FFK - Viking

---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
FFK`s nøkkelspillere Rami & Raio viste toppklasse og Raymond begynner å finne formen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Flott seier og bra kamp.Helt enig! Kanonredningen til Rami i andre omgang, er slike redninger som skiller seiere fra tap/uavgjort. Det er slike redninger vi savnet når han var borte... og da havnet vi desverre alt for fort på andre siden av vektskålen. I mine øyne ble Rami matchvinner igår.
FFK`s nøkkelspillere Rami & Raio viste toppklasse og Raymond begynner å finne formen.
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av seal_dm
Skal vi få spillerne til å prestere, trenger de støtte. Ikke drittslenging. Folk som slenger dritt burde holde seg hjemme. De burde ihvertfall holdes borte fra PH feltet. Kjente det kokte flere ganger i går.
Dette er dessverre et kjent problem, som det er vanskelig å gjøre noe med. Vi som er av den mer positive sorten kan heller prøve å spre vår optimisme ved å si "Det var synd" og "Stå på guttær" og heller la pessimistene seile sin egen sjø. Det viktigste er at laget får vår fulle og hele støtte. Å rope slengbemerkninger til sine egne spillere, er rett og slett usmakelig.
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Opprinnelig postet av petterjr
høyde punkter fra FFK-Viking her: http://webtv.tv2.no/webtv/fotball/?ref=vik&cmd=program&id=77203 ser et glimt av Enerly på tribunen. Ser ut som om han kommer seg.Etter å ha gått inn på den linken der får jeg opp Viking-TV hver gang jeg går inn på FXTV :P
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25