alle andre kamper går i mot oss også! Vi får håpe på tidlig scoring nå så er det håp, men jeg har mine tvil!
Vi er uten både Piiroja og Szekeres neste kamp. Begge må stå over pga gule kort. Tamas hadde med seg 2 stk fra Tromsø.
Kjemperedning av Shaaban på straffa, men det stå stygt ut med tanke på strekk der? Håper han ikke må gi seg. Uten han tror jeg det kan bli stygge sifre. Håper bare at Tarik setter ett til
Ai ai ai, Shaaban ut, Staw inn... Får håpe han ikke gjør seg bort og håper at Shaabans skade ikke er alvorlig, da har vi kun et keepertalent å stille med!
Worst case: Shaaban ute neste kamp (eller mer), Piraja og Tapas ute pga kort, ingen nye forsterkninger bak til neste kamp.. Kan bli skummelt. Håper Staw er tent på å ville konkurere med Rami
Ramberg ut, Christian Berg inn... Tipper det blir 2 - 1, hadde vi hatt en målscorer nå, som SCORER mål,så kunne vi klart 2 - 2 tror jeg.... skjer det nå, ja så sykler jeg til tynset ass
Der var det 3 - 1 til Brann.... Tamas Szekeres, ja dere leser riktig, Szekeres scoret selvmål =(
Og der leder Viking 3 - 1..... Vi må ha en god stopper til, og en spiss frem til Ham Kam kampen...