Hva er det som skjer på klubbhuset i natt?
Men Sandefjord har helt klart hentet to spennende spillere nå i finnen og nigerianeren.
Opprinnelig postet av Patrioten
Og kast ut de gamle traverne jo før jo bedre.
Nå synes jeg faen meg, unnskyld uttrykket, at dere bør skjerpe dere. Ledelsen kommer endelig med
positive signaler og vil forsterke laget, noe som vi har etterlyst og har klaget på at det ikke skjer noe.
Men, endelig skjer det noe og dere er like kritiske. La nå spillerne få vise seg frem, så får vi eventuellt klage hvis de blir sendt hjem.
Ehem.... kritisk? Håper du tar med deg selv i denne vurderingen da
---------------------------
www.norskefans.net
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Skulle vel duge han, selv om han prøvespilt??????
Bra sagt! Ingen grunn til å avskrive muligheten for at spillere på prøvespill er gode nok til å forsterke laget
Opprinnelig postet av Fjedjik
Jepp, vi ligger 2 poeng forran vår sesongen nå........ og kun 3 poeng bak fjorårsesongen og hele 7 poeng foran 2004 sesongen.
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
Lasse Båtstad
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
tyske junarlister ja!!! selfølgelig har dere ikke fått med dere at claus bittman er klar for ffk da???hehe ffk i cl 2008
Det skal visstnok ha vært en eller to tyske journalister på plass for å se kampen mot Viking, av en eller annen grunn, (muligens for å se på Rami Shabaan), men de var selvfølgelig ikke med på møtet på klubbhuset etter kampen.
FFK på toppen i 2006
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
2006: CL, RL, "the double"...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25