Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Viking

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Dessverre ble Brian West skadet, og trolig dreier det seg om en alvorlig achillesskade. Svarene får det medisinske apparatet i morgen skriver fredrikstadfk

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
dette var jaggu deilig  

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Utrolig godt. Taper Stabæk i morgen ligger vi brått tre poeng fra Royal L plass

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Nydelig kamp! Rajo og Rami var utrolig gode i går, trur ikke Rajo taper en duell jeg. Moro å se at Raymond begynner å finne formen, idag var jo dødballene gode også! Trur nok han kan bli en vikrig mann framover. Synd det med Brian, han var jo på gang nå. Var også godt å se at Viking ikke fungerte sammen, detta kan godt væra et lag som havner i bunnstriden også på slutten av sesongen!

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:
Flott seier og bra kamp.
FFK`s nøkkelspillere Rami & Raio viste toppklasse og Raymond begynner å finne formen.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av dracula
Flott seier og bra kamp.
FFK`s nøkkelspillere Rami & Raio viste toppklasse og Raymond begynner å finne formen.
Helt enig! Kanonredningen til Rami i andre omgang, er slike redninger som skiller seiere fra tap/uavgjort. Det er slike redninger vi savnet når han var borte... og da havnet vi desverre alt for fort på andre siden av vektskålen. I mine øyne ble Rami matchvinner igår.

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:
Dette havna visst i feil tråd, så jeg slenger`n inn her også...

Det var virkelig herlig med tre poeng i går. Herlig og livsnødvendig.

Men hele første omgang, og fram til utvisninga i andre, satt jeg ofte og rev meg i håret av forsvarsspillet til FFK. Og særlig samhandlinga mellom den bakre fireren og midtbanen. Hvor var egentlig midtbanen? Gang på gang gikk klareringene fra Raio & co rett til Vikingspillere, og et bedre lag hadde straffet oss langt hardere! Spiller for spiller ser midtbanen vår bra ut, men den fungerer jo ikke! I alle fall ikke defensivt.

Faktisk vil jeg gå så langt som å si at vi i kampen mot Rosenborg var bedre defensivt enn mot Viking. Litt henger selvfølgelig sammen med at vi pressa mye høyere mot Viking, men alt i alt ble jeg ikke imponert over jobbinga i midtbaneleddet på egen halvdel.

Heldigvis viste vi tidvis stort angrepsspill, så de tre poenga var fullt fortjente.

Bjørn Jervell Hansen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til:
høyde punkter fra FFK-Viking her: http://webtv.tv2.no/webtv/fotball/?ref=vik&cmd=program&id=77203 ser et glimt av Enerly på tribunen. Ser ut som om han kommer seg.

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til:
Skal vi få spillerne til å prestere, trenger de støtte. Ikke drittslenging. Folk som slenger dritt burde holde seg hjemme. De burde ihvertfall holdes borte fra PH feltet. Kjente det kokte flere ganger i går.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av seal_dm
Skal vi få spillerne til å prestere, trenger de støtte. Ikke drittslenging. Folk som slenger dritt burde holde seg hjemme. De burde ihvertfall holdes borte fra PH feltet. Kjente det kokte flere ganger i går.

Dette er dessverre et kjent problem, som det er vanskelig å gjøre noe med. Vi som er av den mer positive sorten kan heller prøve å spre vår optimisme ved å si "Det var synd" og "Stå på guttær" og heller la pessimistene seile sin egen sjø. Det viktigste er at laget får vår fulle og hele støtte. Å rope slengbemerkninger til sine egne spillere, er rett og slett usmakelig.

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av petterjr
høyde punkter fra FFK-Viking her: http://webtv.tv2.no/webtv/fotball/?ref=vik&cmd=program&id=77203 ser et glimt av Enerly på tribunen. Ser ut som om han kommer seg.
Etter å ha gått inn på den linken der får jeg opp Viking-TV hver gang jeg går inn på FXTV :P

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25