Yherland MacDonald
Kan ikke skjønne hvorfor vi skal kvitte oss med døm!! Mackie er jo et stort talent og kan bli en god TL spiller allerede neste år!
Jeg kan skjønne tronseth, hornseth og garro. Pac legger vel kanksje opp, mens jeg tror Røn kan bli skikkelig god.
Da ser det ut til at det ikke blir noen spissforsterkning likevel - da bør vel McD ihvertfall kunne lukte på noen innhopp utover høsten? Jeg har fortsatt troa på ham, men skeptisk til at han ikke har spilt på TL-nivå på lenge.
---------------------------
2006: CL, RL, "the double"...
Opprinnelig postet av DrDRE
Da ser det ut til at det ikke blir noen spissforsterkning likevel - da bør vel McD ihvertfall kunne lukte på noen innhopp utover høsten? Jeg har fortsatt troa på ham, men skeptisk til at han ikke har spilt på TL-nivå på lenge.Helt enig...nå bør vi gi Mackie sjansen...
"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg kan skjønne tronseth, hornseth og garro. Pac legger vel kanksje opp, mens jeg tror Røn kan bli skikkelig god.
Røn har jeg dessverre begynt å miste trua på. Hodet hans er ikke bra nok tror jeg.
Rød.... hvit... og patriot!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25