Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før?? (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Krumtapp
Og det var det. Ingen spillere idag.

Håpet var der,men visste det bare dreide seg om spillerpoolen..

Forsterkningen(e) kommer nok etterhvert

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av seal_dm
Men har de virkelig solgt 50 % av stallen for å få inn 20 friske millioner nå? I så fall er ikke dette veldig bra. Det vil jo si att spillerpoolen sitter igjen medkjempegevinst når Tarik blir solgt. For ikke å snakke om alle de andre salgsobjektene.

Er det bare meg som har forstått det slik at de 50% det er snakk om bare er spillere som er kjøpt inn av investorpoolen, altså Kvisvik, Gerrbrand (og Shaaban?)?

Vet ikke helt hvor jeg fikk det fra, men et av stedene jeg leste om dette forstod jeg det slik, og det er jo en mye bedre deal enn om de gir fra seg 50% av salgsinntektene fra en hvilken som helst spiller i troppen og ikke bare 50% av salgsinntektene fra spillere kjøpt av poolen.

2006: CL, RL, "the double"...

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Per Egil
Jeg har hørt rykter om at Plankehaugen blir slått sammen med Kråkevingen og Fossefallet fra neste sesong for å spare administrasjonsutgifter. Den nye supportergrupperingen får navnet Smaalænenes Supporter Union -  forkortet til USS.

USS flytter inn i nye, freshe lokaler på Tunejordet i februar 2007.

Hver serierunde velger USS ut én hovedkamp hvor det er obligatorisk oppmøte for samtlige medlemmer. Medlemmer som ikke møter blir hånet ved passende anledning. Målet er at hvert lag - FFK, Moss og Sparta Sarbsborg - skal få besøk hver tredje kamp, men her vil det bli utvist skjønn. Storkamper må tross alt prioriteres.

To av tre kamper vil dermed bli spilt for glisne tribuner, men USS håper at dette kompenseres ved at den generelle fotballinteressen i fylket øker. "Samma for oss, det kommer jo ingen allikavæl", sier Sparta Sarpsborg-trener Kai Andersen i en kort kommentar.

Har noen hørt det samme?

Utrolig at noen klarte å ta den seriøst... Men la oss nå håpe at pengene også blir brukt på en SOLID midtbane-forsterkning, er ikke bare jeg som mener at det faktisk er der vi sliter mest, på defensiv midtbane?

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Til dere negativegrinebitere, les dette og få fram positiviten av det som har skjedd i dag, det er vel største nyheten i moderne tid, etter at Eggen ble trener her.

-Dette er idealisme og vi har ikke tenkt profitt i det hele tatt. Skulle det være slik at vi får en del kroner for en god spiller i fremtiden, kan det jo hende vi er interesserte i å kjøpe en enda bedre spiller, sa Anders Beer til fredrikstadfk.no.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
nei vi trenger ingen midtbane mener nå jeg . en spiss høres bedre ut.

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06

Lagt til:
For 22 mill burde vi da jammen meg klare og få tak i begge deler!!!!!

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til:
Synes det nå kan være på tide å hente inn Vidar Martinsen som flere har vært inne på. Har jo vært snakket om han ihvertfall siden i fjor. Kanskje prøvd Gerrbrand som back, som costansa foreslo. Martinsen/Piroja som midtstoppere virker som et minst like bra midstopperpar som det vi har nå. Tror han kan utvikle seg mye, om han kommer til oss.

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Planken
Opprinnelig postet av Per Egil
Jeg har hørt rykter om at Plankehaugen blir slått sammen med Kråkevingen og Fossefallet fra neste sesong for å spare administrasjonsutgifter. Den nye supportergrupperingen får navnet Smaalænenes Supporter Union -  forkortet til USS.

USS flytter inn i nye, freshe lokaler på Tunejordet i februar 2007.

Hver serierunde velger USS ut én hovedkamp hvor det er obligatorisk oppmøte for samtlige medlemmer. Medlemmer som ikke møter blir hånet ved passende anledning. Målet er at hvert lag - FFK, Moss og Sparta Sarbsborg - skal få besøk hver tredje kamp, men her vil det bli utvist skjønn. Storkamper må tross alt prioriteres.

To av tre kamper vil dermed bli spilt for glisne tribuner, men USS håper at dette kompenseres ved at den generelle fotballinteressen i fylket øker. "Samma for oss, det kommer jo ingen allikavæl", sier Sparta Sarpsborg-trener Kai Andersen i en kort kommentar.

Har noen hørt det samme?

Utrolig at noen klarte å ta den seriøst... Men la oss nå håpe at pengene også blir brukt på en SOLID midtbane-forsterkning, er ikke bare jeg som mener at det faktisk er der vi sliter mest, på defensiv midtbane?

Hehe, noen her inne har ikke ironi/sarkasme som sine sterkeste sider, nei...  

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til:
Sorry, litt rask på avtrekkern der

2006: CL, RL, "the double"...

Landslagsspiller

Lagt til:
I følge Morgan er det først nå jakten på spillere starter og det var han ærlig på.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten
I følge Morgan er det først nå jakten på spillere starter og det var han ærlig på.

Rimelig sent ute. 2,5 uke igjen til det stenger.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av Rune Haugen

forsåvidt sent ute, men er glad de ikke handla en spiss for et par uker sia.. Tenk hva en kan få i forhold til det man egentlig hadde tenkt til.. Da hadde det dessverre blitt mere fyll i stallen..

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Rune 2,5 halv uke er det sent... Det er god nok tid til å hente en som går rett inn på laget.. hadde det vært 24 timer da snakker vi

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

Dersom FFK nå har over 20mill. og handle for bør det trolig kunne skaffes kavlitetsspiss og forsterkning på midtbanen.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Endret:

Du er da rimlig  sent ute med aprilsnar.....

En annen ting, burde man kanskje stenge denne tråden og opprette en ny ? Begnner å bli temlig uoversiktelig nå...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06

Lagt til:
Øy Bob! Kan vel ikke stenge tidenes tråd her på forumet?  Stemmer ihvertfall jeg imot.

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til:

FFK ha ikke fått nei fra alle de spissene de har jobbet med den siste tiden og klubben og Morgan har vært klar over disse pengene en stund nå, så derfor starter de ikke forfra nå.

Når det gjelder afrikanske spillere som Morgan er flink til å finne fam til, så tror jeg ikke det vil komme noen derfra før neste sesong.

Jeg har fortsatt tro på at det vil komme en ny pressekonferanse i løpet av uken og at det i hvertfall vil være forsterkninger på plass til Start kampen neste søndag og kanskje også en spissforsterkning før Vålerenga kampen.

FFK på toppen i 2006

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Shadar
Hvorfor skal man innfQre tilskuerkommunisme? Det er det dummeste jeg har hQrt pA lang tid. Helt latterlig, et forslag alle utenom Fredrikstad tjener pA. Eller har man blitt sA fulle pA tribunen at man ikke ser fargen pA drakta lenger?

Og hva legger så du i begrepet "tilskuerkommunisme"?

Ellers var innlegget om SSU svært godt skrevet, og jeg fikk riktig så god en latter. Først og fremst fordi folk går fem på, hihihi

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04

Lagt til:
Står i VG i dag at FFK "kun" får 4-5 millioner til spillerkjøp. Morgan Andersen hevder også at de faktisk prøvde seg på Allbäck, men fikk kontant nei. Så da kan vi vel legge den diskusjonen død, en gang for alle.

Link her

FFK og Leeds United

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av JonFT
Står i VG i dag at FFK "kun" får 4-5 millioner til spillerkjøp. Morgan Andersen hevder også at de faktisk prøvde seg på Allbäck, men fikk kontant nei. Så da kan vi vel legge den diskusjonen død, en gang for alle.

Link her

Er nok lurt å si at man kun har 4-5 mill til spillerkjøp - enn å gaule at man har 15-20 mill. Sånn sett slipper klubbene som har de spillerne FFK jakter etter å bli glupske og forlange mer enn spilleren er verdt.

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06

Lagt til:

I FB i dag sto det at FFK tenker på å leie Olivier Ocean. Hadde ikke sagt nei takk. Han har vært i dårlig form i det siste, men vi vet jo alle at han kan.

Han hørte sikkert om det før kampen mot oss på Åråsen og bomma på den siste headingen med vilje bare for å bli godt mottatt av FFK-supportere.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Kongerapærn

I FB i dag sto det at FFK tenker på å leie Olivier Ocean. Hadde ikke sagt nei takk. Han har vært i dårlig form i det siste, men vi vet jo alle at han kan.

Han hørte sikkert om det før kampen mot oss på Åråsen og bomma på den siste headingen med vilje bare for å bli godt mottatt av FFK-supportere.

kansje ikke så rask, men hode styrke og kroppen der er det bra.. jeg sier vellkommen jeg

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06

Lagt til:

Kanskje det er en gunn til at kongerapærn har trekt seg fra a- laget til Nylende også

Du hadde jo en strålende vintersessong... Er du blitt kontaktet av Eggen kanskje??

Knøttespiller

Ble medlem: 23 feb 05

Lagt til:
Endret:
Jeg mener også en leieavtale om Occean ville vært positivt. Fungerer nok bra sammen med Tarik, to spisser som utfyller hverandre. Sammen representerer de hurtighet, teknikk, styrke samt gode avslutninger. Heller tvilsom til at Lillestrøm er intressert i å leie han ut denne høsten i deres situasjon

Landslagsspiller

Lagt til:

I dag forsvinner muligens Martin Wiig og Are Tronseth til Sparta.

Etter det SA kjenner til skal Knut Torbjørn Eggen i samtaler med de spillerne han ønsker å leie ut til Sparta.

Mye kan bli klart allerede i løpet av dagen.

De FFK-spillerne Sparta i første rekke ønsker seg, er etter det SA erfarer midtstopper Are Tronseth og spissen og kantspilleren Martin Wiig. De skal visnok ligge langflate etter de

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25